[REQ] Kwatera w Szczawnicy

Data: 2010-07-27 23:10:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[REQ] Kwatera w Szczawnicy
Naszło nas na wyjazd do Szczawnicy. Mozecie polecić sensowną kwaterę przyjazną rowersom?  Jedziemy z 6 miesięcznym młodym, więc musi być wypaśniej:

1. Pokój łazienką (i sporadycznym dostępem do kuchni lub mikrofalówki)
2. Nad Grajcarkiem lub ponizej wyciągu na Palenicę (młody musi mieć gdzie jezdzić na spacery z nami lub z babcią :-)
3. Ogródek wskazany.
4. Bezpieczne miejsce na rowery

z góry dziękuję za pomoc

Seco

Data: 2010-07-27 14:24:11
Autor: tadek
Kwatera w Szczawnicy
On 27 Lip, 23:10, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
[...]

 a nie lepiej w Jaworkach?

Data: 2010-07-28 08:43:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Kwatera w Szczawnicy
wrote:
[...]

Myślałem o Jaworkach, ale: daleko na wózkowo-spacerowe deptaki nad Dunajcem (Słowacja, Krościenko) i Grajcarkiem, mniej knajp, a poza tym po rowerowaniu nie trzeba się tarabanić pod górę jak do Jaworek.

A drugiej strony w Jaworkach tuz obok Biała Woda :-)

Masz coś do polecenia w Jaworkach? :-)

Seco

Data: 2010-07-28 00:14:02
Autor: tadek
Kwatera w Szczawnicy
On 28 Lip, 08:43, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
tadek pisze:

> [...]

po rowerowaniu nie trzeba się tarabanić pod górę jak do Jaworek.

A drugiej strony w Jaworkach tuz obok Biała Woda :-)

Seco- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Waligóra Jaworki tel.182621513 byłem tam raz przy okazji pieszego
wypadu.
Drugi raz rowerem nocowaliśmy z żoną dalej "centrum" Jaworek ale facet
miał basen na podwórku taki z 6 mtr średnicy i z metr głębokości.
Niestety nie mam namiarów do niego ale skierował mnie tam Waligóra bo
u niego brak było wolnych miejsc.. Jest dobra restauracja w samym
"centrum". Faktem jest ze Szczawnicy jest kawał pod górę

Data: 2010-07-29 11:26:39
Autor: Maciek[NP]
[REQ] Kwatera w Szczawnicy
W dniu 2010-07-27 23:10, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
[...]

Mam jedną sprawdzoną miejscówkę. Niestety nie spełnia wszystkich wymagań bo jest w Jaworkach ale z czystym sumieniem mogę polecić. Pokoje z łazienkami, jasne, przestronne i czyste, z dużymi balkonami. Nowe meble itp. Dostęp do dużej i dobrze wyposażonej kuchni. Jak wtargaliśmy rowery na balkon to na drugi dzień znalazło się też pomieszczenie na rowery. ;-) Jest miejsce na ognisko na ognisko, grill, mała piaskownica i huśtawki. Atmosfera również bardzo przyjazna. Dodatkową atrakcją jest stadko owieczek.
W 2009 płaciliśmy po 30 (lub 35?) zł od łebka. Nie wiem jak teraz bo obiekt się rozwija, jak szukałem dla Ciebie ogłoszenia z którego skorzystaliśmy to znalazłem ich stronę http://www.jaworki-noclegi.eu. Jak chcesz jakieś fotki to wyślij mi @ ale z tego co widzę, na stronie jest dość sensowna galeria.

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

[REQ] Kwatera w Szczawnicy