Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl

Data: 2009-09-22 17:53:39
Autor: VicAbarca
Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl
http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article447095/Kwasniewska_paraduje_z_torba_za_20_tys_zl.html

"Ostatnio reporterzy przylapali Aleksandre Kwasniewska paradujaca po Warszawie ze slynna Birkin w dloni. Wczesniej z podobnym modelem pokazywała sie jej matka, Jolanta Kwasniewska. Jednak w rekach pierwszej damy torba o wartosci samochodu razi zdecydowanie mniej".

Szczerze wspolczuje wszystkim, ktorych razi, ze ktos ma droga torebke...
Zawistna i roszczeniowa prylowska degeneracja...

--
Vic

Data: 2009-09-22 18:18:30
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
[...]

To ta torba jest wysadzana diamentami czy co? Czy ci kapitaliści jeż pogłupieli do szczętu? Zaczynam powoli rozumieć Felka Dzierżyńskiego.

Data: 2009-09-23 05:09:37
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9atcm$a8v$1news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
[...]

Ale to komuniści nie kapitaliści.

--
stevep

Data: 2009-09-23 08:41:29
Autor: jadrys
cirrus pisze:

To ta torba jest wysadzana diamentami czy co? Czy ci kapitaliści jeż pogłupieli do szczętu? Zaczynam powoli rozumieć Felka Dzierżyńskiego.

Ale to komuniści nie kapitaliści.

Komuniści? Komunistka toby podarła tą torbę i rozrzuciła wśród ludu..

Data: 2009-09-23 14:38:42
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9cfuj$uma$6news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

To na pokaz, a potem natychmiast udałaby się do Paryża po znacznie doższą torbę.

--
stevep

Data: 2009-09-23 18:51:33
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

W takim wypadku nie zasługiwałaby na miano komunistki.

Data: 2009-09-23 11:36:35
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 18:51, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> [...]

> torbę.

W takim wypadku nie zasługiwałaby na miano komunistki.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Lepiej mi podajcie dokładne namiary, gdzie można ją spotkać z tą
torebką. Może mi się uda odbić tak cenny towar :D.
A nawiasem mówiąc to głupia, próżna pinda!

Antenka

Data: 2009-09-23 20:59:26
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Typowe zachowanie tych co im łatwo przychodzą pieniądze. :-(   Gdy się jednym zamachem zgarnia miliony, to i można wydawać głupie 20tys. na torebkę. Jak ja nie cierpię kapitalistycznych pasożytów.

Data: 2009-09-23 21:36:40
Autor: Hans Kloss
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Jak ja nie cierpię kapitalistycznych pasożytów.
Niestety prawda jest brutalna- kasa na tę torebkę została zarobiona dzieki karierze politycznej jej tatusia kwasiora. A na czym, kwasior zrobił karierę
polityczną? Na obronie ludu pracującego miast i wsi przed krwiożerczymi
kapitalistycznymi pasożytami ;).
J-23

Data: 2009-09-24 08:46:52
Autor: VicAbarca
Hans Kloss пишет:
 A na czym, kwasior zrobił karierę
polityczną? Na obronie ludu pracującego miast i wsi przed krwiożerczymi
kapitalistycznymi pasoĹźytami ;).

Obrona ludu pracujacego miast i wsi przed krwiozerczymi kapitalistycznymi pasozytami jest w ogole (i zawsze byla) bardzo intratnym zajeciem. Dlatego pchali sie do tej obrony drzwiami i oknami.
Najlepiej bylo bronic ludu na szczeblu rzadowym :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 10:38:53
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Nie sposób sie z tobą nie zgodzić, tylko z jednym małym ale - Kwaśniewski "bronił" lud pracujący tylko na wiecach przedwyborczych.

Data: 2009-09-24 02:05:17
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 10:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Hans Kloss pisze:

> [...]

Nie sposób sie z tobą nie zgodzić, tylko z jednym małym ale -
Kwaśniewski "bronił" lud pracujący tylko na wiecach przedwyborczych..

Dokarmiając ten lud prawdziwą kiełbasą wyborczą - ślaską i
parówkową. :-)  Na Łęgach Dębieckich serwował.

Antenka

Data: 2009-09-24 11:14:22
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Nie sposób sie z tobą nie zgodzić, tylko z jednym małym ale - Kwaśniewski "bronił" lud pracujący tylko na wiecach przedwyborczych.

Co to to nie!
Kwasniewski bronil ludu duzo wczesniej - najpierw w Socjalitycznym Zwiazku Studentow Polskich, potem w Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej.
Bronil ludu pracujacego jako rednacz ludowego "Sztandaru Mlodych".
Potem bronil ludu jako minister robotniczo-chlopskiego rzadu prof. Messnera, a nastepnie jako minister rownie robotniczo-chlopskiego rzadu dr. Rakowskiego :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 09:38:26
Autor: konserwator

VicAbarca pisze:
[...]

torba paraduje z torba...
co w tym dziwnego?

Data: 2009-09-23 12:44:48
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

[...]

Ale torba torbie nierówna. ;-)

Data: 2009-09-22 18:24:15
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Sep 2009 17:53:39 +0200, VicAbarca napisał(a):

Szczerze wspolczuje wszystkim, ktorych razi, ze ktos ma droga torebke...
Zawistna i roszczeniowa prylowska degeneracja...

No, chamstwo jebane i durne, nie rozumi, że jak się opyli fabrykie
osocza, to człowieka stać.
Piotr

Data: 2009-09-23 08:19:40
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
No, chamstwo jebane i durne, nie rozumi, że jak się opyli fabrykie
osocza, to człowieka stać.

Fiu, fiu, zdolne dziewcze... takie skomplikowane machinacje finansowe w wieku 16 lat przeprowadzac...

Piotr, jak sadzisz, honoraria za "Taniec z gwiazdami" + honorarium za dubbing w Shreku + pensja z Planety FM + pensja z TV4 -- czy to wszystko daje mozliwosc kupienia sobie torebki za 20 tys. zl, bez koniecznosci robienia przekretu w wieku 16 lat??

--
Vic?

Data: 2009-09-23 09:40:12
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 08:19:40 +0200, VicAbarca napisał(a):

[...]

Nie manipuluj, ta baba ma ponad 20 lat, i mieszkanie w Wilanowie za 3
bańki... Większość z powyższych wyliczeń, to zamierzchła przeszłość, a
kupno dodatku za 20 koła, świadczy o dochodach wyższych niż pensyjka
spikera w trzeciorzędnej TV. Ty myślisz vic, że ile oni tam zarabiają?
po 100000? Tyle ma Lis, stary i szczwany, a nie głupia pinda z rodu
Kwaśniewskich.
Pewnie tyle zarobi co kosztuje torebka, a resztę dokłada tato z
dochodów za fabrykę osocza.
Piotr

Data: 2009-09-23 10:26:56
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
Kwaśniewskich.
Pewnie tyle zarobi co kosztuje torebka, a resztę dokłada tato z
dochodów za fabrykę osocza.

"Pewnie"... Swiatynia "pewnie" jest Familiada w TVP :)

Piotr, tobie nigdy nie zdarzylo sie wydac calej miesiecznej pensji na jakis odjechany gadzet? (Chodzi oczywiscie o czasy mlodosci i braku zobowiazan rodzinno-finansowych)
Mnie sie zdarzalo...

--
Vic

Data: 2009-09-23 10:30:15
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 10:26:56 +0200, VicAbarca napisał(a):

Piotr, tobie nigdy nie zdarzylo sie wydac calej miesiecznej pensji na jakis odjechany gadzet? (Chodzi oczywiscie o czasy mlodosci i braku zobowiazan rodzinno-finansowych)
Mnie sie zdarzalo...

Jasne, ze mi się zdarzyło, kupiłem sobie aparat foto, he, he...
Ale mój tato nie kradł.
Piotr

Data: 2009-09-23 09:34:24
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:z01k07pto8w0.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

.............lub jak sprzeniewierzy sie uzbierane na Stocznie setki milionow zl .

cyc

Data: 2009-09-23 09:40:35
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9cj27$cp0$1news.onet.pl...

[...]

nie twoich zlotych...
zawsze lubicie liczyc (i krasc) cudzie pieniadze...

Data: 2009-09-23 10:11:57
Autor: CYC

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9cjhi$la2$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Znaczy , ze jak ktos kradnie nie mo , to nie jest zlodziejem? .
Wy tak macie ?

cyc

Data: 2009-09-23 10:18:01
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9cl8k$kmn$1news.onet.pl...

[...]

a gdzie ci "okradani" co krzycza lapaj zlodzieja?
kradziezy nie sciga sie "z urzedu" ale po zlozeniu doniesienia.
Bylo doniesienie - NIE - czyli nie bylo kradziezy!

Data: 2009-09-23 12:55:33
Autor: CYC

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9cm6s$eml$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ty naprawde niewiele rozumiesz !.

cyc

Data: 2009-09-23 10:29:19
Autor: VicAbarca
konserwator пишет:
............lub jak sprzeniewierzy sie uzbierane na Stocznie setki milionow

nie twoich zlotych...
zawsze lubicie liczyc (i krasc) cudzie pieniadze...

Czyz Piotr nie probowal wlasnie liczyc cudzych pieniedzy? :)

Konserwatorze, gwiazdo wekslarstwa nieblyskotliwego...

--
Vic

Data: 2009-09-23 09:41:27
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:34:24 +0200, CYC napisał(a):

............lub jak sprzeniewierzy sie uzbierane na Stocznie setki milionow zl .

To i tam Kwasniewski paluchy maczał?  Piotr

Data: 2009-09-23 10:12:51
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16ht40zcgkb2m.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To pan ojciec zmienl nazwisko ?.
cyc

Data: 2009-09-23 10:14:43
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 10:12:51 +0200, CYC napisał(a):

To i tam Kwasniewski paluchy maczał?
Piotr

To pan ojciec zmienl nazwisko ?.

No, podobno przedtem miał Sztolcman.
Piotr

Data: 2009-09-23 21:20:23
Autor: raff
[...]

No pewnie ze sprytnie. Z nazwiskiem Sztolcman nie moglby byc prezidentem.

R.

Data: 2009-09-23 21:49:23
Autor: VicAbarca
raff пишет:
No pewnie ze sprytnie. Z nazwiskiem Sztolcman nie moglby byc prezidentem.

To kiedy, madralo, zmienil nazwisko?

--
Vic

Data: 2009-09-23 22:09:32
Autor: raff
Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl
No pewnie ze sprytnie. Z nazwiskiem Sztolcman nie moglby byc prezidentem.

To kiedy, madralo, zmienil nazwisko?

Sprawdz sobie w Vademecum Krzyzowkowicza.

R.

Data: 2009-09-23 22:51:24
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Sprawdz sobie w Vademecum Krzyzowkowicza.

Zdziwilbym sie, gdybys normalnie odpowiedzial...

--
Vic

Data: 2009-09-23 22:59:40
Autor: raff
Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl
Sprawdz sobie w Vademecum Krzyzowkowicza.

Zdziwilbym sie, gdybys normalnie odpowiedzial...

Chyba nie czaisz istoty tej grupy.

Tu sie jest jak najdalej od meritum, kopanie po kostkach jak najbardziej wskazane.

R.

Data: 2009-09-24 00:53:04
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 22:59, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]

Chyba nie czaisz istoty tej grupy.

Tu sie jest jak najdalej od meritum, kopanie po kostkach jak najbardziej

A w d _ _ ę , ale tak z wojskowego trepa można? Przydałoby się
niektórym ;-)

Antenka

Data: 2009-09-24 17:50:24
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
A w d _ _ ę , ale tak z wojskowego trepa można? Przydałoby się
niektĂłrym ;-)

Zwlaszcza w wielka dupe...

--
Vic

Data: 2009-09-24 09:12:07
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 17:50, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> A w d _ _ ę , ale tak z wojskowego trepa można? Przydałoby się
> niektĂłrym ;-)

Zwlaszcza w wielka dupe...

--
Vic

Spadaj!

Data: 2009-09-24 11:41:43
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 18:33, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> Spadaj!

Hahaha

R.

Raffiki co ci jest? :(

Data: 2009-09-23 15:32:07
Autor: boukun
[...]

Oooo, głupi Piotruś coś niecoś rozumie, że PRL okradli.. Tylko nie rozumie, dokąd z tymi bezrobotnymi teraz...
I jak odzyskać fabryki?

boukun

Data: 2009-09-23 17:14:31
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 15:32:07 +0200, boukun napisał(a):

Oooo, głupi Piotruś coś niecoś rozumie, że PRL okradli.. Tylko nie rozumie, dokąd z tymi bezrobotnymi teraz...
I jak odzyskać fabryki?

Spierdalaj, dzisiaj nie masz tresury.

Data: 2009-09-23 18:46:36
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:y49z88715fvq$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ucz się ucz, bo nauka to potęgi klucz!

boukun

Data: 2009-09-23 18:20:13
Autor: brat_olin
Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl

"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> wrote

Podrobka.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-09-24 02:01:29
Autor: Antenka
On 22 Wrz, 17:53, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
[...]

Pewnie ma tandetny wygląd

Antenka

Data: 2009-09-24 21:22:10
Autor: raff
[...]

Kwasniewska czy torebka ?

R.

Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl