Kwestionowane fotoradary

Data: 2013-10-02 18:51:22
Autor: anacron
Kwestionowane fotoradary
W dniu 01.10.2013 19:17, ZIWK pisze:
Witam, Z artykułów gazetowych wiem, że lista "bandytów na słupkach"
(fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy została wysłana do
NIK-u...
Czy gdzieś jest PUBLICZNIE dostępna?

A może jakieś precyzyjne pytanie?

Tak bez NIK'u...

1. GITD nie ma uprawnień do używania fotoradarów mobilnych (to, że auto
stoi, nie powoduje, że fotoradar z mobilnego staje się stacjonarnym)

2. SM/GM nie mają uprawnień do stosowania radarów stacjonarnych

3. GITD.SM/GM nie mają uprawnień do karania kierowcy za niewskazanie kto
prowadził

4. Legalizacje 372 Fotorapidów CM są poświadczeniem nieprawdy, gdyż
Fotorapidy te nie ta tożsame z prototypem podjętym badaniu do
Zatwierdzenia Typu

5. (Chyba) wszystkie fotoradary w tym kraju ustawione są na pojedyncze
zdjęcia, a to za mało
http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-malo/

6. Fotorapidy zostały zatwierdzone jako urządzenia bezobsługowe, podczas
gdy w instruckji obsługi napisane jest jednoznacznie, że pracę każdego
powinien nadzorować operator

7. Fotoradary ustawiane są niezgodnie z instrukcja obsługi

II . ręczne radary

8. Rapid 1a, Rapid 2Ka, K-15, Iskra-1 te ręczne mierniki nie umożliwiają
jednoznacznej identyfikacji sprawcy wykroczenia co wymagają przepisy.

Obawiam się, że prościej byłoby zrobić listę co jest ok, niż co nie jest ok.

anacron

Data: 2013-10-02 10:26:08
Autor: kogutek444
Kwestionowane fotoradary
W dniu środa, 2 października 2013 18:51:22 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> [...]

Obawiam się, że prościej byłoby zrobić listę co jest ok, niż co nie jest ok.

Pozdrawiam

-- anacron

Coś mi się wydaje ze celem nagonki na radary i fotoradary jest jak najszybsze wprowadzenie wprowadzenie pomiarów odcinkowych. Radary to detal. Pomiary odcinkowe to duży hurt.

Data: 2013-10-02 19:31:45
Autor: anacron
Kwestionowane fotoradary
W dniu 02.10.2013 19:26, kogutek444@gmail.com pisze:
Coś mi się wydaje...

Mi się wydaje, że nie umiesz skonfigurować czytnika poprawnie.
W temacie - nie masz racji.

--
anacron

Data: 2013-10-02 19:05:58
Autor: J.F
Kwestionowane fotoradary
Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości
A może jakieś precyzyjne pytanie?
Tak bez NIK'u...
1. GITD nie ma uprawnień do używania fotoradarów mobilnych (to, że auto
stoi, nie powoduje, że fotoradar z mobilnego staje się stacjonarnym)
[...]

A podeslij te punkty NIKowi.

Co prawda ... NIK organ sejmu, zarzutami sie nikt nie przejmie, a predzej ustawy poprawia :-)

J.

Data: 2013-10-02 19:32:40
Autor: anacron
Kwestionowane fotoradary
W dniu 02.10.2013 19:05, J.F pisze:
A podeslij te punkty NIKowi.

Daj adres e-mail i powiedz jak długo (jeden co minutę) ma być wysyłany
mail :) Myślisz, że im tego nie wysyłałem? :)

--
anacron

Kwestionowane fotoradary