Kwiato

Data: 2014-03-10 12:04:44
Autor: Markiz (do)Sadny
Kwiato
Na malej gorce, na malej gorce,
Nie pozalowal sil
Na malej gorce, na malej gorce,
Saganka rozjebal w pyl.

ze tak mi sie zrymowalo

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rT8iAtQiwP8
mozna przewinac do 3:45

Sprawdzilem na szybkiego najwieksze portale (ekhm) informacyjne. Nie ma
wzmianki o czlowieku. Jakby nie istnial... Ja pierdole zenua.

--
Markiz doSadny

Data: 2014-03-10 19:01:35
Autor: Biggie
Kwiato
Użytkownik "Markiz (do)Sadny"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lfk9op$a82$1@speranza.aioe.org...

Sprawdzilem na szybkiego najwieksze portale (ekhm) informacyjne. Nie ma
wzmianki o czlowieku. Jakby nie istnial... Ja pierdole zenua.

Mam dokładnie takie same odczucia, wszędzie tylko skoki, futbol, Ronaldo, jego żel do włosów i super fury, a wiadomości o takim sukcesie tylko w branżowych portalach

Biggie

Data: 2014-03-10 19:35:29
Autor: Mike
Kwiato
W dniu 2014-03-10 13:04, Markiz (do)Sadny pisze:
Na malej gorce, na malej gorce,
Nie pozalowal sil
Na malej gorce, na malej gorce,
Saganka rozjebal w pyl.

Ano dowalił, 18sek urwać na 500 metrach (tzn wiadomo, że jak Sagan już zobaczył, że nie ma szans to nie cisnął na 110%, ale i tak)...

Sprawdzilem na szybkiego najwieksze portale (ekhm) informacyjne. Nie ma
wzmianki o czlowieku. Jakby nie istnial... Ja pierdole zenua.

Było na onecie z 20min po zakończeniu wyścigu- nawet jako główna wiadomość sportowa ze zdjęciem, ale utrzymało się może z godzinkę.

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.pl

Data: 2014-03-11 08:16:55
Autor: Markiz (do)Sadny
Kwiato
On 10/03/14 18:35, Mike wrote:
[...]

Cos Saganek w tym roku bardziej skoncentrowany na kasie niz na kreceniu
pedalami. A moze tylko taka moja opinia. Pewnie u prosow to sie nazywa
ze jest juz "dojrzalym zawodnikiem".
Chociaz niebezpiecznie Sagana zostawiac na drugim miejscu na podium. On
ma tendencje do traktowania "po wlosku" dziewczyn ktore wreczaja medale
i kwiaty ;->

[...]

i tak jestem w szoku. W sumie w kraju karkow i bmw, smieszni chudzi
kolesie na rowerach i w "pedalskich" ciuchach nie za bardzo maja sile
przebicia. Strongman pewnie by sie przebil, ale nie kolarstwo.

--
Markiz doSadny

Data: 2014-03-11 11:32:43
Autor: Mike
Kwiato
Cos Saganek w tym roku bardziej skoncentrowany na kasie niz na kreceniu
pedalami. A moze tylko taka moja opinia. Pewnie u prosow to sie nazywa
ze jest juz "dojrzalym zawodnikiem".

Może inne zaplanowanie szczytów formy, a może nie, a może Michał po prostu będzie miał sezon życia, albo pierwszy z sezonów życia, kto to wie, sezon będzie ciekawy :)

[...]

No bo co się u nas liczy- Tour, Giro, Vuelta i TdP. Jak Michał jechał w białej koszulce na TdF to też było (w miarę) głośno na portalach...a teraz? Teraz na tapecie jest Stoch (i słusznie) i halowe MŚ w ostatni weekend, a Strade Bianche....99% ludzi na pytanie co to jest pewnie by prędzej powiedziało że to wino a nie wyścig kolarski ;)

Data: 2014-03-11 13:09:30
Autor: Markiz (do)Sadny
Kwiato
On 11/03/14 10:32, Mike wrote:
[...]

sie zobaczy sie

[...]

no fakt, jakas nacja szczegolnie rowerowa nie jestesmy a szczegolnie
jesli chodzi o szose.
Stoch no dobra, zajebisty koles. Ale kurwa mac zeby przegrywac miejsce w
newsach z jakimis patalachami co to sie na boisku poklocili albo jeden
drugiemu nawrzucal? Ja sie tutaj nie oburzam ale dosyc ciekawe zjawisko
socjologiczne.

--
Markiz doSadny

Data: 2014-03-11 15:39:06
Autor: fojtek
Kwiato

no fakt, jakas nacja szczegolnie rowerowa nie jestesmy a szczegolnie
jesli chodzi o szose.
.........  Ja sie tutaj nie oburzam ale dosyc ciekawe zjawisko
socjologiczne.

PN to gra podwórkowa, byle szmacianka wystarczy żeby pograć (rower kiedyś to był spory wydatek). Kieeeedyś były sukcesy.
Dziś to patologiczna religia. Na zawodach międzyszkolnych w biegu z przeszkodami (przejście przez szarfę itp.) dzieciaki ryczą LEGIA !!!!!

Praktycznie cały sport polski poza PN opiera się na fanatykach społecznikach. Wystarczy oszołom w dowolnej dziurze i powstaje drużyna walcząca o Puchar Polski. Niestety do wyników potrzebne jest zaplecze i dlatego sukcesy odnoszą wyłącznie ci którym uda się trenować za granicą.

Orgazmy przy okazji ostatniej olimpiady a wypadało by się wstydzić.
Wygrywają zawodnicy o których nikt u nas nie słyszał a którym udało się załapać na treningi w Holandii.
Pływacy kiedyś też byli nieźli, pod warunkiem że trenowali w USA.

A my? Wypie......y miliardy na stadiony na których nie ma kto grać.
Trener reprezentacji która nie jest w stanie wygrać meczu zarabia kilkakrotnie więcej niż prezydent.

Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało;)

Data: 2014-03-11 15:45:57
Autor: Markiz (do)Sadny
Kwiato
On 11/03/14 14:39, fojtek wrote:
DziÅ› to patologiczna religia.

Mam wlasnie nieodparte wrazenie ze jest jak mowisz...

--
Markiz doSadny

Data: 2014-03-11 18:29:58
Autor: m
Kwiato
W dniu 11.03.2014 16:45, Markiz (do)Sadny pisze:
On 11/03/14 14:39, fojtek wrote:
DziÅ› to patologiczna religia.

Mam wlasnie nieodparte wrazenie ze jest jak mowisz...

Dodajmy, że jest to religia która jako jedyna ma własne ministerstwo, dla niepoznaki nazwane Ministerstwem Sportu.

p. m.

Data: 2014-03-12 11:09:09
Autor: Markiz (do)Sadny
Kwiato
On 11/03/14 14:39, fojtek wrote:
DziÅ› to patologiczna religia.

Mam wlasnie nieodparte wrazenie ze jest jak mowisz...

Dodajmy, że jest to religia która jako jedyna ma własne ministerstwo,
dla niepoznaki nazwane Ministerstwem Sportu.

To akurat w Pl jest akurat normalne, ze religia ma scisly zwiazek z
rzadzacymi. Taka tradycja. Katolicy tez maja ministerstwo ktore sie
episkopat nazywa. Kazda ustawe potencjalnie obrazajaca Jezusa sie
dyskutuje z nimi.
ale to juz zupelnie OT.

BTW wyobrazam sobie jak fani Orica Greenedge napierdalaja kibicow Sky
przy drodze ;-). Albo kibice Canondale wracaja z finiszu Paris-Robuix i
rozpierdalaja sklepy bo Cancellara objechal Sagana. LOL

--
Markiz doSadny

Data: 2014-03-12 07:19:26
Autor: Kuba Abuk
Kwiato
W dniu ¶roda, 12 marca 2014 12:09:09 UTC+1 u¿ytkownik Markiz (do)Sadny napisa³:

BTW wyobrazam sobie jak fani Orica Greenedge napierdalaja kibicow Sky

przy drodze ;-). Albo kibice Canondale wracaja z finiszu Paris-Robuix i

rozpierdalaja sklepy bo Cancellara objechal Sagana. LOL

Raczej fani Radioshacka ustawi± siê na Omegowców, bo to Fabian bêdzie ogl±da³ plecy, ale Toma Boonena:)

Zdravim,
Kuba

Data: 2014-03-12 17:08:19
Autor: Markiz (do)Sadny
Kwiato
On 12/03/14 14:19, Kuba Abuk wrote:
[...]

Takie mam przeczucie. kolezka sie wybyczyl przez rok i teraz "atomowa
noga". Ciekawi mnie jak z tym syfem na dupie koles trenowal? Kurna jak
podrazniasz takie cholerstwo to mozesz nawet do raka doprowadzic.

--
Markiz doSadny

Data: 2014-03-12 12:11:59
Autor: m
Kwiato
W dniu 12.03.2014 12:09, Markiz (do)Sadny pisze:
On 11/03/14 17:29, m wrote:

> [...]
rzadzacymi. Taka tradycja. Katolicy tez maja ministerstwo ktore sie
episkopat nazywa. Kazda ustawe potencjalnie obrazajaca Jezusa sie

No nie, episkopat to raczej odpowiednik PZPNu.

p. m.

Kwiato