Kwiatki na Krakowskim Przedmie¶ciu

Data: 2011-08-10 14:37:50
Autor: Leprechaun
Kwiatki na Krakowskim Przedmie¶ciu
Prezes złożył kwiatki przed pałacem prezydenckim. Chłopina aż tak jest zakochany w Komorowskim?

BomBel

Data: 2011-08-10 15:17:33
Autor: jadrys
Kwiatki na Krakowskim Przedmieściu
W dniu 2011-08-10 14:37, Leprechaun pisze:
Prezes złożył kwiatki przed pałacem prezydenckim. Chłopina aż tak jest zakochany w Komorowskim?

BomBel

A ty oczywiście masz mu to za złe? Zakochałeś się w nim czy co? Bo widzę że bardzo zależy na jego dobrej sławie...

Data: 2011-08-10 16:13:11
Autor: stevep
Dnia 10-08-2011 o 15:17:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-10 14:37, Leprechaun pisze:
Prezes złożył kwiatki przed pałacem prezydenckim. Chłopina aż tak jest  zakochany w Komorowskim?

BomBel

A ty oczywi¶cie masz mu to za złe? Zakochałe¶ się w nim czy co? Bo widzę  że bardzo zależy na jego dobrej sławie...

A tak wogole to dobrze się czujesz i napewno wiesz o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2011-08-11 16:25:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-10 16:13, stevep pisze:
[...]

A tak wogole to dobrze siÄ™ czujesz i napewno wiesz o co ci chodzi?

W odróżnieniu od ciebie - Tak, - wiem o co mi chodzi. A twoje zdanie jest zdaniem Adama M.

Data: 2011-08-11 16:36:56
Autor: stevep
Dnia 11-08-2011 o 16:25:08 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A twoje Jerzego U.

--
stevep

Data: 2011-08-11 18:00:28
Autor: .[He®Sk].
On Wed, 10 Aug 2011 15:17:33 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

A ty oczywi¶cie masz mu to za złe? Zakochałe¶ się w nim czy co? Bo widzę że bardzo zależy na jego dobrej sławie... [...]

 no popatrz, tez taki wniosek nasunal mi sie z tych comiesiecznych
 "skladania wiencow". po jaka cholere prezes lata tam z kwiatkami?
 samolot tam sie nie rozbil, nikt o zdrowych zmyslach nie sklada
 kwiatkow pod bylym miejscem pracy zmarlego. grob gdzie prezes  moglby skladac kwiatki co prawda pusty ale jest na powzkach,
 do prawdziwego ma za daleko, byl tam tylko 2 razy. wnioski?
 wytlumaczenie moze byc tylko jedno: prezes pod przykrywka  smolenska adoruje hrabiego. od dawna mowi sie o nieokreslonej
 orientacji prezesa. moze faktycznie w tym cos jest? ;o)

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Kwiatki na Krakowskim Przedmie¶ciu