Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane

Data: 2019-04-04 08:52:58
Autor: Bruno Brunowski
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane
Jak podaje Gazeta.pl po sze¶ciu latach ¶ledztwa IPN przyzna³, ¿e dokumenty maj±ce ¶wiadczyæ o wspó³pracy Lecha Wa³êsy z SB zosta³y sfabrykowane w latach 80

Z wnioskiem o wyja¶nienie tej sprawy zwróci³ siê do Instytutu Pamiêci narodowej sam Lech Wa³êsa.

Anonimowy funkcjonariusz SB ujawni³ "Gazecie", ¿e kwity na Lecha Wa³êsê zaczêto fabrykowaæ na pocz±tku lat 80-tych. Podrabiano charakter pisma Wa³êsy i stosowano specjalny papier. Dokumenty wygl±da³y jak prawdziwe.

Fa³szywki podrzucono do Komitetu i ambasady Norwegii w 1982 r. - kiedy wysuniêto kandydaturê Wa³êsy do nagrody Nobla.

Pokojow± nagrodê Nobla Wa³êsa otrzyma³ rok pó¼niej.

--
Bruno

Data: 2019-04-04 08:53:51
Autor: Bruno Brunowski
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane
W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 17:53:00 UTC+2 u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:

https://www.gazetaprawna.pl/amp/577978,esbeckie-kwity-na-lecha-walese-byly-falszywe.html

--
Bruno

Data: 2019-04-04 18:28:07
Autor: A. Filip
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane [wszystkie?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

WSZYSTKIE czy niektóre?

Te które prezydent Lech Wa³êsa "zaw³aszczy³" (usun±³) te¿ by³y fa³szywe?

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-04 10:50:40
Autor: Zenek Kapelinder
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane [wszystkie?]
Te co spalil byly falszywe. Gdyby ukradl i sobie zostawil to mialby argument ze wszystkie sa falszywe. Jak spalil falszywe to zostaly prawdziwe. Kiszczak palcem robiony nie byl.

Data: 2019-04-04 19:52:57
Autor: Pajdak
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+kjm13lo0ff-j444@wp.eu...

WSZYSTKIE czy niektóre?

Wszystkie. Przecie¿ wiesz UB-eku! ;-)))

Te które prezydent Lech Wa³êsa "zaw³aszczy³" (usun±³) te¿ by³y fa³szywe?

Potrafisz czytaæ ze zrozumieniem niedojdo?

--
Pajdak

Data: 2019-04-04 20:11:50
Autor: A. Filip
"Pajdak" <g_runt@anekumena.go> pisze:
[...]

Lepiej od ciebie jak widaæ.

IMHO Gazeta Wyborcza otwarcie k³amie rzadko, "wprowadza w b³±d"
(nieuwa¿nych) znacznie czê¶ciej.  Ty do uwa¿nych z ca³± pewno¶ci±
nie nale¿ysz.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-04 20:27:23
Autor: Pajdak
"Pajdak" <g_runt@anekumena.go> pisze:

Potrafisz czytaæ ze zrozumieniem niedojdo?

Lepiej od ciebie jak widaæ.

Uznano, ¿e kwity na Wa³êse zosta³y sfa³szowane przez SB.

Czego nie rozumiesz pajacu?

IMHO Gazeta Wyborcza otwarcie k³amie rzadko, "wprowadza w b³±d"
(nieuwa¿nych) znacznie czê¶ciej.

TVPiS jest natomiast prawdomówne! ;-)))

Ty do uwa¿nych z ca³± pewno¶ci± nie nale¿ysz.

Ty nale¿ysz.;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-04 23:23:28
Autor: Pisiorowy Escobar
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³(-a):

> [...]

IMHO Gazeta Wyborcza otwarcie k³amie rzadko, "wprowadza w b³±d"
(nieuwa¿nych) znacznie czê¶ciej.  Ty do uwa¿nych z ca³± pewno¶ci±

dawaj jaka jest prawda ?
do bystrych nie nale¿ych, wiêc pewnie bêdzie ¶miesznie

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - t³umaczy³ nowo zatrudnionej reporterce zastêpca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze¶nie wyja¶nia³, na czym polega praca w portalu. - Cz³owiek siedzi i wymy¶la jakie¶ bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz±, a my piszemy po dziesiêæ dziennie - dodawa³. "

Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2019-04-04 19:51:32
Autor: Pajdak
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane
U¿ytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:deac5a91-af60-4404-8203-2d280dca660cgooglegroups.com...
Jak podaje Gazeta.pl po sze¶ciu latach ¶ledztwa IPN przyzna³, ¿e dokumenty maj±ce ¶wiadczyæ o wspó³pracy Lecha Wa³êsy z SB zosta³y sfabrykowane w latach 80

Prawdziwy Bolek jest na Nowogrodzkiej. ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-05 00:54:35
Autor: Cutivate
W dniu 2019-04-04 o 17:52, Bruno Brunowski pisze:
Jak podaje Gazeta.pl po sze¶ciu latach ¶ledztwa IPN przyzna³, ¿e dokumenty maj±ce ¶wiadczyæ o wspó³pracy Lecha Wa³êsy z SB zosta³y sfabrykowane w latach 80
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To musieli siê napracowaæ z tym fa³szowaniem, bo teczka TW "Bolek" znajduje siê równie¿ w archiwach moskiewskich a oni kopii nie przyjmowali tylko orygina³y.

Data: 2019-04-05 07:09:25
Autor: Pajdak
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane
ub-ek "Cutivate" <condor1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:q861vb$anq$1node1.news.atman.pl...
[...]

By³e¶ w UB/SB to wiesz najlepiej!

--
Pajdak

Data: 2019-04-05 07:37:42
Autor: A. Filip
[...]

To ile redakcji GW by³o w UB/SB ¿e oni wiedz± najlepiej? :-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-05 07:45:38
Autor: Pajdak
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane [wg filipka przez GW]
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+ekocns842f-j455@wp.eu...
[...]

By³e¶ w UB/SB wiêc wiesz najlepiej! ;-)))

POstaraj siê zrozumieæ zdanie:

"po sze¶ciu latach ¶ledztwa IPN przyzna³, ¿e  dokumenty
maj±ce ¶wiadczyæ o wspó³pracy Lecha Wa³êsy z SB
zosta³y sfabrykowane w latach 80"

I jeszcze raz:

"po sze¶ciu latach ¶ledztwa IPN przyzna³, ¿e  dokumenty
maj±ce ¶wiadczyæ o wspó³pracy Lecha Wa³êsy z SB
zosta³y sfabrykowane w latach 80"

R o z u m i e s z?

No to POwiedz co z tym z tym wspólnego maj± "redakcje GW" ?

Czego nie r o z u m i e s z?

--
Pajdak

Data: 2019-04-05 17:16:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane [wg filipka przez GW]
"Pajdak" <g_runt@anekumena.go> napisa³(-a):

no mówi³em filipek ma³o bystry jest

Data: 2019-04-05 16:23:04
Autor: Cutivate
W dniu 2019-04-05 o 07:37, A. Filip pisze:
By³e¶ w UB/SB to wiesz najlepiej!

To ile redakcji GW by³o w UB/SB ¿e oni wiedz± najlepiej? :-)

A co ma do tego UB/SB? Tu mo¿esz obejrzeæ sobie wywiad z cz³owiekiem, który by³ w archiwum w Moskwie i widzia³ tam teczkê TW "Bolek"
https://www.youtube.com/watch?v=-tC97hblbrc&t

Kwity Bolka zosta³y sfa³szowane