Kwarantanna+++

Data: 2020-10-03 17:34:55
Autor: Runt
Kwarantanna+++
https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/koronawirus-uslyszalem-ze-nie-zrobia-mi-testu-ale-jak-wyjde-z-domu-to-dostane-30-tys/gcxhb6p,79cfc278

""Usłyszałem, że nie zrobią mi testu, ale jak wyjdę z domu, to dostanę 30 tys. zł kary". Uznano, że kaszel, gorączka i kontakt z osobą zarażoną to za mało. Żeby dostać skierowanie na test musiałbym jeszcze stracić smak i węch - mówi Onetowi Piotr Jasiun z Warszawy, który przez kilka dni walczył z różnymi instytucjami państwa, by przebadano go na obecność koronawirusa."

Przecież mógł powiedzieć, że nie ma ani smaku ani węchu. ;-)))

--
Runt

Kwarantanna+++