Data: 2013-10-01 10:30:30 | |
Autor: slavo65 | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu wtorek, 1 paĽdziernika 2013 19:17:32 UTC+2 użytkownik ZIWK napisał:
"bandytów na słupkach" (fotoradarów) służ±cych wył±cznie wyci±ganiu kasyNarzekanie na radary, że służ± do wyci±gania kasy jest równie sensowne jak narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić. Jeżeli umówili¶my się, że z ważnych powodów (nasze bezpieczeństwo, zdrowie, życie) w pewnych miejscach musimy jeĽdzić wolniej, to jedyn± sensown± konsekwencj± jest zapewnienie tego, aby¶my tam rzeczywi¶cie z tak± prędko¶ci± jeĽdzili. A radar jest chyba optymalnym sposobem na to, by się do tej kontroli jako społeczeństwo nie tylko nie dokładać, ale nawet jeszcze na tym zarobić. |
|
Data: 2013-10-01 19:48:43 | |
Autor: RadoslawF | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-01 19:30, Użytkownik slavo65@gmail.com napisał:
"bandytów na słupkach" (fotoradarów) służ±cych wył±cznie wyci±ganiu kasyNarzekanie na radary, że służ± do wyci±gania kasy jest równie sensowne jak narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić. Radar nie jest optymalnym sposobem na zwolnienie na drogach, a jak wykazuje praktyka nie jest tez skutecznym sposobem na załatanie dziury budżetowej. Masz jakie¶ problemy ze wstawianiem znaków końca linii ? Pozdrawiam |
|
Data: 2013-10-01 11:46:56 | |
Autor: kogutek444 | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu wtorek, 1 paĽdziernika 2013 19:48:43 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
Dnia 2013-10-01 19:30, Użytkownik slavo65@gmail.com napisał: Chciałby¶ zarabiać rocznie o 3 tysi±ce więcej? To nie on ma problem ze znakami końca linii. To Twój czytnik ma z tym problem i nie potrafi przerobić 80 znaków w linii na 40. U mnie wszystko jest ok. |
|
Data: 2013-10-01 20:59:48 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Kwestionowane fotoradary | |
On Tue, 1 Oct 2013, kogutek444@gmail.com wrote:
W dniu wtorek, 1 paĽdziernika 2013 19:48:43 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał: Zdecydowanie ma. To Twój czytnik ma z tym problem i nie potrafi Mój np. "potrafi", co faktu nie zmienia. To że uważasz iż samochód jest lepszy od tramwaju, bo nie musi wyskakiwać z torów żeby pojechać nie tam gdzie trzeba, wcale nie powoduje że jazda samochodu chodnikiem lub DDRk± jest "lepsza". Szczytem takiej argumentacji byłoby wykazanie, że masz lepszy samochód, bo może jeĽdzić pod pr±d i Radosław powinien sobie taki sprawić :> U mnie wszystko jest ok. Uwaga dotyczyła tre¶ci postu, a nie tego że umiesz czytać. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-10-02 00:40:48 | |
Autor: John Kołalsky | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> On Tue, 1 Oct 2013, kogutek444@gmail.com wrote: Pisałem. Te artykuł z G.. s± przygotowane wzorcowo.
Czego nie zmienia?! Nie ma dokładnie żadnego powodu, by łamać linie w ¶rodku ekranu, gdy sprawny czytnik zawija je na krawędzi ekranu. To byłby postulat na rzecz archaicznych terminali, których już się nie używa i dla których tekst o którym mowa akurat był odpowiednio zakodowany, by wła¶nie u nich łamały się, gdy u innych mogły zawijać. To że uważasz iż samochód jest lepszy od tramwaju, bo nie musi wyskakiwać I co to ma do czytników ? Normalny czytnik zawija. Jak nie zawija to może pokazać połamane Ľródło.
Jest zupełnie niedorzeczne by łamać tekst jak można go przesłać niepołamany tak, by nadawał się do swobodnej przezentacji. |
|
Data: 2013-10-04 17:46:43 | |
Autor: PlaMa | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 20:46, kogutek444@gmail.com pisze:
To nie on ma problem ze znakami końca linii. To Twój czytnik ma z tym problem i nie potrafi przerobić 80 znaków w linii na 40. U mnie wszystko jest ok. ty by¶ się w końcu nauczył przycinać cytaty |
|
Data: 2013-10-01 21:26:38 | |
Autor: John Kołalsky | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> Dnia 2013-10-01 19:30, Użytkownik slavo65@gmail.com napisał: Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ? |
|
Data: 2013-10-01 21:28:16 | |
Autor: Budzik | |
Kwestionowane fotoradary | |
Osobnik posiadaj±cy mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Masz jakie¶ problemy ze wstawianiem znaków końca linii ? Tak długo, az zmienisz obowi±zuj±ce standardy. A dopóki tego nie zrobisz, dopóty w ramach szacunku dla czytaj±cego wypadałoby ułatwić mu odbiór wiadomo¶ci. To troche tak, jak ze spacja przed znakiem interpunkcyjnym. Niby mozna, ale jednak umówilismy sie inaczej... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Oziębło¶ć stosunków między ludĽmi powstaje wskutek tarć między nimi. I cóż ty na to fizyko??? |
|
Data: 2013-10-02 01:05:42 | |
Autor: John Kołalsky | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Masz jakie¶ problemy ze wstawianiem znaków końca linii ? Tkwisz o obłędzie. Standardy wła¶nie takie s±, że przesyłanego tekstu nie łamie się tylko dostarcza odbiorcom ci±gły. W ten sposób można go zawijać na krawędzi ekranu adekwatnie do możliwo¶ci odbiorcy. Na rzecz archaicznych terminali stosuje się kodowanie qp lub base64 w którym ten ci±gły tekst zapisuje się połamany tak, że na takich monitorach nie trzeba go zawijać. I jak sobie zobaczysz Ľródło wiadomo¶ci to tak wła¶nie w tamtej wiadomo¶ci jest ale czytnik pokazuje ci±gły tekst. Po prostu WZOROWO !!! |
|
Data: 2013-10-02 06:12:40 | |
Autor: RadoslawF | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-02 01:05, Użytkownik John Kołalsky napisał:
Tak długo, az zmienisz obowi±zuj±ce standardy. Jak zwykle jeste¶ w błędzie. Powiniene¶ stosować znaki końca linii aby łamać zwykły tekst a nie łamać linków, dobre czytniki w trakcie cytowania też takiego linku nie połami± i będzie czytelny. Ale sk±d czytnik ma wiedzieć że jaki¶ idiota nie używa znaków końca linii wcale ? Nie wie i w efekcie cytowany fragment spłodzony przez idiotę ma jedn± linijkę. I tylko dla takich jak ty kretynów jest czytelny. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-10-02 19:22:43 | |
Autor: John Kołalsky | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>
WeĽ się debilu puknij w głowę. Tu o żadne linki nie chodzi tylko wła¶nie o tekst. Je¶li długi akapit może zostać przesłany bez łamania to tak należy zrobić by kto¶ po drugiej stronie mógł go zaprezentować na dowolnie szerokim ekranie. Zaszło¶ci historyczne spowodowały, że wymaga się, by linie zakodowanego tekstu nie osi±gały długo¶ci 80-ciu znaków, więc zapisuje się te długie akapity za pomoc± kodowania qp lub base64 gdzie wła¶nie każda linia jest krótsza, ale po rozkodowaniu znowu jest długa. St±d wła¶nie artykuły G...a mog± i często pokazuj± się jako długie linijki prezentowane w czytnikach przez zawinięcie na krawędzi okna. I cytowanie nie ma tu nic do wiatraka. Do cytowania zawarto¶ci tekstowej służy format flowed. Znakuje on tekst w taki sposób, że wiadomo czy jest cytatem w efekcie umożliwia jego wielokrotne przeformatowywanie bez utraty tej informacji a więc skuteczn± prentację cytowania na dowolnej szeroko¶ci wy¶wietlaczach. Takie możliwo¶ci od dawna oferowało użycie HTML za pomoc± taga blockquote. G..o wiesz imbecylu i tyle. |
|
Data: 2013-10-02 21:33:49 | |
Autor: RadoslawF | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-02 19:22, Użytkownik John Kołalsky napisał:
WeĽ się debilu sam puknij. A potem przeczytaj jeszcze raz, dla odmiany ze zrozumieniem. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-10-01 21:46:51 | |
Autor: RadoslawF | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-01 21:26, Użytkownik John Kołalsky napisał:
Nie jest, ale żeby to zrozumieć trzeba dorosn±ć. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-10-02 00:44:47 | |
Autor: John Kołalsky | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> Dnia 2013-10-01 21:26, Użytkownik John Kołalsky napisał: Ty gł±bie najpierw doro¶nij a potem zabieraj się za pouczanie innych w tematach których nie znasz |
|
Data: 2013-10-02 06:08:54 | |
Autor: RadoslawF | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-02 00:44, Użytkownik John Kołalsky napisał:
Jeste¶ niereformowalnym gł±bem któremu już wielokrotnie wiele osób tłumaczyło dlaczego nie masz racji. I jak widać dalej to nie dotarło do pustego mózgu. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-10-02 18:49:53 | |
Autor: John Kołalsky | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>
Prawda kmiocie, nie umiem docenić zwykłych durnot. |
|
Data: 2013-10-02 21:35:06 | |
Autor: RadoslawF | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-02 18:49, Użytkownik John Kołalsky napisał:
Masz jakie¶ problemy ze wstawianiem znaków końca linii ? Ty kmiocie niczego nie potrafisz docenić, nie potrafisz też odróżnić durnoty od czego¶ innego. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-10-06 11:31:15 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Kwestionowane fotoradary | |
Hello John,
Tuesday, October 1, 2013, 9:26:38 PM, you wrote: Masz jakie¶ problemy ze wstawianiem znaków końca linii ?Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ? Jedynie dla ciebie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-10-01 19:51:44 | |
Autor: ToMasz | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 01.10.2013 19:30, slavo65@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 1 paĽdziernika 2013 19:17:32 UTC+2 użytkownik ZIWK napisał:(...) W zasadzie byłem tego samego zdania, do momentu aż nie dowiedziałem się ze jest taki "myk": Miejscowo¶ć z ograniczeniem (znakiem) do 50 - sprawa nieprzyjemna ale jasna. Przejeżdżamy przez miejscowo¶ć, zero zabudowani, zero chodnika, znak koniec miejscowo¶ci więc.... następnie fotoradar i znak koniec terenu zabudowanego. Po kija ten fotoradar? Dlaczego go nie postawili w centrum mie¶ciny przed ko¶ciołem albo szkoł±? ToMasz |
|
Data: 2013-10-01 20:04:55 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 19:51, ToMasz pisze:
W dniu 01.10.2013 19:30, slavo65@gmail.com pisze: Teraz już wiem, że zmy¶lałe¶. |
|
Data: 2013-10-01 20:09:07 | |
Autor: ToMasz | |
Kwestionowane fotoradary | |
(...)
Teraz już wiem, że zmy¶lałe¶.a jak byłe¶ w przedszkolu i kto¶ Cię zapytał o co¶, a Ty nie umiałe¶ odpowiedzieć to mówiłe¶ "Twój stary ma garba"? ToMasz |
|
Data: 2013-10-01 20:28:22 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 20:09, ToMasz pisze:
(...) Bredzisz:> Zobaczyłe¶ gdzie¶ możliwo¶ć zastosowania takiego "myku", nawet tego dokładnie nie potrafisz opisać i będziesz to tego ideologię dorabiał - tak samo jak fotki za 200 z wakacji. |
|
Data: 2013-10-01 21:32:17 | |
Autor: ToMasz | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 01.10.2013 20:28, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2013-10-01 20:09, ToMasz pisze:czyli jednak wiesz o co "kaman", ale pewna cecha charakteru nie pozwala Ci się do tego przyznać, a inna nakazuje Ci kopać leż±cego nawet tego dokładnie nie potrafisz opisaćw zwi±zku z tym meritum sprawy cierpi? Nie. Wszyscy wiedz± o co chodzi, tylko Ty wyskakujesz przed orkiestrę. i będziesznie, będę robił osobiste wycieczki. Jest na grupach paru ludzi, którzy s± nie reformowalni, maj± swoje widzimisię, dowalaj± się do byle czego, ale zawsze wg pewnego schematu. Takie nieszkodliwe zboczenie. Ale Ty się o co dowalasz do mnie już po raz drugi w tym tygodniu? Nie masz nic merytorycznego do napisania to po prostu nie pisz. "Na rekord idziesz" w ilo¶ci liter? Może pisz na inne grupy? Czytam to co napisałe¶ w tym w±tku. Odszczekujesz, nie dyskutujesz. Nie podnosisz argumentów, gryziesz tylko dla zaczepki. Problemy rodzinne tu leczysz? Poczytaj sam siebie! ToMasz Ps mandatu nie zapłaciłem. jak zapłacę, napiszę ile. Wtedy każdy będzie mógł ocenić czy woli poprosić o zniżkę, czy woli zostać bohaterskim sponsorem nierobów. |
|
Data: 2013-10-01 21:47:34 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 21:32, ToMasz pisze:
W dniu 01.10.2013 20:28, Artur Ma¶l±g pisze: Oczywi¶cie, że wiem - pełno było tego w internecie, tylko wiele osób nie zauważyło, że zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami nie jest możliwa taka zabawa. Ot jak zwykle rzucono co¶ pelikanom na żer... ale pewna cecha charakteru nie pozwala Jak bardzo chcesz pisać o tego typu sprawach, to proponuję najpierw skupienie się na szczegółach, a nie bredzenie o "mykach" itd. |
|
Data: 2013-10-01 22:25:33 | |
Autor: ToMasz | |
Kwestionowane fotoradary | |
Jak bardzo chcesz pisać o tego typu sprawach, to proponujęmoment. stwierdzenie: pani pyta aby postawić 1=fotoradary do zarabiania moja odpowiedĽ: PAni pyta aby sprawdzić opanowanie materiału, zawsze wg tych samych zasad, z możliwo¶ci± poprawki, z możliwo¶ci± pomocy w opanowaniu materiału. Fotoradary... w pewnej czę¶ci, może nawet w większo¶ci, stoj± w miejscach takich jak "zebra" w centrum, skrzyżowanie na którym było "pińcet" wypadków... Co z reszt±? wylotówki z miast, najlepiej 2 pasy w każdym kierunku, za przystankiem, w krzaczorach, "Iskra" pod lini± WN.... Podałem przykład rzeczywi¶cie nie z mojego życia - ale wyczytany w nie brukowej gazecie. Szczegóły, meritum sprawy - nie ulegaj± zmianie. Obniżenie prędko¶ci jest jednym z wielu czynników (w tym przypadku najtańszym) które poprawiaj± nie tyle ilo¶ć wypadków, co kwotę potrzebn± na wyrównanie strat powstałych w tych wypadkach. Ale tej minimalnie pozytywnej cechy pozbawione sa radary z drugiej grupy. poustawiane tam, gdzie kończy się miasto/wie¶, tam gdzie poszerza się droga, tam gdzie nikn± chodniki, bo niema dok±d nimi pój¶ć..... Je¶li mieszkasz w Polsce, to doskonale wiesz o czym pisze, a trolujesz wszystkim jak mały Jasio. ToMasz |
|
Data: 2013-10-02 08:26:31 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-01 20:04, *Artur Ma¶l±g* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni:(...)"bandytów na słupkach"Narzekanie na radary, że służ± do wyci±gania kasy jest równie sensowne https://maps.google.com/?ll=50.6144,19.742947&spn=0.042971,0.077162&t=m&z=14&layer=c&cbll=50.614347,19.742791&panoid=Qfl9UoGdGnyjj4f_HLVZmA&cbp=12,55.66,,0,16.82 Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2013-10-02 08:41:34 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia 2013-10-02 08:26, *Mirek Ptak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni: Nie doczytałem kontekstu :) -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2013-10-02 09:15:20 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 08:41, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2013-10-02 08:26, *Mirek Ptak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby Spoko, przynajmniej jest wesoło - Shrek nie przeczytał tego co sam podlinkował :) Zastanawiam się tylko, czy to przypadek, ponieważ w materiale jasno przedstawiono wnioski o tre¶ci: "Powyższe ustalenia wskazuj±, iż działania straży podejmowane przy użyciu fotoradarów w ograniczonym stopniu przekładały się na poprawę bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego" i to przy tylu ujawnionych różnych nieprawidłowo¶ciach w tej materii. |
|
Data: 2013-10-03 06:54:16 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 09:15, Artur Ma¶l±g wrote:
> Spoko, przynajmniej jest wesoło - Shrek nie przeczytał tego co sam > podlinkował > "Powyższe ustalenia wskazuj±, iż działania straży podejmowane przy > użyciu fotoradarów w ograniczonym stopniu przekładały się na poprawę > bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego" Ty czytaj co linkujesz - "w ograniczonym stopniu" to jest eufemizm "słabo". Shrek. |
|
Data: 2013-10-03 08:23:50 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 06:54, Shrek pisze:
On 2013-10-02 09:15, Artur Ma¶l±g wrote: Znowu mi co¶ wmawiasz? Sam podlinkowujesz, nie czytasz, po czym twierdzisz, jakobym ja to zrobił? Przy okazji do¶ć kreatywnie tniesz to na co odpowiadasz. - "w ograniczonym stopniu" to jest eufemizm "słabo". "i to przy tylu ujawnionych różnych nieprawidłowo¶ciach w tej materii. " Przeczytaj może jednak ten materiał, bo zabawa słówkami wyrwanymi z kontekstu do niczego nie prowadzi. |
|
Data: 2013-10-03 17:30:21 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-03 08:23, Artur Ma¶l±g wrote:
- "w ograniczonym stopniu" to jest eufemizm "słabo". To już się naprawdę cienkie robi. EOT. Czekam na raport. Shrek. |
|
Data: 2013-10-03 18:17:55 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 17:30, Shrek pisze:
On 2013-10-03 08:23, Artur Ma¶l±g wrote: To wła¶nie napisałem. Nie oczekiwałem potwierdzenia. Czekam na raport. Tylko go przeczytaj, nim zaczniesz się powoływać na wyrwane z kontekstu fragmenty:> |
|
Data: 2013-10-03 21:33:54 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 18:17, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2013-10-03 17:30, Shrek pisze: Byłbym zapomniał - oprócz przeczytania raportu (ze zrozumieniem) to zachęcam jeszcze weryfikację zastrzeżeń tam zawartych, ponieważ w czę¶ci były odwołania i NIK uznał swe zastrzeżenia za błędne, uznaj±c rację odwołuj±cych się. |
|
Data: 2013-10-01 19:56:59 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 19:30, slavo65@gmail.com wrote:
Jeżeli umówili¶my się, że z ważnych powodów (nasze bezpieczeństwo, zdrowie, życie) w pewnych miejscach musimy jeĽdzić wolniej, to jedyn± sensown± konsekwencj± jest zapewnienie tego, aby¶my tam rzeczywi¶cie z tak± prędko¶ci± jeĽdzili. A radar jest chyba optymalnym sposobem na to, by się do tej kontroli jako społeczeństwo nie tylko nie dokładać, ale nawet jeszcze na tym zarobić. I ocen± tego twierdzenia zajmie się (po raz kolejny) NIK. Poprzednio zdaje się doszli do wniosku, że praktika jebiut teoriu. Ja osobi¶cie też pocz±tkowo zgadzałem się z twoj± tez± - ale przypadki bankructw fotoradarów i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie odwrotnie mnie z tego skutecznie lecz±. Shrek. |
|
Data: 2013-10-01 20:07:17 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 19:56, Shrek pisze:
On 2013-10-01 19:30, slavo65@gmail.com wrote: Daj linka, chętnie zobaczę co wg Twojej opinii "zdaje się"... Ja osobi¶cie też pocz±tkowo zgadzałem się z twoj± tez± - ale przypadki "Bankructwo" FR jak najlepiej ¶wiadczy o tym, że bezpieczeństwo się poprawiło. i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie Ciekawe - daj parę przykładów. |
|
Data: 2013-10-01 18:43:38 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 20:07:17 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: "Bankructwo" FR jak najlepiej świadczy o tym, że bezpieczeństwo się nie. To tylko oznacza, że kierowcy nie dają się złapać. Ocena tego czy się poprawiło jest własnie jedną z rzeczy, którą bada NIK. Jak na razie to nie masz żadnych danych by stwierdzić czy się poprawiło. To co wyciekło na razie to to, że straszacy oszukiwali przestawiając nielegalnie FR z miejsc uzgodnionych z policją w te, gdzie mogły dużo zarabiać. Co swiadczyłoby tylko o tym, że nie są to miejsca gdzie służą poprawie bezpieczeństwa -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-01 20:47:31 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 20:43, masti wrote:
To co wyciekło na razie to to, że straszacy oszukiwali przestawiając To nie wyciekło - to są oficjalne wnioski z poprzedniego raportu. Shrek. |
|
Data: 2013-10-01 21:05:10 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 20:43, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 20:07:17 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg Nieprawda. Owszem, w części jest prawdziwe, że nie dają się złapać. Ocena tego czy Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy spokój po wprowadzeniu systemu na Sobieskiego/Sikorskiego, czy w Tarczynie. To co wyciekło na razie to to, że straszacy oszukiwali przestawiając Czy aby na pewno wyciek z ostatniej kontroli? Co swiadczyłoby tylko o tym, że nie są to miejsca gdzie służą Patologię należy eliminować i kierować ujawnione sprawy do prokuratury. |
|
Data: 2013-10-02 08:17:15 | |
Autor: dddddddd | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
nie wiem o jakim odcinku DK8 mĂłwisz, ale pamiÄ™taj ĹĽe od WrocĹ‚awia do Sycowa otworzyli S8, a ci co chcÄ… szybko przejechać z Wro do DC kierujÄ… siÄ™ na A2, bo DK8 jechać siÄ™ nie da... MoĹĽna by stwierdzić, ĹĽe bezpieczeĹ„stwo na tej trasie poprawiĹ‚y zwężki i linia ciÄ…gĹ‚a, bo dziÄ™ki nim kierowcy omijajÄ… tÄ… trasÄ™. -- Pozdrawiam Ĺukasz |
|
Data: 2013-10-02 08:28:00 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 08:17, dddddddd pisze:
W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze: Cofnij się trochę w czasie. |
|
Data: 2013-10-02 16:59:47 | |
Autor: J.F | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze: Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czynie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz, Artur pewnie pamieta medialne dane, jak to program "Bezpieczna osemka" zmniejszyl ilosc wypadkow o 30%. Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w policyjnych raportach. Ale tak sobie patrze na raporty z DK8 2012 477 wypadkow, 89 zabitych, 701 rannych 2003 626 146 841 Tylko ze miedzyczasie dla calego kraju z 51078 w , 5640 z , 63900 r, zrobilo sie 37046 w , 3571 z , 45792 r Do dupy ten program poprawy bezpieczenstwa na osemce :-P ale pamiętaj że od Wrocławia do Sycowa otworzyli S8, Jeszcze chyba nie trafila do statystyk, trzeba poczekac do polowy 2014 na nowy raport. Wczesniej otwarli obwodnice Olesnicy. a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują się na A2, bo DK8 jechać się nie da... Po otwarciu gierkowki chyba znow sie da, choc sa teraz lepsze drogi. Nowa gierkowka (tuskowka !) lepsza niz stara, wiec poprawa bedzie nie z powodu fotoradarow, tylko wezlow bezkolizyjnych. Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo. Można by stwierdzić, że bezpieczeństwo na tej trasie poprawiły zwężki i linia ciągła, bo dzięki nim kierowcy omijają tą trasę. Hm, praktyka dowodzi ze im wiekszy ruch, tym mniej wypadkow. Wyprzedzic sie nie da, wiec jedziesz grzecznie 70 za ciezarowka :-) J. |
|
Data: 2013-10-02 17:38:50 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 16:59, J.F pisze:
Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości Nie medialnie, a faktyczne dane. Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w policyjnych Manipulujesz, ale już się do tego przyzwyczaiłem. DK8 trafiła do programu w 2007 - poniżej link do dokładniejszych informacji: http://drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-8. Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku od momentu startu i w porównaniu do sytuacji ogólnokrajowej. a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują się na A2, bo DK8 O proszę, więc jednak? Jakoś wcześniej pisałeś, że niepotrzebnie poprawiali:> Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo. Były. |
|
Data: 2013-10-02 18:16:50 | |
Autor: J.F | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-02 16:59, J.F pisze: Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości "W wyniku prowadzonych działań liczba ofiar śmiertelnych w na drodze krajowej nr 8 spadła w 2007 r. o 30% wobec roku 2006. Sukces to tym większy, że na drogach w całym kraju liczba ta wzrosła w tym okresie o 9%." Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,Wypadki-drogowe-raporty-roczne.html 2006 167 zabitych, 2007 145 zabitych. Ty glupi obiekcie manipulacji :-P a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują się na A2, bo DK8Po otwarciu gierkowki chyba znow sie da, choc sa teraz lepsze drogi. O proszę, więc jednak? Jakoś wcześniej pisałeś, że niepotrzebnie Poprzednio pisalem ze niewlasciwie zaczeli poprawiac przed wybudowaniem A2. Teraz by sie to odbylo bezbolesnie, bez fundowania paru godzin postoju w korku milionom kierowcow. Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.Były. W tych korkach ? Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem. No dobra, co najmniej jeden byl http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/411898,tomaszow-maz-smiertelny-wypadek-na-osemce-zdjecia,id,t.html?cookie=1 J. |
|
Data: 2013-10-02 18:54:01 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 18:16, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości Poczytaj dokładniej - przeklejasz w ciemno. Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku Manipulować to Ty próbujesz i słabo Ci to wychodzi. Najpierw piszesz o 30%, poźniej po łebkach przelatujesz stronę, następnie łapiesz jakieś dane i sugerujesz manipulacje. Nie sądzisz, że masz za mało danych by tak twierdzić? Zwróć się z pytaniem o dane, które pozwoliły takie dane podać. O proszę, więc jednak? Jakoś wcześniej pisałeś, że niepotrzebnie To też pisałeś, ale nie tylko. Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.Były. W jakich korkach? Aaaa, zapomniałem, że Ty DK8 nie znasz, tylko parę razy się przejechałeś gdzieś dalej. Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem. Oczywiście, nawet sam tutaj kiedyś opisywałem. |
|
Data: 2013-10-02 19:04:33 | |
Autor: J.F | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-02 18:16, J.F pisze: Artur pewnie pamieta medialne dane, jak to program "Bezpieczna osemka"Nie medialnie, a faktyczne dane. Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku Manipulować to Ty próbujesz i słabo Ci to wychodzi. Najpierw piszesz o Zacytowalem twierdzenie organizatora akcji dokladnie. Ze strony na ktora sie powolales, i nawet podkreslone przez autorow". Jesli organizator sie pomylil i mial co innego na mysli, to juz nie moja wina. W jakich korkach? Aaaa, zapomniałem, że Ty DK8 nie znasz, tylko paręW tych korkach ?Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.Były. Pisalem o konkretnym fragmencie, nie o calej DK8. Ktorego oczywiscie w czasie remontu unikalem :-) Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem.Oczywiście, nawet sam tutaj kiedyś opisywałem. I duzo ich bylo w czasie remontu ? A ile wczesniej - tak dla porownania ? J. |
|
Data: 2013-10-02 19:42:12 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 19:04, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości(...) Ty glupi obiekcie manipulacji :-P Nie, tak naprawdę przekleiłeś to co na pierwszej chyba stronie było napisane. Jesli organizator sie pomylil i mial co innego na mysli, to juz nie moja Hmmm, przeoczyłeś pewnie fragmenty z innymi danymi. Jeszcze ciekawsze jest to, że wcześniej sugerowałeś, że to ja niby pamiętam (odnoszę się itd.) do medialnych doniesień o 30%. W sumie to ci się trochę dziwię, ponieważ jakiś czas temu już dyskutowaliśmy o danych w zakresie poprawy bezpieczeństwa na DK8. Wtedy jakoś nie specjalnie nie protestowałeś, że wskaźniki prezentują sporą poprawę, natomiast podnosiłeś oczywiście kwestię tego, że nie wiesz jak to policzyli. W jakich korkach? Aaaa, zapomniałem, że Ty DK8 nie znasz, tylko paręW tych korkach ?Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.Były. Czyli piszesz zupełnie nie na temat. |
|
Data: 2013-10-01 20:18:40 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 20:07, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2013-10-01 19:56, Shrek pisze: Daj linka, chętnie zobaczę co wg Twojej opinii "zdaje się"... "Przyczynę nielegalnego nakładania grzywien na wła¶cicieli samochodów kontrolerzy upatruj± nie tyle w nieznajomo¶ci przez strażników zakresu swoich uprawnień, ale przede wszystkim w d±żeniu do uzyskania jak największych wpływów zwiększaj±cych dochody gminy." Ja osobi¶cie też pocz±tkowo zgadzałem się z twoj± tez± - ale przypadki Jasne... Znaczy usunięcie fotoradaru poprawia bezpieczeństwo - zastanów się czy napewno to chciałe¶ napisać;) i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie Już na ten temat dyskutowali¶my. Tak wiem, że pojawienie się fotoradaru zaraz po ograniczeniu i zniknięcie ogranicznenia zaraz po zniknięciu fotoradaru to przypadek. Oni tam po prostu z tragarzami przechodzili i jeden z tragarzy fotopstyczka zgubił;) Shrek. |
|
Data: 2013-10-01 20:24:44 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 20:18, Shrek pisze:
On 2013-10-01 20:07, Artur Ma¶l±g wrote: Daj linka napisałem. Interesuje mnie kontekst tej wypowiedzi oraz data. Od tego czasu sporo się mogło zmienić, a na podstawie jednostkowych przypadków uogólniania nie jest czym¶ m±drym. Ja osobi¶cie też pocz±tkowo zgadzałem się z twoj± tez± - ale przypadki Przeczytaj co ja napisałem, a nie to co Ty napisałe¶. i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie Aha, czyli będziesz znowu opowiadał o jednym przypadku, w przypadku którego nie udało ci się udowodnić stawianej tezy:> |
|
Data: 2013-10-01 20:42:03 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 20:24, Artur Ma¶l±g wrote:
"Przyczynę nielegalnego nakładania grzywien na wła¶cicieli samochodów http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-wykorzystaniu-fotoradarow-przez-straze-gminne-i-miejskie.html Celowo nie podałem linka, bo miałem nadzieję złapać cie na twierdzeniu, że to jakie¶ bzdury z wp czy onetu;) Tam będzie więcej o Kobylicy i o przyczynach stawiana tych słynnych już radarów w tej gminie - o innych też. A teraz NIK ma porównać bezpieczeństwo przed i po stawianiu fotoradarów - już s± przecieki - masz jeszcze szansę na zmianę pogl±dów zanim NIK jasno ci powie, że bł±dzisz. Jasne... Znaczy usunięcie fotoradaru poprawia bezpieczeństwo - zastanów ""Bankructwo" FR jak najlepiej ¶wiadczy o tym, że bezpieczeństwo się poprawiło." Znaczy jak dokładnie likwidacja fotoradaru poprawia bezpieczeństwo? Homeopatia? i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie Teza. Ograniczenie postawiono dla fotoradaru. Potwierdzenie tezy nie było fotoradaru - nie było ograniczenia, fotoradar "zbankrutował", ograniczenie znikło. Twój wniosek - nie udało mi się udowodnić tezy;) Shrek. |
|
Data: 2013-10-01 20:59:05 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 20:42, Shrek pisze:
On 2013-10-01 20:24, Artur Ma¶l±g wrote: Ha, czyli tak jak my¶lałem. Zmieniło się prawo w tej materii i nadzór nad tym bałaganem. Jak najbardziej byłem i jestem za ograniczaniem patologii. A co samego artykułu - jedna Kobylnica Polski nie czyni. A teraz NIK ma porównać bezpieczeństwo przed i po stawianiu fotoradarów LOL - co powie NIK to jedno (a mówi różne rzeczy), ale poprawa bezpieczeństwa zwi±zana z zastosowania FR jest bezsporna i to nie od dzisiaj. SprawdĽ sobie program "bezpieczne drogi". Patologie należy eliminować. Jasne... Znaczy usunięcie fotoradaru poprawia bezpieczeństwo - zastanów Likiwdacja!=Bankructwo i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie Teza fałszywa - stawiane było z innych przyczyn. Potwierdzenie tezy nie Ograniczenie zniknęło z powodu zmiany organizacji ruchu. Twój wniosek - nie udało mi się udowodnić tezy;) Oczywi¶cie. |
|
Data: 2013-10-01 21:20:02 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 20:59, Artur Ma¶l±g wrote:
http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-wykorzystaniu-fotoradarow-przez-straze-gminne-i-miejskie.html Kobylica stała się symbolem, bo przegieli najmocniej - raport nie dotyczy Kobylicy tylko całego kraju, NIK się takimi pierdołami jak jedna gmina raczej nie zajmuje, a i Kobylicy nie ma w tytule raportu - niecelny strzał. Drugie dno jest takie, że przeginaj±c zwrócili na siebie uwagę, i władza centralna się wkurwiła, że to oni mieli brać, a im jaki¶ wójt bezczelnie cał± beczkę zajumał, zamiast t± łyżeczk± cierpliwie swoj± dolę podbierać. LOL - co powie NIK to jedno (a mówi różne rzeczy), ale poprawa Ok - czekamy z nicierpliwo¶ci± na raport - jak wyjdzie, że w powiedzmy 80% przypadków bezpieczeństwo się poprawiło - ja szczekam, jak nie to ty - umowa stoi? Znaczy jak dokładnie likwidacja fotoradaru poprawia bezpieczeństwo? LOL;) Podziwiam twoj± naiwno¶ć. A teraz wytłumacz, jak twoim zdaniem liwkidacja fotopstyczka wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo? Aha, czyli będziesz znowu opowiadał o jednym przypadku, w przypadku Shrek - Teza - stanie pod drzewem w czasie burzy jest powodem zwiększenia prawdopodobieństwa trafienia piorunem. Udowodnienie tezy - statystyki i prawa fizyki. Artur - teza jest fałszywa - powodem stania pod drzewem w czasie burzy jest uniknięcie skutków opadów atmosferycznych. Udowodnienie tezy - zbędne, jest to fakt bezsporny;) Oczywi¶cie. Oczywi¶cie;) Shrek. |
|
Data: 2013-10-01 21:39:23 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 21:20, Shrek pisze:
On 2013-10-01 20:59, Artur Ma¶l±g wrote: Zauważyłe¶, że zmieniono prawo i zarzuty s± sprzed tej zmiany? Mogę tylko powtórzyć - jedna Kobylnica Polski nie czyni. niecelny strzał. Twój tak. Drugie dno jest takie, że przeginaj±c zwrócili na siebie uwagę, i władza To Twoja interpretacja. Gdyby tak było to by nie zmieniono prawa. LOL - co powie NIK to jedno (a mówi różne rzeczy), ale poprawa Sprawdziłe¶ może efekty programu, czy tak dla sportu będziesz pisał? 80% przypadków bezpieczeństwo się poprawiło - ja szczekam, jak nie to ty Ja nie pies, żeby szczekać, a raport z chęci± przeczytam. Dokładnie. Znaczy jak dokładnie likwidacja fotoradaru poprawia bezpieczeństwo? Nie wiem sk±d wzi±łe¶ moj± naiwno¶ć, skoro mowa była o bankructwie, a Ty nagle sobie z tego zrobiłe¶ likwidację. "Ja osobi¶cie też pocz±tkowo zgadzałem się z twoj± tez± - ale przypadki bankructw fotoradarów " To Twoje słowa. Aha, czyli będziesz znowu opowiadał o jednym przypadku, w przypadku Wymy¶l co¶ lepszego. |
|
Data: 2013-10-02 06:23:14 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 21:39, Artur Ma¶l±g wrote:
Mogę tylko powtórzyć - jedna Kobylnica Polski nie czyni. Raport dotyczy Polski nie Kobylicy - koniec. 80% przypadków bezpieczeństwo się poprawiło - ja szczekam, jak nie to ty Czyli ¶rednio jeste¶ pewny tego, co piszesz? Aha, czyli będziesz znowu opowiadał o jednym przypadku, w przypadku Ty lepiej wymy¶l jakie¶ lepsze uzasadnienie, dlaczego 30 pojawiła się na chwilę przed fotoradarem, a znikła chwilę po. Bo twoje tłumaczenie o organizacji ruchu jest o KDR. Tym bardziej, że niektórzy dokładnie pamiętaj±, że żadna zmiana organizacji ruchu zniknięciu zarówno ograniczenia jak i fotoradaru _nie_towarzyszyła. Shrek |
|
Data: 2013-10-02 07:43:09 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 06:23, Shrek pisze:
On 2013-10-01 21:39, Artur Ma¶l±g wrote: To może poczytaj dokładniej czego tycz± zarzuty - koniec. Wymy¶l co¶ lepszego. Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcze¶niej i pojawił się zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło się w zwi±zku z objazdem tunelu i jak powiniene¶ pamiętać to zjazd był w Karow±. Bo twoje tłumaczenie o organizacji ruchu jest o KDR. Ponieważ do teorii nie pasuje? Tym bardziej, że niektórzy dokładnie Masz bardzo wybiórcz± pamięć i tendencyjnie podajesz fakty. Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji. |
|
Data: 2013-10-02 09:00:09 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcze¶niej i pojawił się Potem objazd przez Karow± znikn±ł a FR stał dalej na 30 przy jeĽdzie na wprost przez Wybrzeże Ko¶ciuszkowskie ! http://bi.gazeta.pl/im/ce/3f/bd/z12402638Q.jpg Chyba o tym nie pamiętasz albo rzadko tamtędy jeĽdziłe¶. Ludzie padali ze ¶miechu jak to widzieli, za chwile trochę przyspieszali i cyk zdjęcie z samochodu zaparkowanego 100m dalej. Trzymaj się faktów, nie bredĽ i się nie kompromituj ! |
|
Data: 2013-10-02 17:25:33 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 07:43, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2013-10-02 06:23, Shrek pisze: Nie mogę. Strona NIKu padła;) Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcze¶niej i pojawił się Nie był - zjazd w Karow± to objazd jeszcze długo przed postawieniem fotoradaru. Tym bardziej, że niektórzy dokładnie Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji ruchu polegała tylko i wyłacznie na zmianie ograniczenia z 30 na 50 (i zliwkidowaniu radaru, ale to podobno przypadkiem;) Więc proszę cię nie pisz tu, że 30 na 50 to efekt zmiany organizacji ruchu, ani że ta 30 to efekt objazdu przez Karow± (który istniał chyba dwa tygodnie). Mogę jeszcze dodać twoje twierdzenie, że fotoradar wprowadzono na pro¶bę mieszkańców;) Centrum stomatologii, szpitala, BUW i okolicznych krzaków. WeĽ proszę pod uwagę, że s± ludzie, którzy tamtędy jeżdz±. |
|
Data: 2013-10-02 17:50:55 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 17:25, Shrek pisze:
On 2013-10-02 07:43, Artur Ma¶l±g wrote: Trzeba było wcze¶niej przeczytać :> Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcze¶niej i pojawił się Co nie był? Oczywi¶cie że był wcze¶niej projektowany i nie miało to zwi±zku z ograniczeniem, które się pojawiło z tytułu objazdu tunelu. Przestań bredzić. Masz bardzo wybiórcz± pamięć i tendencyjnie podajesz fakty. Piszesz nieprawdę. Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie do 30km/h było również za FR. Więc proszę cię nie pisz tu, że 30 na 50 to efekt zmiany organizacji Nie tylko przez Karow± - efekt zmiany organizacji ruchu/objazdu. Mogę jeszcze dodać twoje twierdzenie, że fotoradar Bredzisz - wolałbym by¶ trzymał się faktów i nie wmawiał mi różnych rzeczy. No, ale przy tak zawodnej i wybiórczej pamięci to wszystko jest możliwe :> WeĽ proszę pod uwagę, że s± ludzie, którzy Co nie znaczy, że pisz± prawdę:> |
|
Data: 2013-10-02 18:00:25 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 17:50, Artur Ma¶l±g wrote:
Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji ruchu Piszę prawdę - poza zmian± znaczków z 30 na 50 nic się _nie_ zmieniało. Artur - tu naprawdę parę osób tamtędy jeżdziło. Więc proszę cię nie pisz tu, że 30 na 50 to efekt zmiany organizacji Artur jeszcze raz - _nic_się_nie_zmieniło_poza_znakiem_ograniczenia_i_zdjęciem_radaru. Nic - nie zmieniła się organizacja ruchu, nie zmienił się przebieg objazdu, nic. > WeĽ proszę pod uwagę, że s± ludzie, którzy Panie ordynatorze - oni kłami±, to ja jestem Napoleonem;) Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 18:20:24 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 18:00, Shrek pisze:
On 2013-10-02 17:50, Artur Ma¶l±g wrote:^^^^^^^^^^^^^^^^^
Lawirujesz i to bardzo. Najpierw dorobiłe¶ sobie ideologię do postawienia FR na 30km/h, teraz próbujesz w inny sposób udowodnić, że SM chciała tylko i wył±cznie naci±gać kierowców. Wycinasz co niewygodne itd. - ciekawe czemu pomin±łe¶ np. "Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie do 30km/h było również za FR. ", które stało za kropk± podkre¶lonego. Artur - tu naprawdę parę osób tamtędy jeżdziło. Tak, z Napoleonem, a prawo jazdy dał im Steve Wonder. |
|
Data: 2013-10-02 18:24:11 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 18:20, Artur Ma¶l±g wrote:
^^^^^^^^^^^^^^^^^Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji Wycinasz co niewygodne itd. - ciekawe czemu pomin±łe¶ np. Bo nie ma znaczenia -jedyna zmiana organizacji ruchu, to była zmiana ograniczeń z 30 na 50.
Tak - ty jeste¶ nieomylny, a wszyscy dookoła kłami± - masz jakie¶ wsparcie? Kto¶ pamięta t± zmianę organizacji? Bo o tym, że po prostu zmieniono 30 na 50 (i znikięto fotoradar) to w tym w±tku kilka osób już wspomniało. Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 19:32:43 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 18:24, Shrek pisze:
On 2013-10-02 18:20, Artur Ma¶l±g wrote: Aha, to bez znaczenia. Szczególnie, że FR na tym odcinku nie działał. -jedyna zmiana organizacji ruchu, to była zmiana Oczywi¶cie, zapomniałe¶ jeszcze o zniknięciu FR, który się pojawił powtórnie (o czym już nie napisałe¶). Tak, to by przeczyło teorii spisku SM i Galasa. Tak, z Napoleonem, a prawo jazdy dał im Steve Wonder. Spoko, Ty zacz±łe¶ z Napoleonem, ja się dostosować potrafię. masz jakie¶ Pewnie nikt, objazdów też nikt nie pamięta. Bo o tym, że po prostu zmieniono 30 na 50 (i znikięto fotoradar) to w tym w±tku Już się przyzwyczaiłem, że ludzie potrafi± oceniać bardzo powierzchownie pewnie rzeczy i z wygody płyn±ć z pr±dem. Np. o FR na Puławskiej też się sporo "ciekawych" rzeczy dowiedziałem. |
|
Data: 2013-10-02 19:37:32 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 19:32, Artur Ma¶l±g wrote:
Wycinasz co niewygodne itd. - ciekawe czemu pomin±łe¶ np. Sam widzisz. -jedyna zmiana organizacji ruchu, to była zmiana A co ma do rzeczy? Pojawił się po kolejnej zmianie organizacji ruchu. masz jakie¶ Ty nie pamiętasz - jest kilka osób, co pamiętaj±. Bo o tym, że po prostu zmieniono 30 na 50 (i znikięto fotoradar) to w Jeszcze raz - na czym polegała ta "zmiana organizacji ruchu" oprócz zmiany 30 na 50? Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 19:58:16 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 19:37, Shrek pisze:
On 2013-10-02 19:32, Artur Ma¶l±g wrote:(...) Aha, to bez znaczenia. Szczególnie, że FR na tym odcinku nie Widzę, że celowo pomijasz niewygodne fakty. Ciekawe sk±d te narzekania, że SM się dalej z mobilnym ustawiała... Oczywi¶cie, zapomniałe¶ jeszcze o zniknięciu FR, który się Normalnie, zaczęli rumakować to wrócił tam gdzie miał stać przed tym całym cyrkiem. Pewnie nikt, objazdów też nikt nie pamięta. Lepiej idĽ do lekarza z tym co pozostało po pok±saniu. Może po ¶ladach wyja¶ni co to było :> Już się przyzwyczaiłem, że ludzie potrafi± oceniać bardzo " Masz bardzo wybiórcz± pamięć i tendencyjnie podajesz fakty. Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji. " W zakresie szczegółów zmiany organizacji oraz analizy sytuacji proponuję skierować zapytanie do ZDM i Galasa. SM wcze¶niej miało uzgodnion± lokalizację i tam też FR stan±ł. Został dostosowany do sytuacji zastanej, a nie j± sprowokował. |
|
Data: 2013-10-02 21:15:23 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 19:58, Artur Ma¶l±g wrote:
<ciach nieistotne szczegóły i osobiste wycieczki> Jeszcze raz - na czym polegała ta "zmiana organizacji ruchu" oprócz Jeszcze raz - proste naprawdę pytanie - na czym polegała ta zmiana organizacji ruchu? Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 21:25:59 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 21:15, Shrek pisze:
On 2013-10-02 19:58, Artur Ma¶l±g wrote: Tak, co niewygodne to nieistotne, a jak ironii nie zauważyłe¶ to zrobiłe¶ z tego "osobiste wycieczki" po własnych tekstach z Napoleonem i innymi sugestiami o "wolnym czytaniu" itd. Cóż, baw się dobrze... |
|
Data: 2013-10-03 06:44:55 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 21:25, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2013-10-02 21:15, Shrek pisze: Cóż, baw się dobrze... Jeszcze raz, jedno proste pytanie - na czym polegała zmiana organizacji ruchu pozwalaj±ca zmienić 30 na 50? Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 20:05:59 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Jeszcze raz - na czym polegała ta "zmiana organizacji ruchu" oprócz zmiany 30 na 50? LOL. Poszukaj w archiwum :) PS. Chce ci się kopać z koniem ? |
|
Data: 2013-10-02 21:05:16 | |
Autor: Axel | |
Kwestionowane fotoradary | |
"Artur Ma¶l±g" wrote in message news:524c40e3$0$2185$65785112news.neostrada.pl... Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcze¶niej i pojawił się Co nie był? Oczywi¶cie że był wcze¶niej projektowany i nie miało to Wcale nie bredzi. Objazd tunelu prowadził idealnie prosto starym ¶ladem Wisłostrady. Ograniczenie w tym miejscu do 30km/h było tam zupełnie bez sensu. Jedyny w±tpliwy fragment tego 'objazdu' to koniec starej Wisłostrady przy wylocie tunelu (za Jaracza), bo lewy pas do¶ć mocno był przechylony - tam faktycznie mogłoby stać ograniczenie prędko¶ci, ale na odcinku 50m. -- Axel |
|
Data: 2013-10-02 21:16:52 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 21:05, Axel wrote:
Wcale nie bredzi. Objazd tunelu prowadził idealnie prosto starym ¶ladem Jednak pechowo się złożyło, że fotoradar był wcze¶niej. Shrek |
|
Data: 2013-10-02 21:29:00 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Wcale nie bredzi. Objazd tunelu prowadził idealnie prosto starym ¶ladem http://www.youtube.com/watch?v=EaVSf7Bkvgw |
|
Data: 2013-10-02 21:34:28 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 21:16, Shrek pisze:
On 2013-10-02 21:05, Axel wrote: Wcze¶niej niż? |
|
Data: 2013-10-03 06:47:37 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 21:34, Artur Ma¶l±g wrote:
Jednak pechowo się złożyło, że fotoradar był wcze¶niej. Około 200 metrów wcze¶niej. Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 21:27:10 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 21:05, Axel pisze:
"Artur Ma¶l±g" wrote: Oczywi¶cie że bredzi - FR nie miał zwi±zku z tym ograniczeniem. Czytaj dokładniej. FR ud dawna był planowany i stan±ł razem z innymi, a że trafiło to na objazd, cóż - przeprogramowali do istniej±cego ograniczenia. Objazd tunelu prowadził idealnie prosto starym ¶ladem Nie od pocz±tku. Ograniczenie w tym miejscu do 30km/h było tam zupełnie bez To nie do mnie te uwagi. ZDM to ustawiło w zwi±zku ze zmian± organizacji ruchu i nie uważam tego za bezsensowne. Jedyny w±tpliwy fragment tego 'objazdu' to koniec starej A sk±d u Ciebie wniosek, że ograniczenie było spowodowane tylko stanem nawierzchni? |
|
Data: 2013-10-02 20:01:41 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 21:27:10 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: Ograniczenie w tym miejscu do 30km/h było tam zupełnie bez sensu. a jaki był sens zestawu ograniczeń: 70-50-30-fotoradar-skrzyżowanie ze światłami-50-30-objazd? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-01 20:40:24 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie Na szybko to niedawny przyklad na wisłostradzie przy karowej i ograniczenie do 30, gdzie 100m za fotoradarem stala SM czy ITD bo ograniczenie konczylo sie dalej. Bardzo zabawne to bylo :) Tak oto HGW igrala z ogniem. |
|
Data: 2013-10-01 21:15:00 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 20:40, Czesław Wi¶niak pisze:
i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie Wybierz może jaki¶ inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie i jako¶ tak ¶rednio się na argument nadaje. Tak oto HGW igrala z ogniem. Tak, to jest argument. HGW się FR zajmowała. Zapomniałe¶ jeszcze o Galasie:> |
|
Data: 2013-10-01 19:42:38 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 21:15:00 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2013-10-01 20:40, Czesław Wiśniak pisze: fotoradar prz Karowej to chyba najlepszy przykład w Warszawie -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-01 21:45:37 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 21:42, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 21:15:00 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg Nie, przypadkiem się trafił jako 'argument'. Znajdź drugi... |
|
Data: 2013-10-02 06:27:48 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 21:45, Artur Maśląg wrote:
W dniu 2013-10-01 21:42, masti pisze: Pileckiego - było przejście były wypadki. Postawiono fotoradar - nie pomogło. Zrobiono swiatła, i fotoradar został (choć już niczemu konkretnemu w tym miejscu nie służy). A potem wychodzi, że fotoradar poprawił bezpieczeństwo - nie fotoradar - światła. Jeśli jakiś fotopstryczek miałby tam sens, to rejestrujący wjazd na czerwonym. Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 08:01:00 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 06:27, Shrek pisze:
On 2013-10-01 21:45, Artur Maśląg wrote:^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ (...)skutecznie leczą. Nie, przypadkiem się trafił jako 'argument'. Znajdź drugi... Pudło - nawet nie wiesz na co odpowiadasz, podkreśliłem :> Postawiono fotoradar - nie pomogło. Pomogło, choć nie było to rozwiązanie idealne. Parę lat praktyki z widokiem z okien na to skrzyżowanie :> Zrobiono swiatła, i fotoradar został (choć już niczemu Przebudowano skrzyżowanie i FR nadal pilnuje, by ludzie za bardzo się tam nie rozpędzali. Jeśli jakiś fotopstryczek miałby tam sens, to rejestrujący wjazd na Jak najbardziej za, choć nie tylko - obecny skutecznie leczy przejazdy przez skrzyżowanie ze zbyt dużą prędkością. |
|
Data: 2013-10-01 21:21:14 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 21:15, Artur Ma¶l±g wrote:
Na szybko to niedawny przyklad na wisłostradzie przy karowej i Ale masz jakie¶ wsparcie? Ile¶ ludzi cię popiera? Jakie¶ nicki, nazwiska? Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 00:06:05 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Na szybko to niedawny przyklad na wisłostradzie przy karowej i HGW go popiera.. i Galas ;) |
|
Data: 2013-10-01 21:44:54 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Wybierz może jaki¶ inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie To jest wła¶nie najlepszy, jaki jest kontrargument ? Tak oto HGW igrala z ogniem. Na kazda podjeta decyzje w tym miescie ma wplyw HGW, czasem posrednio ale ma :) |
|
Data: 2013-10-01 21:50:46 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 21:44, Czesław Wi¶niak pisze:
Wybierz może jaki¶ inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie Jest w archiwum, ale w skrócie napiszę, że decyzja o montażu FR nie miała żadnego zwi±zku z problemami metra, zamknięciem tunelu i objazdami, z których przyczyny zostało postawione ograniczenie, do którego FR dostosowano. Tak oto HGW igrala z ogniem. Bredzisz:> |
|
Data: 2013-10-01 22:01:19 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Jest w archiwum, ale w skrócie napiszę, że decyzja o montażu Wiele rzeczy jest w archiwum. Nie rozumiem dlaczego wysylasz mnie na drzewo skoro dokładnie pamietasz o czym była mowa. ale ma :)Na kazda podjeta decyzje w tym miescie ma wplyw HGW, czasem posrednio To się okaże :) |
|
Data: 2013-10-01 22:12:21 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 22:01, Czesław Wi¶niak pisze:
Jest w archiwum, ale w skrócie napiszę, że decyzja o montażu Widzę, że masz tego ¶wiadomo¶ć, a jednak nie skorzystałe¶. Nie rozumiem dlaczego wysylasz mnie na Tak naprawę to bezczelny jeste¶ - nie sprawdziłe¶ w archiwum, a jak napisałem w skrócie jak sprawa wygl±dała to jeszcze piszesz, że na drzewo Ciebie wysłałem. Znaczy podwójna pomoc to wysłanie na drzewo. Cóż, to zdaje się nowe idzie:> |
|
Data: 2013-10-01 22:26:24 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Widzę, że masz tego ¶wiadomo¶ć, a jednak nie skorzystałe¶. Niestety tak jak myslałem, placzesz się w zeznaniach i dlatego w idiotyczny sposób zaczynasz prowadzić te dyskusję, odchodz±c od meritum. Pozostało ci "argumentum ad personam". Bez sensu, po co ? Skoro jest w archiwum to przytocz i podyskutujemy, inaczej jestes niewiarygodny. |
|
Data: 2013-10-01 22:31:46 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 22:26, Czesław Wi¶niak pisze:
Widzę, że masz tego ¶wiadomo¶ć, a jednak nie skorzystałe¶. ¦rednio Ci idzie - szukaj, skoro krótkie wyja¶nienie nie wystarczyło. |
|
Data: 2013-10-01 22:39:51 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Tak naprawę to bezczelny jeste¶ - nie sprawdziłe¶ w archiwum, a Tobie za to w dalszym ci±gu idzie beznadziejnie. Moim zadaniem nie jest szukanie za ciebie argumentów, które chcesz przedstawić. W ten sposób dalej to gadaj sam ze sob±. |
|
Data: 2013-10-01 22:51:22 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 22:39, Czesław Wi¶niak pisze:
Tak naprawę to bezczelny jeste¶ - nie sprawdziłe¶ w archiwum, a Hmmm, zdaje się, że to Ty się nie przygotowałe¶ do dyskusji. Moim zadaniem nie jest szukanie za ciebie argumentów, które chcesz Argumenty z mojej strony już padły, a jak chcesz szczegółów, to sobie poszukaj (już je przedstawiałem). Na obecn± chwilę to musisz szukać argumentów dla siebie - ja ich mam wystarczaj±co wiele. Teksty o HGW możesz sobie darować. W ten sposób dalej to gadaj sam ze sob±. To nie mnie dręcz± FR i nieznajomo¶ć faktów :P |
|
Data: 2013-10-01 23:15:47 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Hmmm, zdaje się, że to Ty się nie przygotowałe¶ do dyskusji. Hehe, chciałe¶ przykład to ci przedstawiłem. Przykład doskonały i jak widać nie jestem w tym osamotniony w przeciwieństwie do ciebie. Moim zadaniem nie jest szukanie za ciebie argumentów, które chcesz Nie ma sensu szukać czego¶, czego nie ma. Na obecn± chwilę to musisz Wła¶nie widzę. Argument to "twoje archiwum" tylko zdaje się, że nie wiesz które :) To nie mnie dręcz± FR i nieznajomo¶ć faktów :P Fakty s± takie, że chciałe¶ błysn±ć ale zabrn±łe¶ w ¶lep± uliczkę :) |
|
Data: 2013-10-01 23:28:42 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 23:15, Czesław Wi¶niak pisze:
Poszedłe¶ na łatwiznę bez sprawdzenia faktów i tyle. W przeciwieństwie do Ciebie np. Shrek wie o czym mowa, ponieważ była o tym dyskusja i to całkiem długa. Argumenty z mojej strony już padły, a jak chcesz szczegółów, to Masz rację, lepiej zostać ignorantem niż zgłębić temat :> Ostatnimi czasy modne... |
|
Data: 2013-10-01 23:48:48 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Poszedłe¶ na łatwiznę bez sprawdzenia faktów i tyle. W przeciwieństwie Fakty s± takie, że zrobiono 30km/h w celu łupienia kierowców ustawiaj±c dodatkowo w bliskiej odległo¶ci SM z kolejnym FR, a ty w dalszym ci±gu nie potrafisz przedstawić argumentów na obronę idiotycznie i bezcelowo rozwijaj±c w±tek. Być może liczysz, że znajdziesz durnia i kto¶ zrobi to za ciebie ale obawiam się, że mozesz się zawie¶ć bo tego zwyczajnie nie da się obronić :) Masz rację, lepiej zostać ignorantem niż zgłębić temat :> To zacznij to robić bo inaczej nigdy nie zm±drzejesz. |
|
Data: 2013-10-02 07:32:30 | |
Autor: AZ | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Masz na mysli maszt i jakis sens on ma zeby sie idioci nie rozsmarowywali w tunelu jak sie nagle okazuje, ze w tunelu jest zakret. Ale tu chodzi o idiotyczne ograniczenie do 30 km/h i zamontowanie w nim FR a pozniej nagle ograniczenie bez zadnych zmian podniesiono do 50 km/h a FR przeniesiono OIDP na Modlinska. Najlepsze tlumaczenie bylo pani z SM jakie to niebezpieczne miejsce przed tunelem a obrazuje to ilosc zrobionych zdjec. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-02 17:27:24 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 09:32, AZ wrote:
Jest w archiwum, ale w skrócie napiszę, że decyzja o montażuMasz na mysli maszt i jakis sens on ma zeby sie idioci nie rozsmarowywali Ten zakręt jest... kilometr dalej i średnio jedzi się tam 70-90. Ale tu chodzi Ano... Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 07:44:29 | |
Autor: Myjk | |
Kwestionowane fotoradary | |
Tue, 1 Oct 2013 21:44:54 +0200, Czesław Wiśniak
Na kazda podjeta decyzje w tym miescie ma wplyw HGW, ROTFL Ja myślę, że to wszystko wina tusku! -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-10-01 21:38:20 | |
Autor: Artur Miller | |
Kwestionowane fotoradary | |
On Tue, 2013-10-01 at 20:07 +0200, Artur Maśląg wrote:
> i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie pierwszy z brzegu - ul. Krzywoustego w Poznaniu, od Statoila do skrzyżowania na A2. Dwupasmowa droga po częściowym remoncie nawierzchni. Niespodziewanie z ograniczenia do 80 (poza granicą obszaru zabudowanego do 100) zrobiło się nagle 50 na całej długości. Namiętne suszenie 24/7. Po medialnej burzy znów jest 80 i 100 ... a kompletnie nic się nie zmieniło. a. |
|
Data: 2013-10-01 21:59:23 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-01 21:38, Artur Miller pisze:
On Tue, 2013-10-01 at 20:07 +0200, Artur Maśląg wrote: A masz może odpowiedź zarządu dróg, czy jakoś tak, bo to jest nawet ciekawe :P |
|
Data: 2013-10-02 06:45:29 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01 21:59, Artur Maśląg wrote:
pierwszy z brzegu - ul. Krzywoustego w Poznaniu, od Statoila do To samo co na Wisłostradzie - zmiana organizacji ruchu (polegająca jedynie na zmianie ograniczenia)?. Shrek. |
|
Data: 2013-10-02 07:55:51 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 06:45, Shrek pisze:
On 2013-10-01 21:59, Artur Maśląg wrote: Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona (choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie i w końcu po wielu latach doczekaliśmy się podniesienia prędkości w terenie *zabudowanym*. Trzymaj się może faktów... |
|
Data: 2013-10-02 16:22:28 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Powitanko,
Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona Czy zmiana organizacji ruchu polegala na zmianie oznakowania, czy na czyms jeszcze? Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2013-10-02 17:30:08 | |
Autor: Shrek | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-02 16:22, Pawel O'Pajak wrote:
Powitanko, No przecież napisał - w wyniku zmiany organizacji ruchu zmieniono oznakowanie z 30 na 50. I właśnie ta zmiana uzasadnia zmianę z 30 na 50. Jest to zapewne zapisane w paragrafie 22;) sHREK. |
|
Data: 2013-10-02 17:54:52 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 17:30, Shrek pisze:
On 2013-10-02 16:22, Pawel O'Pajak wrote: To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem oraz rzeczywistością. Nie wspomnę już o tym, że Wisłostrada to nie jedynie ten kawałek przy Karowej. Jest to zapewne zapisane w paragrafie 22;) Galasa lepiej zapytaj. |
|
Data: 2013-10-02 21:42:03 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 17:54:52 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2013-10-02 17:30, Shrek pisze: a gdzie jeszcze w ostatnim czasie na Wisłostradzie zmieniono organizację ruchu? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-03 08:36:25 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-02 23:42, masti pisze:
Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 17:54:52 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg(...) To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem oraz Zwróć się z pytaniem do ZDM (i Galasa) co i gdzie zrobiono, by podnieść prędkość na Wisłostradzie z 50km/h do 70km/h pod koniec 2011 roku. Dostaniesz całą listę. Choćby niedaleko - Wilanowska. |
|
Data: 2013-10-03 08:48:46 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:36:25 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2013-10-02 23:42, masti pisze: wilanowska nie jest częścia Wisłostrady. A pytanie zadaję Tobie bo twierdzisz, ze takowe zmiany były. Więc chyba wiesz co mówisz bo przecież byś nie kłamał? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-03 11:10:07 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 10:48, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:36:25 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg Hmm, wydawało mi się, że znasz Warszawę :> Znaczy skrzyżowania z Wisłostradą należy wyeliminować z tej dyskusji? Fakt, w tunelu ich nie ma :> A pytanie zadaję Tobie bo Dostałeś odpowiedź to się okazało, że nie znasz W-wy i jeszcze próbujesz mi kłamstwa sugerować. W związku z powyższym sugeruję jednak zwrócić się z pytaniem do ZDM - będziesz mógł sobie z nimi piłeczkę odbijać. |
|
Data: 2013-10-03 09:34:44 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:10:07 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2013-10-03 10:48, masti pisze: ul. Wilanowska co prawda krzyżuje się z Wisłostradą ale po zamknięciu skrętu w lewo od strony południowej ograniczenia się tam nie zmieniły http://osm.org/go/0Oy6aHg_k-?m=&way=24470514 pomijając, zę to było kilka lat temu. Al. Wilanowska z Wisłostradą się nie krzyżuje, podobnie jak ul. Wilanowska w Wesołej masz jeszcze jakieś przykłady tych masowych zmian organizacji ruchu?
To Ty nie potrafisz uzasadnić swoich wypowiedzi nie ZDM. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-03 11:47:34 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 11:34, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:10:07 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^jedynie ten kawałek przy Karowej. ^^^^^^^^^^^^^organizację ruchu? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^roku. Dostaniesz całą listę. Choćby niedaleko - Wilanowska.
Pamięć jak widzę zawodna - zwróć się jednak do ZDM. Właśnie przebudowa tego skrzyżowania pozwoliła podnieść na tym odcinku prędkość z 50km/h do 70km/h, a było to 2 lata temu. Brnij sobie dalej... |
|
Data: 2013-10-03 09:52:28 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:47:34 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2013-10-03 11:34, masti pisze: WOW. udało Ci się znaleźć jeden przykład. Pomijając już to, że można to był zrobić bez przebudowy. Ale niech będzie. Pozowlisz, że przypomnę Ci co napisałeś: "Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie" rozumiem, że potrafisz te wiele miejsc wskazać. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-03 12:17:08 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 11:52, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:47:34 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg Raczej Tobie się średnio udało podważanie tego przykładu (jak zresztą każdego innego). Tego nawet szukać nie trzeba było, a Ty pytasz "a gdzie jeszcze". Pomijając już to, że można to był zrobić bez przebudowy. No pewnie, wszystko można było zrobić bez tego i ZDM do spółki z Galasem nie mam pojęcia o swojej robocie. Dalszą korespondencję prowadź sobie z nimi, a nie ze mą. |
|
Data: 2013-10-03 11:03:33 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 12:17:08 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2013-10-03 11:52, masti pisze: jakiego innego? nie podałeś żadnego innego a i to zajęło Ci dłuższy czas
a Ty dalej swoje. To nie Galas twierdzi, żę były wielki przebudowy, które pozwoliły podnieść prędkość tylko Ty. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-03 14:07:53 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 13:03, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 12:17:08 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg Nie muszę podawać już żadnego innego - zwróć się z tym do ZDM. Dostaniesz listę. Zresztą spróbuj sam poszukać - w 2010 był chyba przetarg. Nawet zniknięcia pasów nie zauważyłeś, a co dopiero mówić o reszcie:> Pomijając już to, że można to był zrobić bez przebudowy. Wiesz, jak na razie to próbujesz stosować tylko słabe chwyty erystyczne i tyle z tego pozostaje. Nigdzie nie twierdziłem, że były jakieś wielkie przebudowy, co próbujesz sugerować. Robisz to tylko po to, by podyskutować z tym co sam wymyśliłeś. Poniżej cytat (z tego co ja napisałem i czego się czepiałeś): "Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie" Ma to tyle wspólnego z tym co piszesz że ja niby napisałem, co krzesło z krzesłem elektrycznym. Zmiana organizacji to nie tylko przebudowy sensu stricte - to często zmiany np. w sygnalizacji (w całym rejonie, a nie tylko na głównym trakcie - w tym przeprogramowanie) itd. |
|
Data: 2013-10-03 12:29:04 | |
Autor: masti | |
Kwestionowane fotoradary | |
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 14:07:53 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał: W dniu 2013-10-03 13:03, masti pisze: nic nie musisz. A jak mogę mieć na ten temat własne zdanie. EOT. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-03 15:12:35 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kwestionowane fotoradary | |
W dniu 2013-10-03 14:29, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 14:07:53 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg(...) Raczej Tobie się średnio udało podważanie tego przykładu (jak zresztą Zdane możesz mieć sobie dowolne, szczególnie wycinając co niewygodne. No, ale na to to ja nic nie poradzę:> EOT. Pewnie chwilowy - podejrzewam, że za jakiś czas znowu napiszesz, że nie było żadnych zmian w organizacji i to co się dzieje to wymysły i kłamstwa. |
|
Data: 2013-10-02 23:24:47 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
Kwestionowane fotoradary | |
Powitanko,
To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem oraz Napisales: "W wielu miejscach organizacja została zmieniona". Moze ja za szybko jezdze i nie zauwazylem, wiec zupelnie powaznie pytam jak i gdzie owa organizacja ruchu zostala zmieniona. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2013-10-02 16:43:15 | |
Autor: Artur Miller | |
Kwestionowane fotoradary | |
On Tue, 2013-10-01 at 21:59 +0200, Artur Maśląg wrote:
> pierwszy z brzegu - ul. Krzywoustego w Poznaniu, od Statoila do nie drążyłem tematu, jeżdżę tamtędy sporadycznie już. ale na pms był wątek o tym, może coś więcej w nim było. a. |
|
Data: 2013-10-02 08:53:08 | |
Autor: Jan Koval | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:524b0f59$0$2210$65785112news.neostrada.pl... "Bankructwo" FR jak najlepiej ¶wiadczy o tym, że bezpieczeństwo się Warszawa, Wybrzeże Ko¶ciuszkowskie / Karowa byl fotoradar było ograniczenie do 30. Fotoradar znikn±ł i wróciło 50. Dlaczego nie mogło być tam fotoradaru i ograniczenia do 50 skoro fotoradary poprawiaj± bezpieczeństwo. Dlaczego nie zostawiono ograniczenia do 30 (bez fotoradaru) skoro to niebezpieczne miejsce? J. |
|
Data: 2013-10-01 21:25:27 | |
Autor: John Kołalsky | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik <slavo65@gmail.com> "bandytów na słupkach"Narzekanie na radary, że służ± do wyci±gania kasy jest równie sensowne jak narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić. Jeżeli umówili¶my się, że z ważnych powodów (nasze bezpieczeństwo, zdrowie, życie) w pewnych miejscach musimy jeĽdzić wolniej, to jedyn± sensown± konsekwencj± jest zapewnienie tego, aby¶my tam rzeczywi¶cie z tak± prędko¶ci± jeĽdzili. A radar jest chyba optymalnym sposobem na to, by się do tej kontroli jako społeczeństwo nie tylko nie dokładać, ale nawet jeszcze na tym zarobić. -- Flame ? |
|
Data: 2013-10-01 21:28:17 | |
Autor: Budzik | |
Kwestionowane fotoradary | |
Osobnik posiadaj±cy mail slavo65@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
"bandytów na słupkach" (fotoradarów) służ±cych wył±cznie wyci±ganiu kasy Narzekanie na radary, że służ± do wyci±gania kasy jest równie sensowne Czy jeżeli umówilismy sie, ze w okreslonych sytuacjach policja może użyć siły wobec obywatela, to na podstawie tej umowy godzisz sie, aby policjant dał ci w pysk kiedy mu sie podoba? Umówili¶my sie, ale służby tej umowy nadużywaja. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi s± pouczajace. Andrzej J. Turowicz |
|
Data: 2013-10-02 07:23:20 | |
Autor: AZ | |
Kwestionowane fotoradary | |
On 2013-10-01, slavo65@gmail.com <slavo65@gmail.com> wrote:
W dniu wtorek, 1 października 2013 19:17:32 UTC+2 użytkownik ZIWK napisał:W jakim kraju czy tam swiecie Ty zyjesz? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-02 17:32:50 | |
Autor: Cavallino | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik <slavo65@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:df287803-587d-4434-8e98-a7160623bd6e@googlegroups.com... W dniu wtorek, 1 paĽdziernika 2013 19:17:32 UTC+2 użytkownik ZIWK napisał: Ja się z nikim na fotoradary nie umawiałem. KAPELUSZ PLONK WARNING |
|
Data: 2013-10-03 00:03:29 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Kwestionowane fotoradary | |
On Wed, 2 Oct 2013, Cavallino wrote:
Ja się z nikim na fotoradary nie umawiałem. To jest wersja "kup pan cegłę"! ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-10-03 20:07:04 | |
Autor: Cavallino | |
Kwestionowane fotoradary | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1310030002250.1896@quad... On Wed, 2 Oct 2013, Cavallino wrote: A co do tego nie mam w±tpliwo¶ci. Taka sama "umowa" jak przy fotoradarach. Czyli bandytyzm czystej wody. |
|