Kymco 50 cm nie odpala z rozrusznika!

Data: 2015-05-18 12:56:04
Autor: stokus
Kymco 50 cm nie odpala z rozrusznika!
Witam, mam taki problem bowiem w skuterze Kymco 50cm. jest problem z odpalaniem moto z rozrusznika. Z kopa odpala bez problemu, czy na zimnym czy gorącym i nie ważne czy moto chodziło i jest gorące czy zimne.Rozrusznik kręci i jest problem. Gaźnik wymyty świeca wymieniona. Proszę o jakąś pomoc pozdrawiam!

Data: 2015-05-20 19:01:56
Autor: yuufo
Kymco 50 cm nie odpala z rozrusznika!
stokus napisal

[...]

[...]