Kwota, jaką miała wpłacić za operację, to 2 tys. zł

Data: 2019-11-27 19:07:31
Autor: boukun
Kwota, jaką miała wpłacić za operację, to 2 tys. zł
Radny sejmiku pomorskiego Karol Guzikiewicz złożył w CBA zawiadomienie ws. możliwości popełnienia przestępstwa przez marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego. Agenci CBA weszli do kancelarii organu, by zabezpieczyć zawartość skrzynki pocztowej samorządowca.

"Radny PiS Karol Guzikiewicz postawił w stan gotowości gdańską delegaturę CBA. Chodzi o e-mail, który miał otrzymać na skrzynkę Radnego Sejmiku. W związku z tym CBA pojawiło się w Kancelarii Sejmiku, żeby zabezpieczyć zawartość skrzynki radnego. KG o e-mailu poinformował na swoim Twitterze" - poinformowano na oficjalnym koncie twitterowym Samorządu Województwa Pomorskiego.

Wcześniej działacz gdańskiej Solidarności umieścił na Twitterze wpis z załączonym zdjęciem dokumentu skierowanego do CBA. Guzikiewicz oświadczył, że składa zawiadomienie ws. podejrzenia popełnienia przestępstwa przez marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego. Wpis po pewnym czasie został usunięty.

W rozmowie z WP radny pomorskiego Sejmiku powiedział, że w poniedziałek po godz. 8 rano odczytał wysłany na służbową skrzynkę mail od kobiety ze Szczecina, która twierdzi, że w 2009 r. miała wpłacić Grodzkiemu pieniądze za operację swojego ojca.

Zapewnił, że od razu poprosił szefostwo o zabezpieczenie jego poczty. - Radziłem się prawników, co z tym zrobić. Dopiero potem podjąłem decyzję o skierowaniu zawiadomienia - powiedział. I zaznaczył, że chce zapewnić kobiecie anonimowość, głównie ze względu na jej trudną sytuację rodzinną.

Kwota, jaką miała wpłacić za operację, to 2 tys. zł.
Tomasz Grodzki i niejasna sprawa operacji. To nie pierwsze oskarżenie

Jak potwierdziliśmy w gdańskiej delegaturze CBA, zawiadomienie Guzikiewicza wpłynęło w środę.

"Sprawa zostanie poddana wstępnej analizie przez funkcjonariuszy CBA. Dopiero wynik tych czynności przesądzi o ewentualnych dalszych działaniach Biura w tej sprawie" - dowiedziała się WP w Wydziale Komunikacji Społecznej Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

W rozmowie z WP Guzikiewicz dodał, że przesłuchanie CBA, w którym wziął udział, było "bardzo szczegółowe".

Pierwszą osobą, która wysunęła publiczne oskarżenia wobec Tomasza Grodzkiego, była prof. Agnieszka Popiela. Początkowo twierdziła, że, gdy jej umierała jej matka, "trzeba było dać 500 dolarów za operację". "Podobno na czasopisma medyczne. Faktury ani rachunku nie dostałam. Nigdy tego nie zapomnę" - napisała na Facebooku.

Później stwierdziła, że wpłata wcale nie była warunkiem operacji. "Nie! Mama była w normalnej kolejce do zabiegu. Wpłaciłam, bo czułam presję psychiczną" - stwierdziła na Twitterze.

Tomasz Grodzki twierdzi, że nigdy nie żądał od nikogo pieniędzy za przeprowadzenie operacji.

https://wiadomosci.wp.pl/interwencja-cba-w-pomorskim-sejmiku-wplynelo-zawiadomienie-ws-tomasza-grodzkiego-6450656384775809a

Widziane z Polski
7 min. temu

PO nie broni marszałka jak niepodległości. Wewnątrz partii nie wszystkim się podoba a zwłaszcza tym którzy chcą ustąpienia Schetyny.

dziwak
7 min. temu

Platfusy. Czy wy czasem nie za wcześnie ten hymn śpiewaliście?

Data: 2019-11-27 10:21:38
Autor: Bruno Brunowski
Kwota, jaką miała wpłacić za operację, to 2 tys . zł
"Centralne Biuro Korupcyjne" :)

--
Bruno

Data: 2019-11-27 19:24:24
Autor: u2
Kwota, jaką miała wpłacić za opera cję, to 2 tys. zł
"Centralne Biuro Korupcyjne" :)

tym zamienisz CBA jak dojdziesz do władzy brutuś ?:))))))))))))

Data: 2019-11-27 13:12:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 27 listopada 2019 19:24:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> "Centralne Biuro Korupcyjne" :)
> tym zamienisz CBA jak dojdziesz do władzy brutuś ?:))))))))))))

Pisowski radny Guzikiewicz doniósł na Grodzkiego do tej instytucji.
https://pbs.twimg.com/media/EKYqx6hXUAAkno3?format=jpg&name=medium

--
Bruno

Data: 2019-11-27 22:14:50
Autor: u2
[...]

to kiedy marszałeczek senaciku zrzeknie się immunitetu ?

Data: 2019-11-27 22:25:56
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

tym zamienisz CBA jak dojdziesz do władzy brutuś ?:))))))))))))

Pisowski radny Guzikiewicz doniósł na Grodzkiego do tej instytucji.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To on Grocki czy Grodzki?

boukun

Data: 2019-11-27 14:00:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 27 listopada 2019 22:25:58 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> tym zamienisz CBA jak dojdziesz do władzy brutuś ?:))))))))))))

Pisowski radny Guzikiewicz doniósł na Grodzkiego do tej instytucji.
> [...]

Marszałkiem Senatu jest Tomasz Grodzki, ale donos do Centralnego Biura Korupcyjnego jest na Tomasza Grockiego.
Co zrobić, takie kadry ma Partia.

:)

--
Bruno

Data: 2019-11-27 19:12:37
Autor: u2
W dniu 27.11.2019 o 19:07, boukun pisze:
[...]

ano, sprawa marszałeczka senaciku coraz bardziej śmierdząca:)

Data: 2019-11-29 13:09:54
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

ano, sprawa marszałeczka senaciku coraz bardziej śmierdząca:)

hahahaha, zadrość zżera sbeka :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-11-28 07:53:16
Autor: Runt
W dniu 2019-11-27 o 19:07, boukun pisze:
[...]
"

Buuuhahahhahhhaaha! To w końcu 500 USD czy 2000 PLN? ;-)))

Za operację 2000 zł? Kpiny jakieś.

https://memnews.pl/img/56798/10-lat-temu-kurski-wyrezyserowal-pobicie-cugier-kotki-sama-to-przyznala/

--
Runt

Data: 2019-11-28 09:55:11
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tych łapówek było więcej i z czasem będzie wypływać coraz więcej :)))

boukun

Data: 2019-11-28 15:35:45
Autor: Runt
W dniu 2019-11-28 o 09:55, boukun pisze:
[...]

Tych łapówek było więcej

Wróżysz z fusów czy wydaj ci się?

i z czasem będzie wypływać coraz więcej :)))

https://memnews.pl/img/56798/10-lat-temu-kurski-wyrezyserowal-pobicie-cugier-kotki-sama-to-przyznala/ Oczywiście.

--
Runt

Data: 2019-11-29 13:10:44
Autor: Pisiorowy Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Tych łapówek było więcej i z czasem będzie wypływać coraz więcej :)))

źródłełko, żydku :DDDDD