Kwarantanna 3. Turkmenistan.

Data: 2020-04-01 03:31:53
Autor: AntkoF
Kwarantanna 3. Turkmenistan.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5e8325aa$0$514$65785112news.neostrada.pl...

rzad zaostrza izolacje:

J.

Turkmenistan jest lepszy od komuny PiS, tam zabroniono informować,
pisać i mówić "coronawirus". Oficjalnie nikt się nie zaraził
i nikt nie umarł z powodu koronawiusa.

Data: 2020-04-01 15:06:23
Autor: J.F.
Kwarantanna 3. Turkmenistan.
Użytkownik "AntkoF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r60qv4$qrq$1@gioia.aioe.org...
rzad zaostrza izolacje:

Turkmenistan jest lepszy od komuny PiS, tam zabroniono informować,
pisać i mówić "coronawirus". Oficjalnie nikt się nie zaraził
i nikt nie umarł z powodu koronawiusa.

https://www.prawo.pl/zdrowie/zakaz-publicznego-wypowiadania-sie-lekarzy-na-temat-epidemi,499036.html

"Konsultanci wojewódzcy w dziedzinie epidemiologii dostali właśnie od wiceminister zdrowia od Józefy Szczurek-Żelazko pismo zobowiązujące ich do tego, aby przestali wypowiadać się publicznie na temat epidemii koronawirusa. Nie powinni informować społeczeństwa o brakach w dostępie do środków zabezpieczenia osobistego, o brakach sprzętu czy liczbie zakażeń i zgonów w poszczególnych jednostkach medycznych.

Takie opinie może wypowiadać - zdaniem wiceminister zdrowia - jedynie konsultant krajowy w porozumieniu z Ministerstwem Zdrowia czy Głównym Inspektorem Sanitarnym"

J.

Data: 2020-04-01 21:18:37
Autor: radekp@konto.pl
Kwarantanna 3. Turkmenistan.
Wed, 1 Apr 2020 15:06:23 +0200, w
<5e8491d0$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

E, to chyba stare.
Embargo na poszczególne rodzaje informacji obowiązuje od jakiegoś czasu, coraz
mniej danych publikują.

Data: 2020-04-01 21:28:12
Autor: Cavallino
W dniu 01-04-2020 o 21:18, radekp@konto.pl pisze:

Embargo na poszczególne rodzaje informacji obowiązuje od jakiegoś czasu, coraz
mniej danych publikują.

Widać coraz bardziej fałszywe i łatwiejsze do weryfikacji.

Data: 2020-04-02 01:01:12
Autor: radekp@konto.pl
Kwarantanna 3. Turkmenistan.
Wed, 1 Apr 2020 21:28:12 +0200, w <r62q0c$748$10$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

> mniej danych publikują.

Widać coraz bardziej fałszywe i łatwiejsze do weryfikacji.

Z grupy wrocławskiej. Pełno podobnych wpisów.

Koleżanka lekarka zachorowała po kontakcie z kobietą, której dzieci były we
Włoszech i w Tajlandii. Nie chcieli zrobić Jej testu, choć ciągle pracowała. Po
dwóch dniach Jej dzieci 38 stopni gorączki i kaszlą. Kazali Jej zostać w domu i
czekać 7 dni na test - UWAGA - tylko dla Niej, dla dzieci już nie. Mamy Państwo
z tektury.

mnie odsyłali "od Annasza do Kajfasza", byleby tylko testu nie
zrobić...Infolinia do sanepidu, sanepid do lekarza, bo "oni nie są za to
odpowiedzialni" lekarz, że jednak sanepid, a jak nie, to mam iść na zakaźny się
zameldować.. No życie mi miłe jeszcze.

Wrocilam z Norwegii 9 marca, mimo objawów zostałam odesłana do domu z
przychodni, szpitala i przez sanepid. Nie ma badań. Powinieneś siedzieć 2 tyg w
domu a potem nikogo nie interesujesz..
i tak to właśnie funkcjonuje ??

Data: 2020-04-02 11:50:07
Autor: Cavallino
W dniu 02-04-2020 o 01:01, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No zgadza się.
Pytanie tylko skąd się biorą takie kogutki, janusze i i inne tego typu chore przypadki, które w żywe oczy Ci łżą, jak to jest fajnie i jak polski rząd cudownie z wirusem walczy.

Myślałem że to tylko ludzka głupota i ślepa wiara w przekaz dnia z tvpis.
Ale przy skali problemu, przy której nie da się tego nie wiedzieć i nie słyszeć, wygląda mi na to, że opłacane przez pis trolle dotarły również na naszą grupę i celowo sieją dezinformacje.

Data: 2020-04-03 11:54:48
Autor: Janusz
W dniu 2020-04-02 o 11:50, Cavallino pisze:
[...]

Pierdol się, kiedy pochwaliłem pis albo rząd? pierdoli Ci sie już wszystko
od tego trolowania, ciekaw jestem jakby PO rządziło co byś wtedy gadał,
zresztą już kopaczka pokazała co potrafi, ponad 400 osób wtedy zmarło,
ale w mediach tylko sukcesy były, dokładnie jak teraz z tvpis.

--
Janusz

Data: 2020-04-03 12:05:10
Autor: Cavallino
W dniu 03-04-2020 o 11:54, Janusz pisze:
[...]

Pierdol się,

I do tego jedyne czego się można spodziewać, jak im się wytknie ich zakłamanie, to inwektywy...

Możecie sobie gadać co chcecie, to nie ma znaczenia.
To Wasze zachowanie jasno pokazuje, że jesteście pisowskimi trollami.

Data: 2020-04-03 19:17:37
Autor: radekp@konto.pl
Kwarantanna 3. Turkmenistan.
Fri, 3 Apr 2020 11:54:48 +0200, w <r67157$1dd$1$Janusz@news.chmurka.net>,
Janusz <janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

 kopaczka pokazała co potrafi, ponad 400 osób wtedy zmarło,
ale w mediach tylko sukcesy były, dokładnie jak teraz z tvpis.

I wolno się chodziło, i gospodarka nie ucierpiała...

Data: 2020-04-04 19:30:14
Autor: Janusz
W dniu 2020-04-03 o 19:17, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No jasne, w usa tramek też jeszcze niedawno mówił że to zwykła grypa i spisek demokratów.

--
Janusz

Data: 2020-04-04 23:10:38
Autor: radekp@konto.pl
Kwarantanna 3. Turkmenistan.
Sat, 4 Apr 2020 19:30:14 +0200, w <r6ag75$7uv$1$Janusz@news.chmurka.net>,
Janusz <janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-04-03 o 19:17, radekp@konto.pl pisze:
> No jasne, w usa tramek też jeszcze niedawno mówił że to zwykła grypa i spisek demokratów.

Trampek to akurat idiota, więc nie posiłkowałbym się nim w jakiejkolwiek
kwestii.

Data: 2020-04-04 23:12:25
Autor: Kris
Kwarantanna 3. Turkmenistan.