Kwiczenie owiec

Data: 2009-12-16 15:10:38
Autor: =heÂŽsk=
Kwiczenie owiec
hans, skad bierzesz tyle jadu na opluwanie tuska ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 07:03:22
Autor: Hans Kloss
Kwiczenie owiec
On 16 Gru, 15:10, =he(R)sk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
hans, skad bierzesz tyle jadu na opluwanie tuska ?

Jakiego znowu jadu na jakie opluwanie? Jest zupełnie odwrotnie niż
piszesz- z całej tej pełoskiej menażerii do donka czuję stosunkowo
najwięcej sympatii- choć może powinienem napisać raczej "stosunkowo
najmniej antypatii". Donek słabuje wprawdzie czasami na umyśle  no i
wygląda niezbyt wyjściowo ale ma szereg  cennych u polityka zalet (np.
miękki kark, twarda dupa). Nie należy do nich, niestety, szczęśliwa
ręka w doborze współpracowników bo stadko indywiduów  które zgromadził
jako  swoich politycznych przyjaciół mogłoby być śmiało ozdobą
któregoś z odcinków "akademii policyjnej". Cleese z kolegami też
byliby szczęśliwi gdyby mogli pracować razem z julką piterą,
piesiewiczem, palikotem czy niesiołoskim (że o innych nie wspomnę,
taki komoruski na przykład...talent czystej wody), materiału
starczyłoby im na co najmniej 700 kolejnych "Latających cyrków Monty
Pythona". Niestety całe to towarzystwo zamiast udzielać się w branży
rozrywkowej (nie wątpię że z ogromnym sukcesem) postanowiło zająć się
polityka a moi kochani rodacy w napadzie szaleństwa poparli ten pomysł
gremialnie. No i ja na to wszystko muszę patrzyć, ja to wszystko muszę
na własnej skórze odcierpieć... owszem, lubię pure nonsens i
surrealistyczny humor ale IMO są dziedziny życia do których należałoby
raczej  podejść z powagą, rzetelnością i fachowością. Do takich należy
moim zdanie polityka, tu partaczenie, robienie sobie żartów i
palikocie wygłupy przekładają  się bezpośrednio na ludzkie cierpienie,
tragedie, nawet na śmierć. Dlatego proponuję panom i paniom z peło
żeby zabrali swoje zabawki, woreczki z koką i chuje gumowe i
kontynuowali swoją radosną działalność gdzie indziej....może w
piaskownicy?
J-23

Data: 2009-12-16 16:09:21
Autor: Roman Rumian
Kwiczenie owiec
W dniu 2009-12-16 16:03, Hans Kloss pisze:
[...]

Panie Kloss,

czy szaleństwa ?!
Proszę zobaczyć to:
http://dwagrosze.blogspot.com/2009/12/100-demokracji.html

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2009-12-16 16:16:18
Autor: R e d a r t
Kwiczenie owiec
No dobra, ale kogo chcesz Pan zaprosić w zamian, co za fachowców ?
No bo Gosia to bym też do cyrku pozostałych wrzucił, a panów fachowców
typu Kurski,Ziobro,Wasserman - to nie ... Za słabo im pracuje mimika twarzy.
W polityce też za słabo jakoś im ta mimika pracuje. Mimika musi być
pozytywna jednak, i lepiej jak dla mnie mimika cyrkowa niż policyjno-wiezienna.

Data: 2009-12-16 16:12:58
Autor: Hans Kloss
Kwiczenie owiec
R e d a r t <nie-szczepionkom@op.pl> napisał(a):
No dobra, ale kogo chcesz Pan zaprosić w zamian, co za fachowców ?
No bo Gosia to bym też do cyrku pozostałych wrzucił, a panów fachowców
typu Kurski,Ziobro,Wasserman - to nie ... Za słabo im pracuje mimika twarzy.

Polityka to nie jest pantomima ani cyrk- tu się w gruncie rzeczy nie powinny
liczyć ani umiejętność strojenia min, ani zdolność do rozbawiania gawiedzi ani
umiejętność zaskarbiania sobie jej względów. Praca, mrówcza praca ,
analizowanie rzeczywistości, przekładanie wyników analizy na konkretne
decyzje, wprowadzanie zamiarów w czyn- to jest, a raczej byc powinna,
polityka. I w tym względzie miałbym znacznie mniej do zarzucenia Gosiewskiemu,
Wassermanowi czy Ziobrze niż np. palikotowi z piterą. Weźmy takiego Ziobrę-
mimo iż go szczerze nie znoszę to nie mogę mu odmówić CHĘCI, starań o to żeby
w jakiś tam sposób, może i nieudolny, zmniejszyć ilość cierpienia we
wszechświecie. Tymczasem upolowany dzięki działalności Ziobry ewidentny
łapownik i partacz (za gazik zostawiony po operacji serca w US of A byłby
skończony zarówno finansowo jak i w zawodzie) a niewykluczone że i
morderca-szantażysta, dziś bezczelnie  sądzi się o odszkodowanie a nierzetelny
sąd w imię politycznej zemsty wydaje skandaliczny, stronniczy wyrok. Ta jedna
sprawa  bardzo dobrze oddaje głębokość dna, jakie osiągnęliśmy pod  rządami
Platformy.
J-23

Data: 2009-12-16 17:51:46
Autor: cyc
Kwiczenie owiec

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

.................<

[...]

"Dobrymi checiami pieklo wybrukowane " .Stalin , Dzierzynski a pewnie i Hitler tez mial dobre checi . Jaki z tego wyszedl "pasztet" , wszyscy wiemy ..
Najpierw jest prawo a potem dobre checi poparte zdolnosciami i mozliwosciami ..
Ziobro nie skorzystal z zadnych z wymienionych elementow , bonie mogl zreszta . Ani zdolny , ani mozliwosci , ktorych brak nadrabial lamaniem prawa , ani checi sprostania oczekiwaniom spoleczenstwa z wyjatkiem zakochanych w PiS-ie . Tak , tym ostatnim dogadzal ale tez sa to ludzie , dla ktorych prawo jest pustym slowem tak dlugo jak dlugo nie siega po nich , wtedy ze zdziwieniem konstatuja , ze cos takiego jednak funkcjonuje .

[...]

Z ta teza zgadzam sie w zupelnosci tymbardziej , ze za Ziobrem uwazam , ze kazdego lekarza mozna w ciemno zamknac a dopiero potem szukac dowodow popelnionego przez niego przestepstwa bez ryzyka , ze takich sie nie znajdzie !.

J-23

Cyc

Data: 2009-12-17 10:17:57
Autor: R e d a r t
Kwiczenie owiec

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgb0ua$48o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co do 'chęci', to się już wypowiedział ktoś inny. Ja bym może nie wywoływał od razu
upiora Stalina, ale jestem przekonany, że każdy człowiek nosi w sobie iskrę
'dobrych chęci' - i gdyby tylko mógł, to by cały świat uczynił szczęśliwym.
Problem to 'słabości' czy też w ogóle zrozumienie, że poruszanie organizmem takim,
jak państwo to jest coś kosmicznie innego, niż poruszanie własnymi rękami.
Ale jednak są też jakieś podobieństwa.
"Praca, mrówcza praca" - tak, też. Ale bez przesady. Jest praca, jest płaca,
jest rodzina, jest inne życie. Nie zgadzam się, że polityką powinni się zajmować
tylko pasjonaci, którzy poświęcą dla niej wszystko i w dodatku jeszcze, bedą idealni.
I dlatego 'mina' tak samo jak 'praca' jest ważnym elementem 'profilu polityka'.
Polityk musi budzić zaufanie. Bez zaufania nie ma współpracy. A profil odbiorcy jest
tak zróżnicowany, że cóż - do czeście trafia właśnie mina, wyraz twarzy. Możesz
z tym dyskutować. Ale tu chodzi o to, by poruszać wielkim kołem, a nie dyskutować
o tym, że do tego potrzebna jest 'mrówcza praca'. Zgodzą się, że 'mrówcza' pod
warunkiem poczynienia refleksji, że sród mrówek siedzi, królowa, która ma specjalizację
bardzo wąską i w sumie 'nie pracuje'. Za to wydziela feromony, które motywują cały
tłum do tego, by działał w sposób mniej więcej skoordynowany.

Ja od polityków nie wymagam, żeby ładnie pachnięli, bo tego w telewizji i tak nie czuć.
Ale żeby wyglądali. Żeby budzili zaufanie. Klown też może budzić zaufanie - o ile
stawia wyraźne granice i jasno mówi, że pełni rolę klowna. Tak w ogóle to tu bym miał
najwięcej 'ale' do Palikota - że próbuje pełnić za dużo ról jednocześnie. A pewnych spraw
nie da siępołączyć. Np. role klowna trudno elastycznie łączyć z rolą tego, kto
ogranicza wydatki socjalne. Tu pewne żarty, w tym alkoholowe - nie przechodzą przez gardło.

Data: 2009-12-16 21:37:28
Autor: Piotr
Kwiczenie owiec
Dnia Wed, 16 Dec 2009 07:03:22 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Bym dodał, że on chyba nie jest złodziej. Co przy kolorystyce otoczenia
zakrawa na jakiś paradoks.
Piotr

Data: 2009-12-17 12:27:08
Autor: =heÂŽsk=
Kwiczenie owiec
On Wed, 16 Dec 2009 07:03:22 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

piszesz- z całej tej pełoskiej menażerii do donka czuję stosunkowo
najwięcej sympatii- choć może powinienem napisać raczej "stosunkowo

 czytasz czasem to co wypisujesz na temat po i donka ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 03:43:43
Autor: Hans Kloss
Kwiczenie owiec
On 17 Gru, 12:27, =he(R)sk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:

 czytasz czasem to co wypisujesz na temat po i donka ?

Prawdę, samą prawdę i tylko prawdę. A że prawda w oczy kole to
rozumiem że  pełofanom moja pisanina może być czasem nie w smak. Tusk
to bęcwał otaczający się bandą niekompetentnych durniów, człowiek bez
przekonań, bez moralności i bez predyspozycji na przywódcę sporego
europejskiego kraju. Tej prawdzie proponuję wreszcie spojrzeć w oczy
i  nie zamydlać ich sobie samemu mantrami w rodzaju "a Jarosław
Kaczyński to....." bo są zupełnie nie na temat.
J-23

Data: 2009-12-17 13:33:00
Autor: =heÂŽsk=
Kwiczenie owiec
On Thu, 17 Dec 2009 03:43:43 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  czytasz czasem to co wypisujesz na temat po i donka ?

Prawdę, samą prawdę i tylko prawdę.

 chodzi o forme. prezentujesz wyjatkowo prywmitywny styl.
 pelen wulgaryzmow, wyzwisk. jak jakis menel.

A że prawda w oczy kole to rozumiem że  pełofanom moja pisanina może być czasem nie w smak.

 twoj styl i jezyk jest wyjatkowo prostacki.

Tusk to bęcwał

 kompleksik malego czlonka, co ? ;o)))

otaczający się bandą niekompetentnych durniów,

 pisz wiecej w tym stylu,pisz. lepszego dowodu na  menelowskie pochodzenie elektoratu pis nie trzeba.

człowiek bez przekonań,

 a tak konkretnie ? czy to tusk przepraszal rydzyka, za
 nazwanie zony prezydenta "czrownica"?

bez moralności

 a tak konkretnie ? czy to tusk wydal corke za syna barona sld?

i bez predyspozycji na przywódcę sporego europejskiego kraju.

 to twoje zdanie. wyborcy mieli inne.

Tej prawdzie

 twoja prawda to nie moja prawda.

proponuję wreszcie spojrzeć w oczy

 zmiluj sie i nie pitol. prezentujesz prymitywny, prostacki
 styl wiec twoja "prawda" jest tyle samo warta.
i  nie zamydlać ich sobie samemu mantrami w rodzaju "a Jarosław Kaczyński to....." bo są zupełnie nie na temat.

 jezeli chcesz wielbic prezesa to twoj problem nie moj.
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 15:24:48
Autor: Jadrys
Kwiczenie owiec
W dniu 2009-12-16 15:10, =heÂŽsk= pisze:
hans, skad bierzesz tyle jadu na opluwanie tuska ?

A skąd u ciebie tak wiele miłosierdzia dla tak kiepskiego premiera?

Data: 2009-12-17 12:27:07
Autor: =heÂŽsk=
Kwiczenie owiec
On Wed, 16 Dec 2009 15:24:48 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2009-12-16 15:10, =heÂŽsk= pisze:
> hans, skad bierzesz tyle jadu na opluwanie tuska ?
A skąd u ciebie tak wiele miłosierdzia dla tak kiepskiego premiera?

  w porownaniu z bylym premierem jaroslawem, tusk jest geniuszem.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 14:00:30
Autor: Jadrys
Kwiczenie owiec
W dniu 2009-12-17 12:27, =heÂŽsk= pisze:
[...]

No, skoro rĂłwnasz do najgorszego to tak jest w istocie..

Data: 2009-12-16 19:06:16
Autor: awe
Kwiczenie owiec

Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:thqhi5l3gdvc6qqqi0rdmmve1sv32p4a784ax.com...
hans, skad bierzesz tyle jadu na opluwanie tuska ?

pewnie ma dosc jego PR'u. Calkiem normalna rekacja na ryzego ruja
awe

Kwiczenie owiec