Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...

Data: 2016-08-09 20:56:25
Autor: Krzysztof Halasa
Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:

Czy ktoś może wie, dlaczego w Polsce sprzedawca pierwszy egzemplarz
kwitka zostawia sobie, a drugi daje klientowi? O ile zauważyłem, jest
to niewzruszalna reguła we wszystkich sklepach.

Terminale tak są ustawione, treść drugiego kwitu jest trochę inna
(m.in. nie ma tam zwykle całego numeru karty).
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-08-09 21:32:06
Autor: J.F.
Dnia Tue, 09 Aug 2016 20:56:25 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
[...]

W czesci dla klienta tez nie ma.

Paragon z kasy fiskalnej, czy kwitek z platnosci karta ?
Czy mi sie wydaje, czy kasa fiskalna musi robic kopie na drugiej
rolce, bez ciecia ?

J.

Data: 2016-08-09 12:49:02
Autor: mariusz.lehmann
Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
Kopia w drukarce fiskalnej może być elektroniczna.
Może chodzi o wygodę sprzedawcy - paragon drukuje się po potwierdzeniu transakcji, kasjer wydaje oba jednym ruchem.

Data: 2016-08-09 13:49:07
Autor: Kris
W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 21:32:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> (m.in. nie ma tam zwykle całego numeru karty).

W czesci dla klienta tez nie ma.
W części dla klienta nie ma w części dla sklepu jest.

Paragon z kasy fiskalnej, czy kwitek z platnosci karta ?
Kwitek z płatności

Data: 2016-08-09 22:31:33
Autor: Krzysztof Halasa
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Terminale tak są ustawione, treść drugiego kwitu jest trochę inna
(m.in. nie ma tam zwykle całego numeru karty).

W czesci dla klienta tez nie ma.

Właśnie w części dla klienta zwykle nie ma.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-08-10 08:23:31
Autor: Miroo
W dniu 2016-08-09 o 21:32, J.F. pisze:
Paragon z kasy fiskalnej, czy kwitek z platnosci karta ?
Czy mi sie wydaje, czy kasa fiskalna musi robic kopie na drugiej
rolce, bez ciecia ?

Podejrzewam, że jeśli kwitek drukuje się jako niefiskalny, to kopia się nie robi.

Pozdrawiam

Data: 2016-08-10 14:59:54
Autor: Michał Jankowski
W dniu 2016-08-09 o 20:56, Krzysztof Halasa pisze:
[...]

No i? Nie można tych kwitów drukować w odwrotnej kolejności?

   MJ

Data: 2016-08-10 16:29:27
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Terminal nie ma takiej opcji.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-08-10 16:34:43
Autor: Michał Jankowski
W dniu 2016-08-10 o 16:29, Krzysztof Halasa pisze:
[...]

A obecną kolejność Mojżesz przyniósł?

   MJ

Data: 2016-08-10 15:28:50
Autor: witek
On 8/10/2016 9:34 AM, Michał Jankowski wrote:
[...]

raczej jakis Rajeev, Sanjeev lub tez Brahmaputra. Ale blisko byles.

Data: 2016-08-10 17:13:27
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Możliwe, nie wiem jak miał na imię :-)

W każdym razie to jest pytanie do różnych first dat itd., nie wiem czy
czytają tę grupę.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-08-11 08:16:49
Autor: Miroo
[...]

Teraz, po latach przyzwyczajeń, to chyba większy problem by był z przestawieniem kasjerów na wydawanie pierwszego wydruku, niż z przestawieniem terminali.

Pozdrawiam

Data: 2016-08-11 11:46:40
Autor: Michał Jankowski
W dniu 2016-08-11 o 08:16, Miroo pisze:

Teraz, po latach przyzwyczajeń, to chyba większy problem by był z
przestawieniem kasjerów na wydawanie pierwszego wydruku, niż z
przestawieniem terminali.

No może faktycznie. Ale za granicą wiele razy dostawałem pierwszy - może oni drukują dwa identyczne?

   MJ

Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...