Kwaśniewski o Majkelu...

Data: 2009-06-26 12:02:21
Autor: Tzva Adonai
Kwaśniewski o Majkelu...
- On był dwa razy w pałacu. Raz ja się z nim spotkałem, drugi raz już
tylko żona, ale tak, miałem okazję go spotkać - opowiadał w radiu ZET
Aleksander Kwaśniewski. - To był król. To co światu dał w sensie
muzyki, to coś nie do zapomnienia. Śmierć Jacksona będzie wzmacniało
jego legendę - podkreślił.

Prezydent wspominał swoje spotkanie z muzykiem. W pałacu prezydenckim
Jackson miał być "niezwykle wrażliwy i nieśmiały". - To była osoba. On
był przecież megagwiazdą jak przyjeżdżał do Polski, a jednocześnie w
kontakcie osobistym był bardzo wycofany, niepewny siebie - mówił.

Zdaniem byłego prezydenta Jackson sprawiał wrażenie "zagubionego
dziecka". - Był bardzo sympatyczny, nie było w nim żadnego
gwiazdorstwa - opowiadał.

Polityk wspomniał także wizytę Jacksona w domu dziecka, którą odbył z
Jolantą Kwaśniewską. - On z niezwykłą, naturalną troską pytał te
dzieciaki dlaczego tu trafiły, co się stało. Pytał opiekunów, była w
nim wielka wrażliwość i wielkie kompleksy mówił.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6759498,Politycy_o_Jacksonie__Umiem_nawet_krok_ksiezycowy.html

Data: 2009-06-27 00:46:20
Autor: awe
Kwaśniewski o Majkelu...
Pierdolenie kotka za pomoca mloda. Co maja powiedziec. Przeciez nie beda drzec sie na cala Polske ze byl to po prostu pedofil.
Krol byl tylko jeden Elvis Presley. Jedyny moj idol..no prawie po Jarku;-)
awe

Data: 2009-06-27 03:19:22
Autor: googlarz
Kwaśniewski o Majkelu...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h23ism$g7f$1news.onet.pl...
[...]

   yep!  tyle, ze sie jego corcia do cna i dna skurwila:

   drugs, scientology, zdechly majkel wacko-jacko

   i co poniekad jeszcze bardziej odrazajace, proba

   dyskontowania dorobku Kinga chocby w oslawionym

  ,duecie' z nie calkiem juz zywawym tata w 2007.

   ponizej King w oryginale, bez tej schlampe von tochter -

   http://www.youtube.com/watch?v=SJqVneZP6tA&hl=en

   rm

Data: 2009-06-27 11:32:25
Autor: awe
Kwaśniewski o Majkelu...
Data: 2009-06-27 12:55:18
Autor: googlarz
Kwaśniewski o Majkelu...
http://www.youtube.com/watch?v=moUifEmOcbU&NR=1

tylko z ostatnich 12 godzin

dukestreetking75 (2 hours ago)
This is such a moving song. No one will ever sing it better.
It's almost? as if he is singing the story of his life before it has
even come to an end. There are so many parallels when
you listen to the lyrics and think of how his life deteriorated
through the 70's.

 Always the King ........
[...]

wolfeEMT (7 hours ago)
i can watch this for eternity and it? will never get old.

[...]

whatakerfuffle1 (8 hours ago)
Elvis is? just AMAZING
bjacko688 (10 hours ago)
WOW..Fantastic..?
legallyblonde39 (11 hours ago)
this video absolutely? makes me melt
irishoforiel (11 hours ago)
Beautiful song!?

....i na sam koniec to najlepsze:

HayleyLisa1 (12 hours ago)
Im only 14 but i grew up around elvis with my dad and grandads and i love this sog and? i will never forget elvis :'-(
Michael Jackson was never a patch on this guy here...
As i am this i am almost in tears.
Elvis was a great man, just like my dad and any dads in this world and i miss this guy getting his credit!
I hope you all know that Elvis isn't really dead, he is alive in our minds and hearts x :'-)

rm

Data: 2009-06-27 14:22:15
Autor: awe
Kwaśniewski o Majkelu...
Najsmieszniejsze jest to ze "krol" popu umarl a ludzie tabunami szturmuja Elvisa
awe

Data: 2009-06-27 14:51:55
Autor: googlarz
Kwaśniewski o Majkelu...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h252su$fie$1news.onet.pl...
Najsmieszniejsze jest to ze "krol" popu umarl a ludzie tabunami szturmuja Elvisa
awe

   bo LUDZIE w ogole nie zatracili jeszcze calkowicie i nieodwolalnie zdolnosci myslenia,

   w szczegolnosci zas AMERYKANIE nie zatracili jeszcze calkowicie i nieodwolalnie

   takze REFLEKSU moralnego.

   tak JA sobie mysle, lecz moge sie mylic.

   rm

Data: 2009-06-27 12:56:52
Autor:
Kwaśniewski o Majkelu...
googlarz <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

   takze REFLEKSU moralnego.

   tak JA sobie mysle, lecz moge sie mylic.

Nie myli sie Pan. W Radio Buffalo mozna bylo uslyszec na temat Michaela Jacksona wiele krytycznych glosow. A tak na smierc Jacksona zareagowal maz kuzynki mojej zony , rodowity Amerykanin:
"Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

AK

Data: 2009-06-27 21:33:22
Autor: jadrys
Kwaśniewski o Majkelu...
pinoy.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

 rodowity Amerykanin:
"Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

AK

Indianin? Z jakiego szczepu?

Data: 2009-06-28 02:15:27
Autor: googlarz
Kwaśniewski o Majkelu...

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:h25s5s$bn1$5news.onet.pl...
pinoy.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

 rodowity Amerykanin:
"Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

AK

Indianin? Z jakiego szczepu?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

    jadrys!  jak cie lubie... :)))

    RODOWITY Amerykanin - i to ze akurat Amerykanin, a nie n.p. Polak,

    niemiec, czy powiedzmy jakis francuz - to ten obywatel USA, ktory sie na

    obszarze tego panstwa urodzil.  JASNE???

    nie dotyczy n.p. obecnego gubernatora stanu kalifornia.

    rm

    ps. wazne bywa to o tyle, ze wprawdzie kazdemu obywatelowi US

    ubiegac sie o najwyzszy urzad w tym panstwie wolno, zasiasc w nim

    jednak powinien wylacznie ten, kto powyzszy warunek spelnia.

    bywaja tu jednak wyjatki... jeden, moim zdaniem b.korzystny -

    <http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/5d/AlexanderHamiltonUSCapStat.jpg>

    - i drugi, jak przypuszczam, o wiele, wiele mniej...

Data: 2009-06-28 18:12:37
Autor: jadrys
Kwaśniewski o Majkelu...
googlarz pisze:
[...]

Wiem że tak brzmi definicja *RODOWITEGO*  Amerykanina, ale ja akurat miałem na myśli przedstawiciela *RDZENNEJ* ludności Ameryki płn.

Data: 2009-06-27 23:24:45
Autor: googlarz
Kwaśniewski o Majkelu...

<pinoy.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Jacksona wiele krytycznych glosow. A tak na smierc Jacksona zareagowal maz
kuzynki mojej zony , rodowity Amerykanin:

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

    and once again...

    http://www.youtube.com/watch?v=moUifEmOcbU&NR=1

   scouse1967(*) (24 minutes ago)

   Elvis is still the true king.Jacko was a dirty bastard who kept
   his secret well hidden till? he tried to pay off that kids family
   from informing on him over his kiddy messing.How can anyone
   defend such an evil person who prayed on childrens innocence.
   Bye Jacko u wont be missed that much

   (*)scouse1967
   http://www.youtube.com/user/scouse1967

   Joined: January 11, 2008
   Last Sign In: 47 minutes ago
   Videos Watched: 2,343
   Subscribers: 2
   Channel Views: 300
   Name: Garry
   Age: 41

i was born and bred in Liverpool and
nowdays live with my wife and 4 sons
[congratulations :) - ar] in Yorkshire.
I have always loved music ever since
my childhood days and can sit and
listen to most types of music

Country: United Kingdom
Interests and Hobbies: Fishing,watching
my beloved Everton FC as often as i can
get to the match.And Computers
Movies and Shows: Any type of war or action movies
Music: Anything as long as it's not indie or greb
Books: biographys

Data: 2009-06-27 12:54:35
Autor:
Kwaśniewski o Majkelu...
Ciekawe czy panstwo K. pomodlili sie za dusze zmarlego.

AK

Data: 2009-06-28 00:42:44
Autor: awe
Kwaśniewski o Majkelu...
Wiesz mysle ze raczej nie, choc moze bo gdyby mieli sie modlic za kazdym pedofilem co to wyzional ducha to zmuszeni byliby do zaniedbywanai obowiazkow sluzbowych. Chyba bysmy nie tego chcieli
awe

Data: 2009-06-28 00:46:39
Autor: Lorn
Kwaśniewski o Majkelu...
awe pisze:
Wiesz mysle ze raczej nie, choc moze bo gdyby mieli sie modlic za kazdym pedofilem co to wyzional ducha to zmuszeni byliby do zaniedbywanai obowiazkow sluzbowych. Chyba bysmy nie tego chcieli

Z tego co mi wiadomo to mu pedofilii nie udowodniono... Czyzbym się mylił? :>

Data: 2009-06-28 09:44:58
Autor: awe
Kwaśniewski o Majkelu...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h266ea$a35$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

OJ Simsonowi tez nie udowodniono ze zamordowal zone i jej kochanka
awe

Kwaśniewski o Majkelu...