Kwaśniewski sprzedał się PiSowi

Data: 2019-09-04 07:22:02
Autor: z
Kwaśniewski sprzedał się PiSowi
Ten wspaniały obrońca i piewca demokracji, działacz demokratyczny i ekspert pchający się z gębą po wszystkich tvnach ośmielił się publicznie przyznać że PiS wygra nadchodzące wybory tylko jeszcze nie wiadomo jaką większością.
JAK ON MÓGŁ? ;-)

Data: 2019-09-04 09:06:33
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

"Nadmierna zwycięstwa pewność straszliwych klęsk przyczyną bywa".

PiS _może_ przegrać jak sobie (już) "odpuści" albo zdarzy się coś
"BARDZO nieprzewidzianego".  Może Schetyna und GW und RAS-PL trzymają
jakiegoś asa w rękawie który _tym razem_ będzie zabójczy nie tylko w ich
nieprofesjonalnym przekonaniu?  Może "DUŻO więcej niż prawda (o PiS)"
w kinach będzie bardziej politycznie skuteczna niż "Kler"? ;-)
Ja osobiście jestem przekonany że wyborcy jak im się nachalnie wciska że
wynik wyborów jest z pewnością przesądzony na miesiące przed wyborami to
mogą++ zadziałać w duchu "Na złość babci odmrożę sobie uszy".
Ja tak czasem miewam :-)
[ Przekonani o pewnym zwycięstwie mogę zmniejszyć frekwencje, przekonani
o porażce mogą zostać zmobilizowani do uniknięcia totalnej klęski ]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-04 09:09:27
Autor: Detlef Ruser
użytkownik z napisał:
[...]

Jak tam willa i 20 baniek Stolcmanowej? Bojowemu Zioberowi zapomniało się o sprawie?:)
Czy Stolcmana lepij nie ruszać? A może jest jaki układ
między komuszkiem a pisiorstwem:)

Data: 2019-09-04 09:22:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 4 września 2019 18:09:28 UTC+2 użytkownik Detlef Ruser napisał:
użytkownik z napisał:
> [...]
> JAK ON MÓGŁ? ;-)

Jak tam willa i 20 baniek Stolcmanowej? Bojowemu Zioberowi zapomniało się o sprawie?:)

Nic nie może biedak znaleźć. I tyle w temacie. Ponownie otwarte śledztwo ciągnie się od 2016 roku i zero efektów.

--
Bruno

Data: 2019-09-04 11:10:45
Autor: Runt
W dniu 2019-09-04 o 07:22, z pisze:
[...]

Liczy na przyjaźń z Jarosławem? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-04 13:57:08
Autor: z
Kwaśniewski sprzedał się PiSowi
W dniu 2019-09-04 o 11:10, Runt pisze:

Liczy się zdanie najjaśniejszego pijaczyny ;-)

PS. A przecież i Borowski to potwierdził.

Data: 2019-09-04 15:50:00
Autor: Runt
W dniu 2019-09-04 o 13:57, z pisze:
W dniu 2019-09-04 o 11:10, Runt pisze:

Liczy się zdanie najjaśniejszego pijaczyny ;-)

Pamiętasz, jak PiS adorował syna E.Gierka, a tatusia wychwalał? ;-)

PS. A przecież i Borowski to potwierdził.

Skoro są to dla  ciebie autorytety to gratuluję. Dla mnie to leśne dziadki.

--
Runt

Data: 2019-09-04 22:10:12
Autor: z
W dniu 2019-09-04 o 15:50, Runt pisze:
Skoro są to dla  ciebie autorytety to gratuluję. Dla mnie to leśne dziadki.

Dla mnie? Ja ich zapraszam do tvn24 jako "ekspertów"? ;-)

Data: 2019-09-05 07:11:27
Autor: Runt
W dniu 2019-09-04 o 22:10, z pisze:
W dniu 2019-09-04 o 15:50, Runt pisze:
Skoro są to dla  ciebie autorytety to gratuluję. Dla mnie to leśne dziadki.

Dla mnie? Ja ich zapraszam do tvn24 jako "ekspertów"? ;-)

Do zaproszenia dołaczasz białe róże?  ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-05 07:38:30
Autor: z
Kwaśniewski sprzedał się PiSowi
Bierz tego mniej

Data: 2019-09-05 08:00:33
Autor: Runt
Kwaśniewski sprzedał się PiSowi
W dniu 2019-09-05 o 07:38, z pisze:
Bierz tego mniej

Ci POmogło? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-05 09:02:48
Autor: z
Kwaśniewski sprzedał się PiSowi
Widzę że się podjarałeś. Takie masz wytyczne? To tak się tera odsuwa PiS od władzy?

Kwaśniewski sprzedał się PiSowi