Kwota pobrana 2 razy z KK

Data: 2009-09-14 13:55:07
Autor: Włodziu
Kwota pobrana 2 razy z KK
No i stało się. Po prawie 10 miesiącach bezproblemowego korzystania z KK w końcu zaistniał pierwszy problem ;)

Wchodzę na historię operacji i widzę, że mam pobraną dwa razy tą samą kwotę. Co prawda pamiętam, że był problem z terminalem i musiałem dwa razy wprowadzać PIN, bo nie było połączenia czy coś w ten deseń ale widzę, że jednak połączenie było za każdym razem.

Co teraz? Uderzać najpierw do banku, czy do sklepu?

Jak by ktoś już to przerabiał to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że bank to WBK jak by miało znaczenie.

Data: 2009-09-14 05:25:27
Autor: Krzysiek
Kwota pobrana 2 razy z KK
On 14 Wrz, 13:55, "Włodziu" <wlodek.wich...@wp.pl> wrote:
No i stało się. Po prawie 10 miesiącach bezproblemowego korzystania z KK w
końcu zaistniał pierwszy problem ;)

Ja się podepnę.
Mam transakcję przeprowadzona w automacie (bilety kolejowe, 20 EUR)
która nie doszła do skutku:
bankomat biletów nie wydrukował, kartę wypluł po czym się wyłączył.
Kupiłem bilety w innym płacąc gotówką. Okazało się jednak, że konto
obciążył. Reklamowalne?

Data: 2009-09-14 16:34:02
Autor: Valdi.Pavlack
Kwota pobrana 2 razy z KK
"Krzysiek"

[...]

Jak najbardziej! Ale też nie ma 100% pewności, że sprawa zostanie załatwiona
pomyślnie.
Zgłaszałeś może "na miejscu" fakt, że kupno biletu nie doszło do skutku?

Data: 2009-09-14 08:56:56
Autor: Krzysiek
Kwota pobrana 2 razy z KK
On 14 Wrz, 16:34, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Zgłaszałeś może "na miejscu" fakt, że kupno biletu nie doszło do skutku?
Niestety nie, a to by pewnie rozwiązało problem, ale nie miałem na to
czasu bo miałem pociąg za chwilę.

Data: 2009-09-14 19:00:49
Autor: Valdi.Pavlack
Kwota pobrana 2 razy z KK
"Krzysiek"

Zgłaszałeś może "na miejscu" fakt, że kupno biletu nie doszło do skutku?
Niestety nie, a to by pewnie rozwiązało problem, ale nie miałem na to
czasu bo miałem pociąg za chwilę.

Zostaje tylko bank. Kwota jest już zdjęta czy nadal w blokadach?

Data: 2009-09-15 00:06:59
Autor: Krzysiek
Kwota pobrana 2 razy z KK
On 14 Wrz, 19:00, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Zostaje tylko bank. Kwota jest już zdjęta czy nadal w blokadach?
Zdjęta, zdjęta. Bank to ..Polbank więc wcześniej nie oglądałem
historii dopiero jak dostałem wyciąg.
Troche sie obawiam jak może wyglądać reklamacja w tym banku...;)

Data: 2009-09-15 09:26:41
Autor: Robert Kois
Kwota pobrana 2 razy z KK
Dnia Tue, 15 Sep 2009 00:06:59 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

[...]

Różnie, jak zareklamowałem pobranie opłaty rocznej to oddali 2 razy ;).
Potestuj, będzie informacja dla innych na przyszłość :).

--
Kojer

Data: 2009-09-15 09:28:04
Autor: Valdi.Pavlack
Kwota pobrana 2 razy z KK
"Krzysiek"

Zdjęta, zdjęta. Bank to ..Polbank więc wcześniej nie oglądałem
historii dopiero jak dostałem wyciąg.
Troche sie obawiam jak może wyglądać reklamacja w tym banku...;)

No to ja już w tym przypadku niestety pomódz nie mogę. Jeżeli możesz napisz
na grupie jak przebiegał cały proces reklamacji.

Data: 2010-01-13 22:36:33
Autor: Krzysiek
Kwota pobrana 2 razy z KK
No to ja już w tym przypadku niestety pomódz nie mogę. Jeżeli możesz napisz
na grupie jak przebiegał cały proces reklamacji.

widzę w polbank24, że dostałem zwrot.
zgadza sie kwota w PLN (nie w EUR).

Pół roku prawie, z 3 wizyty w oddziale(dobrze, że blisko).
(najpierw sama reklamacja na piśmie, potem sobie przypomnieli o druczkach
organizacji płatniczej, potem jeszcze jakies uzupełnianie danych)

W miedzyczasie pisałem też maila w tej sprawie do kolei włoskich (musiałem
napisac, że była próba kontaktu więc wykonałem taką), po jakimś czasie odpisali,
zeby w tej sprawie kontaktować się z bankiem.

Trwało długo, ale jednak kk bywa bezpieczniejsza od płatności gotówką - wtedy
nie miałbym szans tej kwoty odzyskać. (no chyba, że od razu na stacji gdybym
miał czas)

Data: 2010-01-13 23:20:17
Autor: J_K_K
Kwota pobrana 2 razy z KK
Użytkownik "Krzysiek" <kl_1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3bca.0000003c.4b4e3ce1newsgate.onet.pl...
Pół roku prawie, z 3 wizyty w oddziale(dobrze, że blisko).

Polecam zwolennikom organizacji wirtualnych ...

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-14 14:00:40
Autor: gornik
Kwota pobrana 2 razy z KK
Osoba zwana "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisała:

[...]

Zacząłbym od sklepu. Weź wydruk z historii i licz na uczciwego sprzedawcę.
Miałem dwa razy taką sytuację i za każdym razem dostawałem zwrot bez
problemu: raz gotówkę do ręki, drugi raz sprzedawca napisał reklamację do
centrum autoryzacyjnego i oddali na kartę.

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2009-09-14 15:20:10
Autor: Robert Kois
Kwota pobrana 2 razy z KK
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:55:07 +0200, Włodziu napisał(a):

[...]

Zaksięgowane czy blokady?

Co teraz? Uderzać najpierw do banku, czy do sklepu?

Jak zaksięgowane to do banku, jak blokady to poczekać co się zaksięguje.

--
Kojer

Data: 2009-09-15 12:05:08
Autor: Zespol BZWBK
Kwota pobrana 2 razy z KK
[...]

Z naszej strony radzimy udać się do najbliższego oddziału BZ WBK i złożyć reklamację. Bank rozpocznie proces reklamacyjny w momencie rozliczenia tych transakcji. Sprawę zwrotu pieniędzy przyspieszy znacznie posiadanie przez Pana paragonu potwierdzającego błąd terminala po pierwszym wpisaniu PIN-u (jeśli taki został wydrukowany).

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-09-15 11:54:34
Autor: xbartx
Kwota pobrana 2 razy z KK
Dnia Tue, 15 Sep 2009 12:05:08 +0200, Zespol_BZWBK napisał(a):

[...]

Kolejny dział ePRu namierza? Tylko jakiś taki mniej ludzki a bardziej techniczny niż mbankowy ;)
I jak się pięknie schowali ;)

Data: 2009-09-15 14:16:54
Autor: PiotRek
Kwota pobrana 2 razy z KK
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h8nv9q$76v$6inews.gazeta.pl...
Kolejny dział ePRu namierza? Tylko jakiś taki mniej ludzki a bardziej
techniczny niĹź mbankowy ;)
I jak się pięknie schowali ;)

inetnum:      195.20.110.0 - 195.20.111.255
netname:      BZWBK-AS
descr:        Bank Zachodni WBK S.A.
country:      PL

:-)

Piotr

Data: 2009-09-15 12:34:48
Autor: Włodziu
Kwota pobrana 2 razy z KK

Użytkownik <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał w wiadomości news:1c2d.00000219.4aaf66d4newsgate.onet.pl...

[...]

Dzięki. Fajnie że bank monituje grupy dyskusyjne;)
Tylko reagujcie tez na krytykę waszych usłg i je udoskonalajcie ;))))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak przy okazji mam pytanko. Powiecie mi cos o nowej karcie MasterCard PAYBACK. Na stronie nihuhu...

Data: 2009-09-16 11:33:51
Autor: Zespol BZWBK
Kwota pobrana 2 razy z KK

> [...]

Dzięki. Fajnie że bank monituje grupy dyskusyjne;)
Tylko reagujcie tez na krytykę waszych usłg i je udoskonalajcie ;))))

W celu udoskonalenia naszych usług bankowości elektronicznej powstał na początku tego roku serwis 'Bank Pomysłów' gdzie nasi klienci zgłaszają swoje pomysły na rozwój BZWBK24 (www.bankpomyslow.bzwbk.pl)

Tak przy okazji mam pytanko. Powiecie mi cos o nowej karcie MasterCard PAYBACK. Na stronie nihuhu...

Dziś rano na naszej stronie internetowej pojawiły się szczegółowe informacje na temat karty MasterCard PAYBACK (www.bzwbk.pl/payback). Więcej o Programie PAYBACK w BZ WBK można znaleźć także na Blogu BZ WBK (http://blog.bzwbk.pl/2009/09/bank-zachodni-wbk-w-programie-payback/)

Data: 2009-09-16 03:11:36
Autor: Krzysiek
Kwota pobrana 2 razy z KK
On 16 Wrz, 11:33, Zespol_BZ...@bzwbk.pl wrote:

W celu udoskonalenia naszych usług bankowości elektronicznej powstał na
początku tego roku serwis 'Bank Pomysłów' gdzie nasi klienci zgłaszają swoje
pomysły na rozwój BZWBK24 (www.bankpomyslow.bzwbk.pl)
Dlaczego tylko BZWBK24 a nie ogólnie oferty BZWBK. To klienci
najlepiej wiedzą za co zapłacą a za co nie;)

Data: 2009-09-17 09:57:40
Autor: Zespol BZWBK
Kwota pobrana 2 razy z KK
> [...]

Dlaczego tylko BZWBK24 a nie ogólnie oferty BZWBK. To klienci
najlepiej wiedzą za co zapłacą a za co nie;)

Faktycznie obecnie serwis Bank Pomysłów służy jedynie do zbierania pomysłów na rozwój bankowości internetowej, ale być może w przyszłości zakres serwisu zostanie poszerzony.

Data: 2009-09-16 12:28:31
Autor: Włodziu
Kwota pobrana 2 razy z KK

Użytkownik <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000011.4ab0b0ffnewsgate.onet.pl...

[...]

Dzięki

Ostatnie pytanie.
Czy jakaś wasza KARTA KREDYTOWA bierze udział w programie PAYBACK??

Data: 2009-09-16 17:02:37
Autor: Zespol BZWBK
Kwota pobrana 2 razy z KK

> [...]

Dzięki

Ostatnie pytanie.
Czy jakaś wasza KARTA KREDYTOWA bierze udział w programie PAYBACK??

Nie, w tej chwili żadna karta kredytowa z naszej oferty nie bierze udziału w Programie PAYBACK.

Data: 2009-09-17 10:01:08
Autor: Zespol BZWBK
Kwota pobrana 2 razy z KK

> [...]

Dzięki

Ostatnie pytanie.
Czy jakaś wasza KARTA KREDYTOWA bierze udział w programie PAYBACK??

Nowa karta kredytowa BZ WBK do Programu Payback pojawi się w przyszłym roku.

Data: 2009-09-17 12:27:25
Autor: Włodziu
Kwota pobrana 2 razy z KK

[...]

A coś dokładniej na poczatku w środku czy pod koniec przyszłego roku?

Bo ogólnie do dupy. Była Motokarta City a teraz wchodzi WBK bez KK w programie.
To po co woglę przystepowali do programu z samą debetówką??

Data: 2009-09-17 11:32:44
Autor: xbartx
Kwota pobrana 2 razy z KK
Dnia Thu, 17 Sep 2009 12:27:25 +0200, W³odziu napisał(a):

Bo ogĂłlnie do dupy. ByÂła Motokarta City a teraz wchodzi WBK bez KK w
programie.
To po co woglĂŞ przystepowali do programu z samÂą debetĂłwkÂą??

Nowy program, szał ciał, więc rzucili debetówkę a nóż się klientów nałapie - konto do niej trzeba założyć i trzymać jakieś pieniądze, więc dla banku to niewątpliwe zaleta.

Data: 2009-09-18 09:54:12
Autor: Zespol BZWBK
Kwota pobrana 2 razy z KK

Nowi Klienci, o których mowa powyżej, wraz z kartą MasterCard PAYBACK otrzymują bezpłatne konto internetowe BZ WBK 'konto24.pl' - 0 zł za prowadzenie. Szczegółowe informacje: http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/taryfa_dla_ciebie.pdf (strona 4 i 5, plik PDF, 340 kB)

Data: 2009-09-21 16:44:19
Autor: Zespol BZWBK
Kwota pobrana 2 razy z KK

Użytkownik <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał

> Nowa karta kredytowa BZ WBK do Programu Payback pojawi się w przyszłym > roku.

A coś dokładniej na poczatku w środku czy pod koniec przyszłego roku?

Karta kredytowa BZ WBK PAYBACK pojawi się w pierwszej połowie przyszłego roku.