Kwituje odbior pieczatek

Data: 2009-10-15 04:23:59
Autor: Stachna
Kwituje odbior pieczatek
--
jedrus

Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

Po pierwsze
1) do mieszkania powinien wejść z nakazem prokuratora o przeszukaniu i
zajęciu - na jakiej podstawie
2) najczęściej nie 1 a wykonują takie operacjie 2 osoby (niekoniecznie
2 osoby)
3) nakaz o przeszukaniu i zajęciu rzeczy powienien zostwić dla Ciebie
4) powinien zostać sporządzony protokół zajętych rzeczy - i
pozostawiona kopia

5) jeżeli takie czynności nie zostały dopełnione czymprędzej zgłoś
popełnienie przestępstwa

Pozdrawiam

Data: 2009-10-15 04:28:18
Autor: Stachna
Kwituje odbior pieczatek
[...]

lub też niedopełnienie czynności.

bo możliwe że działał zgodnie z prawem - ale nie pozostawił dokumentów

albo przyszedł kolega i działał niezgodnie z prawem

Pozdrawiam

Data: 2009-10-15 14:50:23
Autor: jedrus
Kwituje odbior pieczatek
Stachna pisze:

[...]

Ladnie wypunktowane ale ad.3, to funcjonariusz niczego nie zostawil
Ad.4 nie ma zadnego potokulu a jedynie "kwituje ......" na zwyklum swiestku papieru a na dodatek malo czytelne nazwisko.
Ad.5. Niejako "awansem" i bez ww. wiedzy napisalem prosbe o wyjasnioenie do KW Policji i czekam na odpowiedz.
Gdzie moge znalezc (link) zrodlo dotyczace ww. punktacji?

Data: 2009-10-15 05:57:15
Autor: Stachna
Kwituje odbior pieczatek
Data: 2009-10-15 15:39:12
Autor: jedrus
Kwituje odbior pieczatek
Stachna pisze:
myślę że warto zacząć od tego

http://www.edukacjaprawnicza.pl/index.php?mod=m_aktualnosci&cid=69&id=739

Dzieki, juz to drukuje i przesylam kombatantom.
Jeszcze nie czytlem ale chyba o to wlasnie chodzilo

pzdr

Data: 2009-10-15 17:45:07
Autor: Piotr [trzykoty]
Kwituje odbior pieczatek

"Stachna" <stachna@gmail.com> wrote
Po pierwsze
1) do mieszkania powinien wejść z nakazem >prokuratora o przeszukaniu i
zajęciu - na jakiej podstawie

Nie nakaz, bo to nie Ameryka.
A skąd wiesz, że nie było tego papieru, w końcu pokazał jakiś papier kombatantowi.
Zatrzymanie rzeczy nie musi się łączyć z przeszukaniem, nie potrzbne jest postanowienie o przeszukaniu wtedy.
Po drugie w pewnych okolicznościach można dokonywać przeszukania bez postanowienia.

Data: 2009-10-15 17:57:08
Autor: Andrzej Adam Filip
Kwituje odbior pieczatek
"Piotr [trzykoty]" <trzykoty_TNIJ_@o2.pl> pisze:
[...]

Okazanie papieru (machnięcie) bez pozostawienia (poświadczonej) kopii to
dla mnie *czysta proceduralna kpina*.

W jakiejkolwiek procedurze (ewentualnej) "skargi" skarżący się powinien
mieć oczywiste prawo powoływania się na *dokładną* treść okazanego mu
dokumentu (dokładnie takiego jak został okazany) a nie jego zawartość na
podstawie swojej (niekoniecznie perfekcyjnej) pamięci.

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : Andrzej.Filip@gmail.com
Wielkość narodu i jego postęp moralny można poznać po tym

Data: 2009-10-16 00:11:51
Autor: Robert Tomasik
Kwituje odbior pieczatek
Użytkownik "Stachna" <stachna@gmail.com> napisał w wiadomości news:44d2a11e-1bcc-42fc-86db-0ec12d6567eej19g2000yqk.googlegroups.com...

Po pierwsze
1) do mieszkania powinien wejść z nakazem prokuratora o przeszukaniu i
zajęciu - na jakiej podstawie

Mylisz się. Nie ma takiej potrzeby.

3) nakaz o przeszukaniu i zajęciu rzeczy powienien zostwić dla Ciebie

O ile był. Bo jeśli to był nakaz kierownika jednostki albo legitymacja, to ich nie pozostawia, a jedynie okazuje.

4) powinien zostać sporządzony protokół zajętych rzeczy - i
pozostawiona kopia

Nigdy się kopii nie pozostawia. Pozostawia sie kopię spisu zatrzymanych rzeczy jako pokwitowanie - ale to nie jest protokół, tylko jego 5 strona.

5) jeżeli takie czynności nie zostały dopełnione czymprędzej zgłoś
popełnienie przestępstwa

Jakiego - zapytam z ciekawości.

Data: 2009-10-15 16:45:28
Autor: Stachna
Kwituje odbior pieczatek
On 16 Paź, 00:11, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Stachna" <stac...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:44d2a11e-1bcc-42fc-86db-0ec12d6567eej19g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

rzeczy jako pokwitowanie - ale to nie jest protokół, tylko jego 5 strona.

> 5) jeżeli takie czynności nie zostały dopełnione czymprędzej zgłoś

Jest jeszcze pkt. 6 - bo bardzo zastanawiające jest, że:
1) był tylko jeden policjant - w szczególnych wypadkach to uwierzę -
ale kombatant ok. 80 letni mieszkający - chyba ponad kilka lub
kilkanaście lat w jednym miejscu - bezpieczeństwo policjanta (a nóż
widelec ma starą broń)
2) czy była to aż tak pilna sprawa że nie zdążono sporządzić
dokumentów przez prokuratora - można to sporządzić na miejscu lub też
po wykonaniu przeszukania na tzw. życzenie.
3) zatrzymanie pieczątek - tak bardzo ważne zwłaszcza, że obecnie
każdy może sobie wyrobić dowolną pieczątkę - zapewne przestępczość
zorganizowana na skalę światową
4) protokół rzeczy zabranych - zatrzymanych - należy wypełnić
czytelnie
5) jeżeli przeszukiwano mieszkanie prywatne, a nie siedzibę związku -
to zapewne był czas na ustalenia i w tym przypadku był czas na
przygotowanie dokumentów o przeszukaniu - jest to 5 min dysponując
sygnaturą akt - raczej żadna przesłanka nie mówi o tym, iż on zbiegnie
poza granice kraju i jest on niebezpiecznym przestępcą lub też ukrywa
grupę terrorystów.

Tak jak myślałem i powtórze jeszcze raz prędzej jest to przysługa
zaprzyjaźnionego policjanta niż oficjalne dochodzenie - no i
wcześniejsze trafne sformułowanie sygnatura akt i zgłoszenie się do
organu który zlecił przeszukanie o wyjaśnienie. To wszystko wyjaśni..
Wbrew pozorom policjanci przychodzący do ludzi - normalnych
(niekaranych i niezwiązanych z światem przestępczym) są bardzo mili i
uprzejmi - poza wyjątkami.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-16 20:18:56
Autor: Robert Tomasik
Kwituje odbior pieczatek

Użytkownik "Stachna" <stachna@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c0945de-c438-464b-80c6-27ef7df3e8b4o41g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Widelec, nóż stołowy. Zresztą nie chodzi tylko o zaatakowanie, ale przykładowo o pomówienie.

? 2) czy była to aż tak pilna sprawa że nie zdążono sporządzić
dokumentów przez prokuratora - można to sporządzić na miejscu lub też
po wykonaniu przeszukania na tzw. życzenie.

A tego nie wiem, nie znając sprawy. Może była pilna.

3) zatrzymanie pieczątek - tak bardzo ważne zwłaszcza, że obecnie
każdy może sobie wyrobić dowolną pieczątkę - zapewne przestępczość
zorganizowana na skalę światową

Ale może chodziło o zatrzymanie tych konkretnych pieczątek, które posłużyły do jakiegoś przestępstwa, a nie jakichkolwiek.

4) protokół rzeczy zabranych - zatrzymanych - należy wypełnić
czytelnie

Bez wątpienia, ale nie wiemy, czy go wypełniono nieczytelnie, bo policjant go zabrał ze sobą.

[...]

A jakby to była siedziba związku, to byłoby mniej czasu? Bo nie za bardzo rozumiem tę tezę.

Tak jak myślałem i powtórzę jeszcze raz prędzej jest to przysługa
[...]

Mecz sie tak gra, jak pozwoli przeciwnik. Czasem trudno być miłym i uprzejmym po prostu. Ale co do zasady wątpię, by to była przysługa jakiegoś policjanta. Bo jeśli tak, to ostatnia.

Data: 2009-10-17 20:12:48
Autor: jedrus
Kwituje odbior pieczatek
Robert Tomasik pisze:

[...]

Gdy opowiedzialem topicowy sposob przejecia pieczeci przez policjanta
innemu policjantowi to od razu odpowiedzil, ze to nie mogl byc policjant. Policjant bez kopii nakazu, sygnaturki sprawy, partnera, protokolu przeszukania i zajecia pieczeci nie wyszedlby z komisariatu.