Kwiki i jazgot na Wiejskiej

Data: 2015-12-17 13:58:57
Autor: u2
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
aż przyjemnie popatrzeć:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-17 12:35:22
Autor: Marek
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 13:58:58 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
aż przyjemnie popatrzeć:)))))

 Najlepsze bylo: "jest w Polsce wiele pięknych miast:Suwałki, Rzeszów...."

Data: 2015-12-17 22:19:07
Autor: u2
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
W dniu 2015-12-17 o 21:35, Marek pisze:
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 13:58:58 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
aż przyjemnie popatrzeć:)))))

  Najlepsze bylo: "jest w Polsce wiele pięknych miast:Suwałki, Rzeszów..."

Przemyśl, Suwałki itd

ale najlepszy był ten osioł, który się pytał jaką trzeba mieć większość, aby łamać konstytucję:)

Data: 2015-12-17 14:15:42
Autor: Marek
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 22:19:08 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

>   Najlepsze bylo: "jest w Polsce wiele pięknych miast:Suwałki, Rzeszów..."

Przemyśl, Suwałki itd

ale najlepszy był ten osioł, który się pytał jaką trzeba mieć większość, aby łamać konstytucję:)

Jeszcze bylo dobre:"Przeniesienie TK poprawi sytuacje zatrudnienia na lokalnym rynku pracy"
Haaaahaaaa...
Dawno takich jaj nie ogladalem...

Data: 2015-12-18 10:00:45
Autor: Budzik
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Jeszcze bylo dobre:"Przeniesienie TK poprawi sytuacje zatrudnienia na
lokalnym rynku pracy" Haaaahaaaa...
Dawno takich jaj nie ogladalem...

Słuchałem dzis rano radioZET, tam niejaki Kamil Nosal wkrecał babkę dzwoniąc do niej i tłumaczac jej ze skoro wazy 55kg to musi wziac do samolotu 4 cegłu bo samolot musi byc dociążony.
I ona uwierzyła.

Moze po prostu PiS ma swiadomosc tego, z jakim "inteligentnym" spoleczenstwem ma do czynienia?

Data: 2015-12-18 11:39:50
Autor: u2
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
W dniu 2015-12-18 o 11:00, Bucek pisze:
Moze po prostu PiS ma swiadomosc tego, z jakim "inteligentnym"
spoleczenstwem ma do czynienia?

te bucuś takie podejście do obywateli miała pełomafia co niezbicie wynika z taśm kelnerów, pogarda, buta i arogancja wobec obywateli to wasze cechy bucuś

a peace z uporem maniaka powtarza, ze ludzi trzeba sluchac:)

Data: 2015-12-18 18:00:44
Autor: Budzik
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

a peace z uporem maniaka powtarza, ze ludzi trzeba sluchac:)

Alez ja nie twierdze ze PiS tak NIE MOWI...

Data: 2015-12-18 12:39:06
Autor: stevep
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
W dniu .12.2015 o 11:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Pewnie, przecież twierdzili, że ciemny lud każdą głupotę kupi.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-18 17:09:15
Autor: Mark Pejsdak
Kwiki i jazgot na Wiejskiej
On Fri, 18 Dec 2015 10:00:45 +0000, Budzik wrote:

UĹźytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

[...]

PO nie mialo i przegralo

Data: 2015-12-17 16:08:12
Autor: stevep