Kwarantanna 3

Data: 2020-03-31 18:37:40
Autor: Shrek
Kwarantanna 3
W dniu 31.03.2020 o 13:12, J.F. pisze:

-osoby na kwarantannie spowoduja kwarantanne u wszystkich domownikow ... co akurat wydaje sie w miare sensowne, ale ... kto im bedzie zywnosc donosil ?

Wojewoda - jak tylko się do niego dodzwonisz.

A w praktyce - chuj wie. Czasem policjanci ponoć przyniosą.

Szczerze - jakbym nie miał żarcia i kogoś kto mi przyniesie, to zadzowniłbym na 112, nagrał a potem poszedł do sklepu (w maseczce i rękawiczkach). W razie czego odmawiasz przyjęcia "mandatu" i niech w sądzie udowadniają ci, że skazanie kogoś na izolację bez zapewnienia żarcia jest legalne (nie mówiąc już o tym czy jakiekolwiek ograniczenie praw obywatelskich zarządzeniem ministra jest legalne bez stanu wyjątkowego).

W chuja tną i efekt tego jest taki, że ktokolwiek ma choć trochę oleju w głowie, to będzie robił wszystko, żeby pod kwarantanne nie podpaść, bo jedyne co z tego wynika, to groźba kary.

--
Shrek

Data: 2020-03-31 21:08:04
Autor: lleeoo
Kwarantanna 3
Shrek <1@wp.pl> Wrote in message:
[...]

No właśnie, takich kretynów co uważają że krzywda im się dzieje w
 kwarantannie powinni automatycznie ustawiać na koniec kolejki do
 respiratorów jeśli im będą potrzebne. Albo do Włoch czy innej
 Hiszpanii jako wolontariuszy do szpitali wysyłać.
 Banda debili. --
lleeoo

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2020-03-31 21:23:13
Autor: Shrek
Kwarantanna 3
W dniu 31.03.2020 o 21:08, lleeoo pisze:

[...]

Ty jesteś debilem. Możesz mi wyjaśnieć dlaczego myślący człowiek chciałby uczestniczyć w rządowym programie kwarantanny, jeśli jedyną różnicą między programem prywatnym a rządowym jest wizyta kulsownów i ewentualna kara? Kwarantanna powinna skutkować co najmniej testami dla wszystkich domowników. Jedyne czym skutkuje to groźba kary. To ja się wole izolować samodzielnie. Dlaczego uważasz, że jestem debilem, skoro to jak najbardziej ma sens. Debilem jest ten, kto tego nie wiedzi. I ten kto to wymyślił, że bardziej opłaca się z tego interesu wymigać, bo nic w zamian nie dostajesz oprócz gróźb.

--
Shrek

Data: 2020-03-31 12:42:00
Autor: Przemek Jedrzejczak
Kwarantanna 3
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,25833803,hiszpania-najwyzsza-dobowa-liczba-zmarlych-od-poczatku-epidemii.html#s=BoxMMtImg1

To samo co w Niemczech. Średnia wieku 79 lat czyli następnym razem izolatka dla seniorów zamiast globalnej paniki.

Data: 2020-03-31 15:17:26
Autor: Zenek Kapelinder
Kwarantanna 3
Jak znam niemcow to przed wejściem do izolatki kąpiel będzie..

Data: 2020-04-01 11:07:21
Autor: collie
Kwarantanna 3

Jak znam niemcow to przed wejściem do izolatki kąpiel będzie.

W czasie II Wojny Światowej Polacy prowadzili walkę z Niemcami
także na polu ortograficznym i w podziemnych wydawnictwach słowo
Niemiec/Niemcy pisano małą literą. Ja wiem, żeś człek stary, ale
żeby 75 lat po wojnie zaiwaniać jeszcze tak po internetach?

Data: 2020-04-01 09:00:13
Autor: Zenek Kapelinder
Kwarantanna 3
Dla ciebie kandydata na kandydata na folksdojcza niemiec będzie zawsze duży to i z szacunkiem będziesz pisał z dużej litery. Dla mnie Polaka nigdy niemiec nie będzie duży i żadnego szacunku okazywać mu nie będę. A wręcz przeciwnie, jak będę miał okazję to mu w szwabski pysk napluje. Jesteś tak głupi że nie potrafisz sobie wyobrazić co by było jak by wojnę wygrali. A mieli taką szansę.

Data: 2020-04-01 21:17:41
Autor: radekp@konto.pl
Kwarantanna 3
Wed, 1 Apr 2020 09:00:13 -0700 (PDT), w
<b11f7e63-04ab-4bd4-a0d1-98a47d4ba369@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

 Dla mnie Polaka

:D
Nadajesz jak nakręcony Rosjanin, a nie Polak.
Z Rosjanami tak jest -- mili ludzie, dopóki nie zejdziesz na politykę.
Potem chrzanią bzdety identyczne jak ty.

Data: 2020-04-01 11:57:12
Autor: Budzik
Kwarantanna 3
Użytkownik collie collie2@vp.pl ...

[...]

Ja tam sie Zenkowi nie dziwie - wszak on całkiem niedługo dostanie od Niemców odszkodowanie wojenne.
Wtedy zacznie pisac wielka litera.
Ale na razie jeszcze nie.
Ale to juz juz niedługo... W sumie sam jestem ciekaw na jakim etapie załatwianie sprawy. Czasu troche mineło, pewnie zapinanie na ostatni guzik, szlifowanie detali itp. ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2020-04-01 14:25:43
Autor: collie
Kwarantanna 3
W dniu 1.04.2020 o 13:57, Budzik pisze:

[...]

Taki Ortograficzny Żołnierz Wyklęty. A może po prostu nie wie,
że wojna się skończyła? Jak ten japoński żołnierz, Hiroo Onoda,
który w filipińskiej dżungli potrzebował 29 lat, by zorientować
się, że II wojna światowa już się skończyła. No, ale 75 lat na
Bałutach? Polak potrafi.

Data: 2020-04-01 12:59:51
Autor: Budzik
Kwarantanna 3
[...]

Staruszek u spowiedzi:
- Proszę księdza, w czasie wojny ukrywałem człowieka u mnie w piwnicy.
- To bardzo dobry uczynek, chwalebny!
- Ale proszę księdza, za każdy dzień musiał mi płacić 100 dolarów.
- To zrozumiałe, ryzykowałeś życiem, to żaden grzech.
- Co za ulga - mówi staruszek, oddala się na parę kroków, ale po chwili wraca i niepewnie pyta:
- A może powinienem mu powiedzieć, że wojna się już skończyła?

(chociaz ja wole wersje z zydówka która codziennie robi mu loda :)))) --
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.

Data: 2020-04-01 21:15:57
Autor: radekp@konto.pl
Kwarantanna 3
Wed, 1 Apr 2020 14:25:43 +0200, w <5e848848$0$542$65785112@news.neostrada.pl>,
collie <collie2@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Może dla niego zaczęła się na nowo? :)
Ale przed wirusem to pierwszy spierd***a.

Data: 2020-03-31 23:59:39
Autor: Shrek
Kwarantanna 3
W dniu 31.03.2020 o 21:42, Przemek Jedrzejczak pisze:

To samo co w Niemczech. Średnia wieku 79 lat czyli następnym razem izolatka dla seniorów zamiast globalnej paniki.

To by wymagało stanu wyjątkowego (w zasadzie to co teraz też). No i jeszcze jeden problem. Elektrorat.

--
Shrek

Data: 2020-04-01 01:51:11
Autor: J.F.
Kwarantanna 3
Dnia Tue, 31 Mar 2020 12:42:00 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
napisał(a):
[...]

A tymczasem w Polsce ... to samo co w Niemczech

https://nto.pl/juz-24-osoby-zakazone-koronawirusem-w-domu-opieki-w-jakubowicach-jedna-z-kobiet-zabrana-do-szpitala-zakaznego-w/ar/c1-14891277

"We wtorek o godzinie 15.00 Ministerstwo Zdrowia poinformowało o 12
nowych przypadkach zakażenia koronawirusem w woj. opolskim. 11 z nich
to podopieczni DPS w Jakubowicach. W tej grupie jest czterech mężczyzn
i siedem kobiet.

Wieczorem znane były wyniki czterech kolejnych osób z tego ośrodka. To
dwie kobiety i dwóch mężczyzn w wieku senioralnym. Ich stan jest
dobry, obecnie przebywają w kwarantannie - poinformował Opolski Urząd
Wojewódzki."

Czyli testy sa.

"W sumie w ośrodku przebywa 40 seniorów. Większość cierpi na różne
choroby. Pensjonariusze, u których potwierdzone zostało zakażenie
koronawirusem, zostali odseparowani od pozostałych. Wciąż nie można
jednak wykluczyć kolejnych zakażeń.

Jak nieoficjalnie dowiedział się portal nto.pl nie wszystkie próbki do
tej pory zostały zbadane.

Dr Jolanta Moroń-Świercz przyznaje, że ma problem z obsadą personelu.
Dziewięć pracujących w ośrodku kobiet także zostało zakażonych
koronawirusem.

Co najmniej jedna z zatrudnionych pielęgniarek zrezygnowała z pracy.
Wiele z nich jest wyczerpanych niezwykle trudnymi warunkami, jakie
panują tu w związku z epidemią i dużą liczbą zakażeń."

J.

Data: 2020-03-31 12:51:49
Autor: Zenek Kapelinder
Kwarantanna 3
Debilem jest ten co nie widzi liczby chorych i nieżywych w niemczech. Nie twierdzę że nie mamy szansy ich dogonić albo przegonić. Ale chwilowo na to się nie zanosi. Jeszcze żeby wpadli na pomysł żeby na trzy dni przed świętami wyłączyć zbiorkom, kolej, autobusy i prywatne samochody. Oraz wprowadzić na czas świąt zakaz poruszania się dalej niż 200 metrów od miejsca zamieszkania.

Data: 2020-03-31 23:26:54
Autor: m4rkiz
Kwarantanna 3
On 2020-03-31 21:08, lleeoo wrote:
[...]

no nie każdy wytrzymuje 2 tygodnie bez jedzenia :D

szkolne stołówki i straż miejska czy inny listonosz spokojnie by ogarnęli temat tych paru procent którym nie ma kto zakupów zrobic

Data: 2020-03-31 14:42:57
Autor: Zenek Kapelinder
Kwarantanna 3
Jest sporo takich, na tyle dużo że statystycznie też tutaj muszą być, że bez picia doby nie wytrzymają. W tv podają że złapali kolejnego uciekiniera z kwarantanny albo szpitala. Urywaja się piwo albo wódkę kupić. Pewno problemu z donoszeniem żarcia, dla tych co im nie ma kto przyniesc, nie ma. Ale piwa i wódki nikt przynosił im nie będzie na koszt podatnika..

Data: 2020-04-01 04:59:52
Autor: Budzik
Kwarantanna 3
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Pewno problemu z donoszeniem żarcia, dla tych co im nie ma kto
przyniesc, nie ma.

No własnie zrobiła się gownoburza a ja chciałem tylko sie dowiedziec jak to jest rozwiazane.

A co sadzisz o tym, ze dotychczas kwarantanna była tylko dla jednej osoby a nie dla wszystkich domowników?

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2020-04-01 07:17:27
Autor: Shrek
Kwarantanna 3
W dniu 01.04.2020 o 06:59, Budzik pisze:

Pewno problemu z donoszeniem żarcia, dla tych co im nie ma kto
przyniesc, nie ma.

No własnie zrobiła się gownoburza a ja chciałem tylko sie dowiedziec jak
to jest rozwiazane.

Jest to rozwiązane tak, że wojewoda ma ci zapewnić. Jak ci nie zapewnia to jest za to grzywna 30k. Nie nie dla wojewody:P

--
Shrek

Kwarantanna 3