Kwestia zniżek na OC Auta

Data: 2010-09-01 11:35:55
Autor: Włodziu
Kwestia zniżek na OC Auta
Miałem wczoraj pierwsz± "stłuczkę". Nie była to nawet stłuczka, tylko trochę porysowałem kolesiowi przedni błotnik i miał lekkie wgniecenie w na nadkolu (tak, że drzwi przy otwieraniu lekko chaczyły). Poprostu cofaj±c na parkingu nie zauważyłem go i delikatnie pukłem go tyłem w prawy przedni bok. Moja wina bezsprzecznie. Spisali¶my o¶wiadczenie.

Interesuje mnie kwestia ubezpieczenia.

W dowodzie moje auto jest zarejestrowane na mnie a współwła¶cicielem jest ojciec. Zrobili¶my to po to abym miał pełne zniżki na OC, ojciec ma 60%. 3 lata jeĽdziłem bez żadnej kolizji aż do wczoraj.

Ja mam polisę w Link 4 i tam na umowie mam zapis o gwarancji zniżki, czyli że niby mogę mieć raz w ci±gu roku kolizje z mojej winy i nie stracę zniżki. Ale co z polisa ojca?

Tata ma dwa auta. Jedno ubezpieczone w PZU (OC i AC) a drugie w jakim¶ towarzystwie ubezpieczeniowym dla emerytów wojskowych (OC).

I teraz się zastanawiam czy tata też straci czę¶ć zniżek? W końcu to zupełnie inne TU?

Ma kto¶ może do¶wiadczenie w tej kwestii

Data: 2010-09-03 00:25:10
Autor: MAR
Kwestia zniĹĽek na OC Auta
On Wed, 1 Sep 2010 11:35:55 +0200, WĹ‚odziu wrote:

W dowodzie moje auto jest zarejestrowane na mnie a współwłaścicielem jest ojciec

Auto jest zarejestrowane na Ciebie i ojca.

Ja mam polisę w Link 4 i tam na umowie mam zapis o gwarancji zniżki, czyli że niby mogę mieć raz w ciągu roku kolizje z mojej winy i nie stracę zniżki. Ale co z polisa ojca?

Ty i ojciec macie polisÄ™ w Link 4. Gwarancja dotyczy was obojga jako
właścicieli.

Tata ma dwa auta. Jedno ubezpieczone w PZU (OC i AC) a drugie w jakimĹ› towarzystwie ubezpieczeniowym dla emerytĂłw wojskowych (OC).

I teraz się zastanawiam czy tata też straci część zniżek? W końcu to zupełnie inne TU?

A jak te inne TU dowiedzą się o tej szkodzie ? A nawet jakby się dowiedziały, to nie będzie przecież wypłat z tych polis,
co może ale nie musi mieć znaczenie gdyby się jednak o niej dowiedziały.

--
Mar.

Kwestia zniżek na OC Auta