Kwame w Bobkach

Data: 2010-08-23 23:59:58
Autor: sooobi
Kwame w Bobkach
Na jeden sezon za minimum dla weterana.
Tym samym Bobki maja na przyszly sezon zabojczy kwartet centrow w
postaci Dampiera, Mohammeda, Diopa i Browna. Mozemy sie smiac ale
mysle ze centrzy pozostalych zespolow nie beda sie cieszyc na mecz z
Bobkami. Cala czworka to kolki ale silne to chlopy, nie boja sie gry
fizycznej, faulowac twardo tez potrafia. Taka zbieranina naprawde moze
odebrac ochote do gry.

A teraz niech ktos bedzie madry i sprobuje powiedziec kto bedzie
zaczynal mecz w S5 i jak bedzie wygladal podzial minut miedzy ta
czworka...

Data: 2010-08-24 01:23:16
Autor: Leszczur
Kwame w Bobkach
On 24 Sie, 08:59, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Bobcats szykują kadry na Heat - jakoś te penetracje trzeba będzie
zatrzymywać. :-)

A teraz niech ktos bedzie madry i sprobuje powiedziec kto bedzie
zaczynal mecz w S5 i jak bedzie wygladal podzial minut miedzy ta
czworka...

Damp 24, Brown 12, Diop 8, Mohammed 4.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-24 18:09:04
Autor: lorak
Kwame w Bobkach
Leszczur pisze:

A teraz niech ktos bedzie madry i sprobuje powiedziec kto bedzie
zaczynal mecz w S5 i jak bedzie wygladal podzial minut miedzy ta
czworka...

Damp 24, Brown 12, Diop 8, Mohammed 4.

Dampiera zwalniają i pójdzie do heat ;)

Data: 2010-08-24 11:29:52
Autor: Leszczur
Kwame w Bobkach
On 24 Sie, 18:09, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Damp 24, Brown 12, Diop 8, Mohammed 4.

Dampiera zwalniają i pójdzie do heat ;)

No to w takim razie juz nie moge sie doczekac na pojedynki na szczycie
- Bobcats-Wolves oraz Kwame i Darko naprzeciw siebie!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-25 20:00:25
Autor: wiLQ
Kwame w Bobkach
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Dampiera zwalniają i pójdzie do heat ;)

Jaki z tego moral? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-26 02:48:43
Autor: sooobi
Kwame w Bobkach
On 25 Sie, 20:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dampiera zwalniają i pójdzie do heat ;)

Jaki z tego moral? ;-)

Taki ze Anthony, Dampier, Z i Magloire beda ostro napierdzielac
rywali!
Taki ze Bosh bedzie gral jako nominalny pf a w koncowce meczowej
przeobrazi sie w centra.

Data: 2010-08-27 16:19:07
Autor: wiLQ
Kwame w Bobkach
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

rywali!
Taki ze Bosh bedzie gral jako nominalny pf a w koncowce meczowej

Eee, zupelnie nie o to mi chodzilo. Pytales czy jest ktos madry nt minut
centrow w Bobcats, zglosil sie jeden chetny... i ostro spudlowal bo
przyznal najwiecej czasu Dampierowi, ktorego nie bedzie w skladzie...
ergo wyszlo na jaw jaki jest madry ;-)

--
pzdr
wiLQ