Kwit za parkowanie. Jak długo przechowywać?

Data: 2019-08-15 16:42:42
Autor: nadir
Kwit za parkowanie. Jak długo przechowywać?
Jak długo muszę trzymać kwity/potwierdzenie uiszczenia opłaty za parkowanie?
Miałem taką sytuację, że pod sklepem pobrałem kwit na darmową godzinę parkowania i włożyłem go za szybę. Niestety kwitek zsunął się i spadł na wycieraczkę. Tak się złożyło, że akurat napatoczyłem się na kobitę z obsługi, która już zdążyła obfotografować mój samochód. Pokazałem kwita, pani stwierdziła, że OK, że czasem się zdarza i "obiecała" wykasować zdjęcia oraz nie nadawać sprawie dalszego biegu.
Tak jak zawsze wywalam takie pokwitowanie, to ten sobie zachowałem, może go nawet zalaminuję.
Ale zastanawiam się jak długo trzeba to przechowywać, bo kiedyś mogę nawet nie wiedzieć, że kwitek spadł lub był w innym, niewidocznym, miejscu i samochód został obfotografowany a kwitka się już w międzyczasie pozbyłem.

Kwit za parkowanie. Jak długo przechowywać?