Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę

Data: 2009-12-13 21:25:29
Autor: Hans Kloss
Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę
http://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo&feature=player_embedded

Przebrzydla szumowino, pacholku moskiewski
ty farbowana swinio, marszalku kurewski
Chamie zbuntowany, zatechla sklerozo
gnoju zasmarkany, ty zdrajco... zomozo
Gnido zarzygana, jadowita mendo
ty kuklo gowniana, kacapski przybledo
Tchorzu zafajdany, ropiejacy strupie
padalcu rozdeptany, ty wrzodzie na dupie
Ty diabelskie lajno, ty glupi zoldaku
ty kurwo sprzedajna, ty ruski zupaku
Wypierdku Brezniewa, ty slepy pedale
kurduplu tepoglowy, ty glupi becwale
Sukinsynie smierdzacy, pluskwo zasuszona
wrzodzie ropiejacy, ty malpo zielona
Ty strachu na wroble, zboczony sadysto
judaszu za ruble, ty ruski marksisto
Ty palo gumowa, nedzny okupancie
zakalo narodu, zlamany palancie
Cuchnacy pierdzielu, pelzajaca glizdo
ponury skurwielu, czerwony faszysto
Ty slugusie kremlowy, lokaju sowiecki
ty zboju wojskowy, pomiocie radziecki
Ty mowco oblakany, nadety bufonie
za narod sprzedany
PIEKLO CIE POCHLONIE!

Data: 2009-12-13 22:28:55
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

..i przypmnienie zdjecia jednej z ofiar systemu o ktory tak dbal sowiecki
gienieral J.:

Uciety jezyk, seria kłutych ran na glowie, miazga z mozgu i wnetrznosci,
dwukrotne topienie zwłok: ks. Jerzego Popieuszki:

http://tinyurl.com/y85lwkr

...i niepelna lista innych ofiar stanu wojennego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ofiary_stanu_wojennego_w_Polsce_1981-1983

Data: 2009-12-13 23:16:46
Autor: awe
Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę
Bardzo sluszny wierszyk. Choc na swoj sposob lubie Jaruzela to uwazam ze jest z niego niesamowity KUTAS
awe

Data: 2009-12-15 03:02:56
Autor: awe

Użytkownik "Czapa Komunie" <czapa@czapa.czapajew> napisał w wiadomości news:hg3pcg$j5l$1aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3oq0$jog$1news.onet.pl...
Bardzo sluszny wierszyk. Choc na swoj sposob lubie Jaruzela to uwazam ze jest z niego niesamowity KUTAS
awe

Lubisz go? Bo chuj jak i ty skurwielu.
-- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj, idzcie z cycem, czy kaweckim - ktory tam bedzie mial czas i zacznijcie sie w koncu leczyc...moze cos z tego wyjdzie...
awe

Data: 2009-12-13 23:38:48
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo&feature=player_embedded

Tak sobie myślę... A zostawmy już tych komunistycznych dziadków historii... Jarosław kwacze 'dożywocie', a zapominamy, że im było dane myśleć o dożywotnim tkwieniu w zakłamanym systemie represji i wszechobecnej inwigilacji. Od pierwszego stycznia emeryturki zostaną uszczuplone... IPN zamiast ścigać komunistyczne wywłoki, teczuszki na zamówienie znajduje... Z czym mamy się rozliczać? :> Matusm`owa sygnaturka potrzebna :>

Karolek... Nie wyskakuj mi z sowiecką agenturą, boś głupek i Kanadyjskiej kultury nie nabyłeś... Dlatego SIO. :>

Data: 2009-12-13 22:52:00
Autor: Karol
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Hans Kloss pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo&feature=player_embedded

Tak sobie myślę..

 jak mozna myslec, skoro ma sie doope, zamiast glowy, cpunie?

Data: 2009-12-13 23:54:06
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo&feature=player_embedded

Tak sobie myślę..

 jak mozna myslec, skoro ma sie doope, zamiast glowy, cpunie?

Tylko tyle wyciąłeś z mego postu debilu? Reszta nie warta Twojej uwagi? *dyskusja* idioto jest Ci obcym terminem... Nie pouczaj innych. :>

Data: 2009-12-13 23:05:12
Autor: Karol
Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Reszta nie warta Twojej uwagi?

to co pisze troll, nigdy nie jest warte mojej uwagi. Troll to osoba umyslowo chora i powinna sie leczyc.

Lecz sie dziecko, poki nie jest za pozno. Na kulture twoja nie ma co liczyc, bo ta trzeba miec wrodzona.

Data: 2009-12-14 00:09:47
Autor: Lorn
Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Reszta nie warta Twojej uwagi?

to co pisze troll, nigdy nie jest warte mojej uwagi.

No patrz mam to samo w stosunku do Ciebie :> a Tak btw sprawdź sobie definicję trolla. :> Prosiłem, ale jakoś uprosić nie mogę :> Mam wkleić? :>

Troll to osoba umyslowo chora i powinna sie leczyc.

twoja schizofrenia jest na psp powszechnie znana... To też ocena mojej osoby... :> Jak już pisałem, Twe urojenia mnie nie interesują. :>

Lecz sie dziecko, poki nie jest za pozno.

Żeby sie leczyć trzeba chorować, nie ja mam schizę. :>

Na kulture twoja nie ma co liczyc, bo ta trzeba miec wrodzona.

Twoją mogę zacytować... Dużo sie tego nazbierało... Mogę? :>

Data: 2009-12-13 23:06:31
Autor: Hans Kloss
Hans Kloss pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo&feature=player_embedded

Tak sobie myślę... A zostawmy już tych komunistycznych dziadków historii...
Świetny pomysł. Zdecydowanie powinno się ich zostawić historii- ale powieszonych.
IPN zamiast ścigać komunistyczne wywłoki, teczuszki na zamówienie znajduje...
Jakieś dowody masz na ww twierdzenie? IPN robi co umie wywlekając owe
komunistyczne wywłoki poukrywane pod płaszczykiem dzielnych opozycjonistów i
solidarnościowców. Bo wywłoki "oficjalne" w rodzaju jaruzela czy urbacha są od
dawna wszystkim świetnie znane, maleszki- nie. A nie zdemaskowane maleszki
zostają dziennikarzami, ministrami, posłami, "legendami"- wierzysz że bez
pomocy swoich byłych mocodawców? I że się im za ową pomoc nie odwdzięczają
pokątnie? Bo ja nie.
J-23

Data: 2009-12-14 00:18:19
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
[...]

No to wieszaj...

[...]

O tak... Szczególnie tych, którzy są przeciwko PiS`owi. :>
Dlatego ta komóreczka partyjnych grzebaczy. :>

[...]

Oczywiście, że nie... Dlaczego wiec, taki strach padł nad ujawnieniem wszystkiego? Zróbmy to jak we wschodnich Niemczech. Raz a dobrze... Koniec graniem kserokopiami.

Data: 2009-12-14 09:01:54
Autor: Hans Kloss
Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
O tak... Szczególnie tych, którzy są przeciwko PiS`owi. :>
....Na przykład straszliwie antypisowski Libicki... ;)))

Dlatego ta komóreczka partyjnych grzebaczy. :>
Powtarzasz absurdalne tezy suflowane ci przez pełoskich propagandystów, a że
nic wspólnego z rzeczywistością nie mają to drobiazg. To że byli sbccy
donosiciele znajdują się obecnie głównie w środowiskach antylustratorów i
michnikowców jest przecież całkiem naturalne....

Oczywiście, że nie... Dlaczego wiec, taki strach padł nad ujawnieniem wszystkiego? Zróbmy to jak we wschodnich Niemczech. Raz a dobrze...
..za to  o 20 lat za późno. Ale za to trzeba podziękować panu Szechterowi
osobiście  oraz jego poplecznikom, obecnie najliczniej skupionym w PO- a
"liczacemu"głosy" na nocnej zmianie ryżemu donkowi w szczególności.

Koniec graniem kserokopiami.
Nawet się nie łudź, żaden koniec. Najważniejsze teczuszki zostały wprawdzie
zniszczone ale przedtem troskliwie zmikrofilmowane- po to żeby było czym
"grać". Ale takie dżokery mają w swoich kartach tylko nieliczni gracze.
J-23

Data: 2009-12-14 23:56:11
Autor: rr
Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę
Panie Kloss,

Hans Kloss pisze:
(...)

co Pan sądzi o tym materiale:
http://przeglad-tygodnik.pl/index.php?site=artykul&id=14579

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2009-12-14 23:24:18
Autor: Hans Kloss
rr <rr@agh.edu.pl> napisał(a):
co Pan sądzi o tym materiale:
http://przeglad-tygodnik.pl/index.php?site=artykul&id=14579

Dla mnie najbardziej wiarygodnym materiałem w tej sprawie były skany
stenogramów ruskiego politbiura wywiezione na początku lat 90tych przez
Włodzimierza Bukowskiego. O taką perfidię tamtych czasach bezhołowia i chaosu
żeby mu podrzucić fałszywki to ja ruskiego KGB/FSB nie  podejrzewam. A z jego
materiałów wynikało jasno ze jaruzel panicznie bał się wkroczenia wojsk
układu, zwłaszcza enerdowskich i czeskich, dlatego prosił o interwencje
wyłącznie sowietów.
Podany link wiedzie natomiast do jakiegoś tekstu byłego płk LWP (a więc
człowieka potencjalnie nieobiektywnego) w stanie spoczynku polemizującego z
bliżej mi nieznanym Kramerem przy znikomej i wybiórczej ilości odwołań do
materiałów źródłowych co czyni jego wywody mało przekonującymi. W dodatku
nazwanie swojego adwersarza "historykiem" w cudzysłowie (znana metoda
"dyskusji" pełowców z tezami historyków IPN) całkowicie pogrąża "pana"
pułkownika jako polemistę.
J-23

Data: 2009-12-14 23:48:51
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
rr <rr@agh.edu.pl> napisał(a): > co Pan sądzi o tym materiale:
> http://przeglad-tygodnik.pl/index.php?site=artykul&id=14579

Teczka Suslowa na ktora powoluje sie ten pukownik, zostala opublikowana w
wydaniu ksiazkowym, mozna ja bylo kupic na amazon.com.
W tej chwili naklad jest wyczerpany, ale w sieci sa zamieszczone fragmenty tej
ksiazki, m.inymi i ten na ktory powoluje sie ten pulkownik LWP.

Mozna sobie samemu porownac te teksty i wyciagnac wnioski.
Pulkowni mija sie z prawda.

Data: 2009-12-15 08:59:53
Autor: Roman Rumian
Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę
W dniu 2009-12-15 00:48,  Karol pisze:
(...)
[...]

Dziękuję. :-)

Roman Rumian

Data: 2009-12-15 09:04:06
Autor: Roman Rumian
Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę
Panie Kloss,

W dniu 2009-12-15 00:24, Hans Kloss pisze:
(...)
[...]

To kolega generała Jaruzelskiego, a ten tekst istnieje praktycznie na stronach lewactwa wierzacych w jego świetość i patriotyzm.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stan_wojenny_w_Polsce_1981-1983
"...
1. Zdaniem przeciwników wprowadzenia stanu wojennego najnowsze badania historyczne, szczególnie związane ze stenogramami Komisji Susłowa, przeczą tezom o groźbie interwencji. Stenogramy ówcześnie prowadzonych rozmów pomiędzy kierownictwem PRL oraz przedstawicielami ZSRR wskazują, że to ZSRR naciskał na rozwiązanie problemów z Solidarnością siłami wyłącznie polskimi. Co więcej, stenogramy wskazują samego gen. Jaruzelskiego jako stronę zabiegającą o pomoc militarną ZSRR w wypadku niepowodzenia stanu wojennego[potrzebne źródło]. Jednakże świadomość materiałów źródłowych Komisji Susłowa w społeczeństwie jest niska.
2. Zdaniem przeciwników decyzji podjętej przez generała Jaruzelskiego istnieją poważne dowody na to, że nie było realnej groźby interwencji wojsk Układu Warszawskiego, a generał wprowadził stan wojenny w celu utrzymania u władzy PZPR. 8 i 9 grudnia 1981 r. (na bocznicy kolejowej w Brześciu) gen. Jaruzelski spotkał się z marszałkiem Kulikowem i wicepremierem ZSRR Bajbakowem, od których zażądał wsparcia militarnego. Na temat tych żądań debatowano 10 grudnia na posiedzeniu Biura Politycznego KC KPZR. Rosjanie odrzucili żądania Jaruzelskiego w wyraźny sposób sugerując mu by sam rozprawił się z opozycją.[potrzebne źródło]
3. Cała operacja Z (taki kryptonim nosił stan wojenny w materiałach Biura Politycznego KC KPZR), była przygotowywana już od czasu strajków sierpniowych w 1980 w konsultacji z politykami radzieckimi, a jej przeprowadzenie Wojciech Jaruzelski uzależniał od udzielenia PRL pomocy gospodarczej przez ZSRR, w obliczu spodziewanych sankcji zachodnich. Dał temu wyraz Jurij Andropow na posiedzeniu radzieckiego politbiura 10 grudnia 1981: Jaruzelski dość uporczywie wysuwa wobec nas żądania ekonomiczne i uzależnia przeprowadzenie operacji Z od pomocy gospodarczej z naszej strony, a nawet, powiem więcej, chce pomocy wojskowej choć nie mówi tego wprost[49].
...."

Dziękuję. :-)

Roman Rumian

Kwiaty Polskie- dla generala w rocznicę