Kwaśniewski prezesem PO?

Data: 2010-03-12 03:00:09
Autor: DJ MC Donald Musk
Kwaśniewski prezesem PO?
On 12 Mar, 11:50, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
# Przez kilka dni czekałem na jakiekolwiek dementi ze strony Aleksandra
Kwaśniewskiego po tym gdy w Poranku Radia TOK FM stwierdził iż nie można nie
doceniać sojuszu PiS-SLD. Medialnego co prawda, ale ze słów byłego
prezydenta wynika że skoro doszło do porozumienia liderów partii stojących
przez lata po dwóch stronach barykady to niewykluczone że w przyszłości
mogłoby dojść na przykład do powstania koalicji rządzącej Polską.

Koalicja  SLD z PiS jest niemozliwa bo partie dziela podstawy za to
koalicja PO i SLD jest jak najbardzioej naturalna!
Same podobienstwa: stosunek do panstw narodowych w UE, aborcji,
liberalizmu (pseudoliberalizmu wlasciwie), rola kosciola w panstwie,
EUR,
oni mowia jednym glosem!

Data: 2010-03-12 12:59:57
Autor: Lorn
Kwaśniewski prezesem PO?
DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Historia pokazuje zupełnie co innego... PiS z każdym znajdzie wspólny mianownik, aby tylko dojść do władzy. Czyż nie było tak z Samoobroną?

Data: 2010-03-12 04:07:30
Autor: DJ MC Donald Musk
Kwaśniewski prezesem PO?
On 12 Mar, 12:59, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
DJ MC Donald Musk pisze:

> Koalicja  SLD z PiS jest niemozliwa bo partie dziela podstawy

Historia pokazuje zupełnie co innego... PiS z każdym znajdzie wspólny
mianownik, aby tylko dojść do władzy. Czyż nie było tak z Samoobroną?

bo w warstwie "narodowej" SO PIS i LPR sa sobie podobne tak jest tez w
sprawach pomocy i ingerencji panstwa w zycie obywateli, aborcje,
szkoilnictwo i sluzbe zdrowia za to PO to typowa pseudoliberalna
partia lewacka - dokladnie to samo co SLD....

Data: 2010-03-12 22:22:59
Autor: Lorn
Kwaśniewski prezesem PO?
DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

SO i LPR podobne? :> W warstwie 'narodowej' Te partie są sobie obce. PiS, zgrabnie wykorzystał i porzucił te niby partyjki.

tak jest tez w sprawach pomocy i ingerencji panstwa w zycie obywateli, aborcje,
szkoilnictwo i sluzbe zdrowia

Typowo socjalne podejście... Czyli bliżej PiS do SLD. :>

za to PO to typowa pseudoliberalna
partia lewacka - dokladnie to samo co SLD....

Wybacz, ale zupełnie nie mogę się z tym zgodzić. Gdzie w PO tak skrajne pomysły, choćby dotyczące kościoła, aborcji jak w SLD. In Vitro nie zbliża PO do SLD. :> Partia w której ma swoje miejsce Gowin i Palikot świadczy o różnorodności poglądów. Wodzowska partia PiS`u jest wyłącznie nastawiona na władzę, aby to osiągnąć doprowadzi w swoim czasie do koalicji z SLD. Koalicja ta sprawdza się już w TVP :>

Kwaśniewski prezesem PO?