Kwestia dolno-g贸rnej kompatybilno艣ci SATA 1/2/3

Data: 2015-08-18 23:34:10
Autor: \(c\)RaSz
Kwestia dolno-g贸rnej kompatybilno艣ci SATA 1/2/3
Mam powoli dojrzewaj膮c膮 potrzeb臋 zmiany jednego z komp贸w na nowszy, musz臋 z-migrowa膰 dane, no i pojawia si臋 pytanie jak w tytule: czy nowy kontroler obs艂u偶y dysk w starszym SATA, no i odwrotnie: czy gdy nowszy dysk (np. SATA III) podepn臋 do kontrolera "jedynki", to talerzowiec si臋 "zni偶y" do jej wymaga艅? Jak to jest mi臋dzy 1, 2 a 3-ci膮 generacj膮 SATA?

--
Nie oczekuj, i偶 rz膮d uzna, 偶e warto wesprze膰 tak偶e i Ciebie. S膮 w tym "porz膮dku
dziobania" ludzie, na kt贸rych rz膮dowym decydentom  -  zale偶y ZNACZNIE bardziej.

Data: 2015-08-19 07:39:32
Autor: ggs

" (c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> wrote in message news:55d3a45a$0$8390$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bez problemu , o ile to nie jest jakis starszy chip VIA.  Dobrze ze juz ich nie ma....

Data: 2015-08-19 10:01:28
Autor: elmer radi radisson
On 2015-08-18 23:34,  (c)RaSz wrote:

[...]

Na niektorych kontrolerach SATA1 trzeba bylo zapiac na dysku SATA2
zworke aby wymusic ten tryb i dysk byl widziany przez kontroler.

--

memento lorem ipsum

Kwestia dolno-g贸rnej kompatybilno艣ci SATA 1/2/3