Kwiatki i kocik

Data: 2011-10-11 17:50:13
Autor: 'He®Sk'
Kwiatki i kocik
On Tue, 11 Oct 2011 14:05:55 +0200, "Zahir" <zahir@desert.is> wrote:

Czy ten człowiek ma w porz±dku w głowie? http://politykier.pl/kat,1025795,wid,13877972,wiadomosc.html."Kaczyński wykorzystał ciszę przedwyborcz± do maksimum. Najpierw odwiedził symboliczny grób Lecha Kaczyńskiego na Pow±zkach." Na Wawel to nie łaska? Jak można składać kwiaty na pustym grobie?  "Następnie pojechał na warszawskie Bemowo do kliniki dla zwierz±t, gdzie od dłuższego czasu leczony jest jego pupil - kot Alik." Leczenie kotka kosztuje nas 150 zł dziennie. A dzieciaki chodz± głodne!!!

Zahir

 wciaz zastanawia mnie dlaczego prezes PiS nie odwiedza prawdziwego
 grobu brata. niech mi tylko pis-owcy nie wciskaja kitu, ze to robi.
 gdyby tak bylo pisalyby o tym wszystkie szmatlawce typu GP,  a usluzna TV Trwam pokazywalaby prezesa w fotogenicznych ujeciach.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-11 22:04:34
Autor: MH
Kwiatki i kocik
'He?Sk' <&#65533;uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[...]

==========================

No przecież Prezes twierdzi , że na Wawelu to nie jego brat...

MH

Data: 2011-10-11 23:33:46
Autor: Ikselka
Kwiatki i kocik
Dnia Tue, 11 Oct 2011 17:50:13 +0200, 'He®Sk' napisał(a):

wciaz zastanawia mnie dlaczego prezes PiS nie odwiedza prawdziwego
 grobu brata.

Żeby tacy jak ty nie szczekali, że odwiedza. Po prostu. wam zawsze źle.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile ona się nie podda.

Kwiatki i kocik