Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl

Data: 2009-09-22 18:18:30
Autor: jadrys
Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl
VicAbarca pisze:
http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article447095/Kwasniewska_paraduje_z_torba_za_20_tys_zl.html "Ostatnio reporterzy przylapali Aleksandre Kwasniewska paradujaca po Warszawie ze slynna Birkin w dloni. Wczesniej z podobnym modelem pokazywała sie jej matka, Jolanta Kwasniewska. Jednak w rekach pierwszej damy torba o wartosci samochodu razi zdecydowanie mniej".

Szczerze wspolczuje wszystkim, ktorych razi, ze ktos ma droga torebke...
Zawistna i roszczeniowa prylowska degeneracja...

-- Vic

To ta torba jest wysadzana diamentami czy co? Czy ci kapitaliści jeż pogłupieli do szczętu? Zaczynam powoli rozumieć Felka Dzierżyńskiego.

Data: 2009-09-23 05:09:37
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9atcm$a8v$1news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
[...]

Ale to komuniści nie kapitaliści.

--
stevep

Data: 2009-09-23 08:41:29
Autor: jadrys
cirrus pisze:

To ta torba jest wysadzana diamentami czy co? Czy ci kapitaliści jeż pogłupieli do szczętu? Zaczynam powoli rozumieć Felka Dzierżyńskiego.

Ale to komuniści nie kapitaliści.

Komuniści? Komunistka toby podarła tą torbę i rozrzuciła wśród ludu..

Data: 2009-09-23 14:38:42
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9cfuj$uma$6news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

To na pokaz, a potem natychmiast udałaby się do Paryża po znacznie doższą torbę.

--
stevep

Data: 2009-09-23 18:51:33
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

W takim wypadku nie zasługiwałaby na miano komunistki.

Data: 2009-09-23 11:36:35
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 18:51, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> [...]

> torbę.

W takim wypadku nie zasługiwałaby na miano komunistki.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Lepiej mi podajcie dokładne namiary, gdzie można ją spotkać z tą
torebką. Może mi się uda odbić tak cenny towar :D.
A nawiasem mówiąc to głupia, próżna pinda!

Antenka

Data: 2009-09-23 20:59:26
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Typowe zachowanie tych co im łatwo przychodzą pieniądze. :-(   Gdy się jednym zamachem zgarnia miliony, to i można wydawać głupie 20tys. na torebkę. Jak ja nie cierpię kapitalistycznych pasożytów.

Data: 2009-09-23 21:36:40
Autor: Hans Kloss
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Jak ja nie cierpię kapitalistycznych pasożytów.
Niestety prawda jest brutalna- kasa na tę torebkę została zarobiona dzieki karierze politycznej jej tatusia kwasiora. A na czym, kwasior zrobił karierę
polityczną? Na obronie ludu pracującego miast i wsi przed krwiożerczymi
kapitalistycznymi pasożytami ;).
J-23

Data: 2009-09-24 08:46:52
Autor: VicAbarca
Hans Kloss пишет:
 A na czym, kwasior zrobił karierę
polityczną? Na obronie ludu pracującego miast i wsi przed krwiożerczymi
kapitalistycznymi pasoĹźytami ;).

Obrona ludu pracujacego miast i wsi przed krwiozerczymi kapitalistycznymi pasozytami jest w ogole (i zawsze byla) bardzo intratnym zajeciem. Dlatego pchali sie do tej obrony drzwiami i oknami.
Najlepiej bylo bronic ludu na szczeblu rzadowym :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 10:38:53
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Nie sposób sie z tobą nie zgodzić, tylko z jednym małym ale - Kwaśniewski "bronił" lud pracujący tylko na wiecach przedwyborczych.

Data: 2009-09-24 02:05:17
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 10:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Hans Kloss pisze:

> [...]

Nie sposób sie z tobą nie zgodzić, tylko z jednym małym ale -
Kwaśniewski "bronił" lud pracujący tylko na wiecach przedwyborczych..

Dokarmiając ten lud prawdziwą kiełbasą wyborczą - ślaską i
parówkową. :-)  Na Łęgach Dębieckich serwował.

Antenka

Data: 2009-09-24 11:14:22
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Nie sposób sie z tobą nie zgodzić, tylko z jednym małym ale - Kwaśniewski "bronił" lud pracujący tylko na wiecach przedwyborczych.

Co to to nie!
Kwasniewski bronil ludu duzo wczesniej - najpierw w Socjalitycznym Zwiazku Studentow Polskich, potem w Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej.
Bronil ludu pracujacego jako rednacz ludowego "Sztandaru Mlodych".
Potem bronil ludu jako minister robotniczo-chlopskiego rzadu prof. Messnera, a nastepnie jako minister rownie robotniczo-chlopskiego rzadu dr. Rakowskiego :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 09:38:26
Autor: konserwator

VicAbarca pisze:
[...]

torba paraduje z torba...
co w tym dziwnego?

Data: 2009-09-23 12:44:48
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

[...]

Ale torba torbie nierówna. ;-)

Data: 2009-09-23 20:38:59
Autor: matusm

VicAbarca pisze:

[...]

Pozdrowienia
matusm

Kwasniewska paraduje z torba za 20 tys. zl