Kwiczysz jak pe³owiec

Data: 2009-12-02 01:52:18
Autor: Hans Kloss
Kwiczysz jak pe³owiec
On 2 Gru, 10:41, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

Zak³adam te¿, a nawet jestem pewny, ¿e ju¿ sam fakt, i¿ co¶ tam na temat
Kwa¶niewskiego sp³odzi³ Gontarczyk wystarcza, by wyrzuciæ to do kosza

Zak³adam a nawet jestem pewny ¿e kwik czerwonych ¶wiñ, ujadanie
prope³oskiegbo byd³a i ¿a³osne miauczenie umys³owo skurwionych
palikociarzy jest dla moich uszu niczym najs³odsza muzyka. Wiêcej
piany ¶mieci, wiêcej kwiku, z³orzeczeñ i obelg   ;))).
J-23

Data: 2009-12-02 11:14:39
Autor: cirrus
Kwiczysz jak pe³owiec
Dnia 02-12-2009 o 10:52:18 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):

[...]

To wy¿ej to sam kwik nawiedzonego degenerata.
stevep

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2009-12-02 13:09:11
Autor: sofu
Kwiczysz jak pe³owiec

U¿ytkownik "cirrus" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Zastanawiam sie czemu z taka zarliwo¶cia bronisz komucha?
Masz dostep do archiwów IPN? Skad wiesz ze Walesa albo Kwasniewski nie byli
TW?
Prawda jest taka, ze Walesa wyczynia³ cuda ze swoimi dokumentami majac je w
reku i trzymajac u siebie przez d³uzszy czas. A i Kwasniewski mial dosc
czasu aby poprzez us³uznych takich jak ty pousuwac niewygodne dla niego
dokumenty.
Jak "lustrowano" to widac np. po Niezabitowskiej. Wlasnie przez brak
lustracji polska polityka jest pe³na sprzedajnych gnojów, ktorzy ³aduja ten
kraj w bagno bez dna.a powinni byc raz na zawsze skompromitowaniu i
odsunieci od podejmowania decyzji istotnych dla przysz³osci Polski i
Polakow.
Ale ty tego nie rozumiesz, albo udajesz ze nie rozumiesz. Wiec nasuwa sie
pytanie kim jestes i  komu  s³uzysz?

sofu

Data: 2009-12-02 13:50:34
Autor: cyc
Kwiczysz jak pe³owiec

U¿ytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hf5kdn$rkk$1node1.news.atman.pl...

[...]

Obstrachujac od tego kto ma racje , czy Gontarczyk , czy Kwasniewski lub Walesa wielkim dranstwem w tej materii sa conajmniej dwie sprawy !.
Jedna  mysle , ze wazniejsza  , to wybiorcze traktowanie lustrowanych . Sa , jak wynika z dotychczasowych doniesien medialnych , tacy ktorzy nawet jesli byli tzw.TW niewiele zdzialali i nikomu nie zaszkodzili bo albo ich mozliwosci byly mierne albo swiadomie splycali swoje mozliwosci  aby nie szkodzic . Takich bylo wielu co nawet IPN przyznaje . Druga kategoria to ludzie , ktorzy nie mieli skrupulow a mozliwosci ich byly olbrzymie i korzystali z nich bez zenady .
Dziwnym wydajue sie , ze szum wokol ludzi zalezy nie od ich rzeczywistych dokonan w zakresie donosicielstwa lecz od tego jakiej sa dzsiaj opcji politycznej lub nawet jakiej orientacji wyznaniowej .
Poki co IPN i goncarczyki nie kwapia sie ujawnic dokonan w omawianym zakresie licznej rzeszy biskupow ,( jak powiadaja wiekszosc jest w to umoczona ) ktorzy donosili bedac sb - ckimi szpiegami  mimo , ze wartosc ich donosow z natury rzeczy musiala byc duza a skutki  potezne . Sciga natomiast IPN ledwie pionkow agentury , ktorzy jednak dzisiaj sa osobami o "niepoprawnej " politycznej optyce za to pelnia lub pelnili eksponowane stanowiska panstwowe lub partyjne nie tej opcji jaka jest bliska ludziom IPN -u .
Drugim elementem glupoty jest fakt , ze przeciez lustrowani ludzie nie maja na sumieniu zbrodni , ktora kwalifikowalaby ich do wiezienia i ze minelo juz 20 lat !!! . Dochodzenie do tego kto byl kim , stanowi dzisiaj najwieksza nasza narodowa glupote . To widac nawet na grupie zie wielu jest takich , ktorzy bawia sie w ustalanie prawdziwej tozsamosci grupowiczow , tak jakby moglo to miec jakikolwiek wplyw na dzialanie grupy , czy jej czlonka . Kiedy skonczy sie ten polityczny szol ? Idac ta droga moznaby smialo scigac np. episkopat za jego zbrodnie zdrady narodowej  w okresach rozbiorow bo ta nie budzi watpliwosci u tych , ktorzy cokolwiek wiedza o historii tego okresu .
Po co to ? , komu potrzebne sa dzisiaj te w iscie warcholskim stylu , polowania na czarownice ? . Co innego scigac zbrodnie , co innego szukac nikomu niepotrzebnych "hakow" . Wydaje sie , ze nasi politycy zdaja sobie ze swojej bezsilnosci i braku umiejetnosci w zarzadzaniu panstwem , ciagle szukaja tematow zastepczych w postaci wiecznie juz trwajacej lustracji .
A mnie to kolo tylka wisi , czy moj sasiad np. byl sb -kiem , cz\y TW , czy nim nie byl . Wazne , ze nie ma na sumieniu zbrodni bo ta nalezy scigac .

cyc

Data: 2009-12-02 15:28:34
Autor: Tomek
Kwiczysz jak pe³owiec
[...]

Przypomnê sprawê Maleszki i jego domniemany udzia³ w morderstwie Pyjasa. S±dzê, ¿e takich spraw by³o wiêcej. Mieli udzia³ bawet bardzo bezpo¶redni - wystawiali ludzi bezpo¶rednim wykonawcom.

[...]

S±dzê, ¿e biskupi dzi¶ maj± niewielki wp³yw na ¿ycie - g³ównie ekonomiczne. St±d nikt nie chce ruszaæ tego smrodu. Ale politycy obecni - maj± wp³ywy i to jak najbardziej realne. A szanta¿ ujawnieniem kwitów to najlepszy sposób "lobbingu" w ka¿dej sprawie. Ale p³acimy za to wszyscy...

[...]

Przyk³ad z prawie mojego podwórka - kilka lat temu znajomy ojca (emeryt) kupi³ córce ponad 60-metrowe mieszkanie dla córki za ok. 20 tys. z³. Chcia³by¶ tak? Otó¿ ten emeryt przyzna³ siê po pijaku, ¿e zasugerowa³ znajomemu prezesowi spó³dzielni mieszkaniowej, ¿e jako by³y ubek ma dostêp do kwitów tego prezesa. I sprawa za³atwiona. Tak siê za³atwia jeszcze wiêksze sprawy. To nie tylko "szo³" - to realne straty przy bandyckiej prywatyzacji, lewych przetargach i tysi±cach innych spraw. Wystarczy czytaæ gazety, my¶leæ przy tym, a dziwne decyzje gospodarcze czasem a¿ krzycz±...

Tomek

Data: 2009-12-02 13:13:56
Autor: sofu
Kwiczysz jak pe³owiec

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

-- -- -- -- -

Popieram! Uderz w ¶winie, a za chwile ró¿nej ma¶ci kurwy sie odzywaja
wydajac dzwieki podobne do bredzen Michniko-Mieleszko-wskich.

sofu

Data: 2009-12-02 14:10:10
Autor: =he®sk=
Kwiczysz jak pe³owiec
On Wed, 2 Dec 2009 01:52:18 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

palikociarzy jest dla moich uszu niczym najs³odsza muzyka. Wiêcej
piany ¶mieci, wiêcej kwiku, z³orzeczeñ i obelg   ;))).

 opisz swoje zachowanie w czasie konferencji tuska i rostowskiego.
 na jakim kolorze skupiales swoj wzrok i ktore z pytan dziennikarzy
 wywolalo w tobie gwaltowny przyplyw radosci (1?), a ktore jadu
 nienawisci ? JUZ ?  a teraz przeczytaj to co splodziles wyzej.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-03 07:32:15
Autor: zbig
Kwiczysz jak pe³owiec
On 2 Gru, 10:52, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

palikociarzy jest dla moich uszu niczym najs³odsza muzyka. Wiêcej
piany ¶mieci, wiêcej kwiku, z³orzeczeñ i obelg   ;))).

PO zrobi³oby g³upio gdyby zaanga¿owa³o sie w obrone czerwonej szui
jak± niew±tpliwie Kwa¶niewski jest. Je¶li nawet nie by³ TW to tak jak
to ¶wietnie zuwa¿y³ Wa³êsa by³ SB wspó³pracownikiem jawnym.

Data: 2009-12-03 15:43:42
Autor: Karol
Kwiczysz jak pe³owiec
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):
PO zrobi=B3oby g=B3upio gdyby zaanga=BFowa=B3o sie w obrone czerwonej szui
jak=B1 niew=B1tpliwie Kwa=B6niewski jest. Je=B6li nawet nie by=B3 TW to tak=
 jak
to =B6wietnie zuwa=BFy=B3 Wa=B3=EAsa by=B3 SB wsp=F3=B3pracownikiem jawnym.

Tusk jest taka sama szuja jak Kwasniewski, wiec prosze tutaj nie opowiadac az tak infantylnych bredni dla intelektualnie opoznionych w rozwoju umyslowym:)

Data: 2009-12-03 13:23:36
Autor: zbig
Kwiczysz jak pe³owiec
On 3 Gru, 16:43, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa³(a):

wiec prosze tutaj nie opowiadac
az tak infantylnych bredni dla intelektualnie opoznionych w rozwoju umyslowym:)
No tak, s³usznie, mówi³em te¿ do ciebie.

Data: 2009-12-03 22:03:39
Autor: Karol
Kwiczysz jak pe³owiec
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):
>wiec prosze tutaj nie opowiadac
> az tak infantylnych bredni dla intelektualnie opoznionych w rozwoju umysl=
owym:)

No tak, s=B3usznie, m=F3wi=B3em te=BF do ciebie.

jak zwykle poziom argumentow peowski, bo brak argumentow merytorycznych.

Data: 2009-12-04 11:17:46
Autor: cirrus
Kwiczysz jak pe³owiec
U¿ytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hf9cjr$oj1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapomnia³e¶ o "antypolskiej GW". ;)

--
stevep

Data: 2009-12-04 11:16:57
Autor: cirrus
Kwiczysz jak pe³owiec
U¿ytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hf8mbe$l75$1inews.gazeta.pl...
[...]

W twoim przypadku- szuja to siê zna na szujach.

--
stevep

Data: 2009-12-03 21:42:22
Autor: Hans Kloss
Kwiczysz jak pe³owiec
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):
PO zrobi³oby g³upio gdyby zaanga¿owa³o sie w obrone czerwonej szui
jak± niew±tpliwie Kwa¶niewski jest.

Przecie¿ im nie chodzi o obronê kwasiora czy walizy ale o DOKOPANIE PiS-owi, a
zgnojenie IPN-u by³oby w tym bardzo pomocne. Za wszelk± cenê za³atwiæ
kaczorów, niewa¿ne ¶rodki. Palikocizmy, plucie, jawne k³amstwa, skandaliczne
wyroki s±dowe, absurdalne umorzenia - przed niczym siê ry¿y nie cofnie w
drodze po upragnion± prezydenturê.
Je¶li nawet nie by³ TW to tak jak to ¶wietnie zuwa¿y³ Wa³êsa by³ SB
wspó³pracownikiem jawnym.

Waliza powtarza jedynie ¿art Macierewicza sprzed prawie dwudziestu lat.
J-23

Data: 2009-12-03 22:10:09
Autor: Karol
Kwiczysz jak pe³owiec
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): > PO zrobi³oby g³upio gdyby zaanga¿owa³o sie w obrone czerwonej szui
> [...]

wyroki s±dowe, absurdalne umorzenia - przed niczym siê ry¿y nie cofnie w
drodze po upragnion± prezydenturê. > Je¶li nawet nie by³ TW to tak jak to ¶wietnie zuwa¿y³ Wa³êsa by³ SB
> wspó³pracownikiem jawnym.

Waliza powtarza jedynie ¿art Macierewicza sprzed prawie dwudziestu lat.

A co by robilo PO bez PiS i vice versa? PO istnieje dzieki PiS, a PiS dzieki
PO i ta karuzela sie kreci juz 20 lat, a ludzie sie zra i nienawidza coraz
bardziej, opuszczaj swoj kraj ktory stacza sie po rowni mpochylej coraz
bardziej i szukaja normalnego zycia na obczyznie. Najwazniejsze, ze ci co
strzega umowy okraglostolowej, zyja sobie dobrze:)

--

Kwiczysz jak pe³owiec