Kwa?niewski i Wa??sa dostan? po 3 tys. z? podwy?ki

Data: 2011-02-03 19:56:41
Autor: boukun
Kwa?niewski i Wa??sa dostan? po 3 tys. z? podwy?ki
Jak informuje Super Express, sejm w najbliższym głosowaniu podniesie pensje byłym prezydentom. Dostaną po 3 tysiące podwyżki. Za zmianą w ustawie opowie się PO, SLD i PSL. Obecnie pensja Lecha Wałęsy, jak i Aleksandra Kwaśniewskiego wynosi około 6 tys. zł brutto.

Ja pierdolę, i jak tu ma być dobrze? Ale za co w ogóle oni biorą pensję?

boukun

Data: 2011-02-03 20:16:20
Autor: Alex

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iieu80$qvb$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wiesz Pan?
Za głupotę Polaków.
Nie ma nikogo, kto by takie rzeczy monitorował i nagłośnił, więc posłowie czują się bezkarni,
rząd też.
W Polsce w ogóle nie ma niczego z potrzebnych urzadzeń politycznych i społecznych.

Alex

Data: 2011-02-03 22:31:17
Autor: Krzysztof
[...]

Nie zapominaj o Jaruzelskim.
K.

Data: 2011-02-03 23:13:50
Autor: boukun

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:iif6r4$6o9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Za jeden rok kasowania jeszcze większych pieniędzy i bujania się na koszt polskiego podatnika po całym świecie...

boukun

Data: 2011-02-07 17:10:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-03 22:31, Krzysztof pisze:

Nie zapominaj o Jaruzelskim.
K.

Co Jaruzelskim? - Przecie on emerytury prezydenckiej nie pobiera.

Data: 2011-02-03 23:38:01
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

Biorą po 6, dostaną po 3 podwyżki - nie trzeba być orłem z matematyki by
policzyć na czym Skarb Państwa zaoszczędził, dzięki czemu tamci mogli
dostać podwyżkę hehehe

Data: 2011-02-04 00:16:09
Autor: J-23
On 3 Lut, 19:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

oprocz pensji otrzymuja jeszcze kase na prowadzenie swoich biur.
proponuje bys wniosl projekt o podobnym traktowaniu nieczynnych
zawodowo rzeznikow

Data: 2011-02-04 10:22:04
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ced7f2f1-8812-44e7-a064-5609be54d1a7a5g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Chyba do swojego domowego parlamentu...

boukun

Data: 2011-02-04 02:49:45
Autor: J-23
On 4 Lut, 10:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ced7f2f1-8812-44e7-a064-5609be54d1a7a5g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

oprocz pensji otrzymuja jeszcze kase na prowadzenie swoich biur.
proponuje bys wniosl projekt o podobnym traktowaniu nieczynnych

wystarczy zostac poslem RP
pozniej jakims ministrem
nastepnie premierem
albo prezydentem
i kasiora sama leci

Data: 2011-02-04 11:59:29
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9f07657d-be1f-4a5d-a72e-33d079232354r4g2000prm.googlegroups.com...
> [...]

oprocz pensji otrzymuja jeszcze kase na prowadzenie swoich biur.
proponuje bys wniosl projekt o podobnym traktowaniu nieczynnych

-- -- -- -- --
To trzeba być najpierw Żydem... ew. szabesgojem...

boukun

Data: 2011-02-04 06:02:47
Autor: J-23
On 4 Lut, 11:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9f07657d-be1f-4a5d-a72e-33d079232354r4g2000prm.googlegroups.com...
> [...]

> oprocz pensji otrzymuja jeszcze kase na prowadzenie swoich biur.
> proponuje bys wniosl projekt o podobnym traktowaniu nieczynnych

wystarczy zostac poslem RP
pozniej jakims ministrem
nastepnie premierem
albo prezydentem
i kasiora sama leci
-- -- -- -- --
To trzeba być najpierw Żydem... ew. szabesgojem...

boukun

kto odpowiada za Twoja fatalna narodowosc?

Data: 2011-02-04 09:22:12
Autor: u2
W dniu 2011-02-03 19:56, boukun pisze:
[...]

Bo politycy to nie klasa próżniacza jak twierdzi Tusk, to klasa
oszustów, złodziejów i morderców - vide n.p. Ryszard C. z PO.

Data: 2011-02-04 10:20:02
Autor: Tomek
[...]

Za "nocną zmianę". WSI daje im podwyżkę.
Tomek

Kwa?niewski i Wa??sa dostan? po 3 tys. z? podwy?ki