Kwaśniewski wzywa lewicę do głosowania na Biedronia

Data: 2020-06-17 10:26:13
Autor: boukun
Kwaśniewski wzywa lewicę do głosowania na Biedronia
08:51
Ikona
Aleksander Kwaśniewski, TVN 24

Moja żona ma argumenty, żeby głosować na Rafała Trzaskowskiego, a ja mam silne argumenty, jako człowiek Lewicy, żeby głosować na Roberta Biedronia. Apeluję do ludzi lewicy, żeby w pierwszej turze, zgodnie z logiką pierwszej tury wyborów prezydenckich zagłosować na tych, którzy są nam politycznie i programowo najbliżsi.

Kwaśniewski wzywa lewicę do głosowania na Biedronia