Kyocera FS-C5100DN - warto?

Data: 2010-03-07 22:39:42
Autor: PrzemekM
Kyocera FS-C5100DN - warto?
Witam.
Kilkanaście postów wcześniej pytałem o drukarkę kolorową. Po spędzeniu
niedzieli w sieci zastanawiam siÄ™ nad zakupem Kyocery FS-C5100DN.
Przeznaczenie domowe, bez fotek.
Miał ktoś może do czynienia z tą drukarką? Jakieś doświadczenia? Opinie?
--
Przemek

Data: 2010-03-07 23:47:59
Autor: Konrad 'd3viCe' Pióro
Kyocera FS-C5100DN - warto?
On Sun, 07 Mar 2010 22:39:42 +0100
PrzemekM <pma110@wp.pl> wrote:

[...]

To ja jeszcze zaproponuję małego Brothera. Firma z którą współpracuję
oferuje Brothery jako uzupełnienie do dużych maszyn. Na prawdę bardzo
dobre urządzonka, i taki maluch nabiurkowy za mniej niż 1500zł ma nawet
autoryzację LDAP. Gdybym nie kupił innego nabiurkowego lasera parę lat
temu to teraz mój wybór padłby właśnie na Brothera.

Data: 2010-03-07 21:23:53
Autor: Andrzej
Kyocera FS-C5100DN - warto?

PrzemekM <pma...@wp.pl> wrote:
> Kilkana¶cie postów wcze¶niej pyta³em o drukarkê kolorow±. Po spêdzeniu
> niedzieli w sieci zastanawiam siê nad zakupem Kyocery FS-C5100DN.
> Przeznaczenie domowe, bez fotek.
> Mia³ kto¶ mo¿e do czynienia z t± drukark±? Jakie¶ do¶wiadczenia?
> Opinie?

To ja jeszcze zaproponujê ma³ego Brothera. Firma z któr± wspó³pracujê
oferuje Brothery jako uzupe³nienie do du¿ych maszyn. Na prawdê bardzo
dobre urz±dzonka, i taki maluch nabiurkowy za mniej ni¿ 1500z³ ma nawet
autoryzacjê LDAP. Gdybym nie kupi³ innego nabiurkowego lasera parê lat
temu to teraz mój wybór pad³by w³a¶nie na Brothera.

Ma³a, wydajna drukarka lexmark c510, bardziej wydajne rozwiniêcie
serii lexmarka LEXMARK COLOR C782 DTN - wa¿y trochê, ale jest bardzo
ekonomiczna. Choæ sam posiadam ju¿ leciw± lexmark optra color 1200 nie
narzekam na  jako¶æ wydruku.

Data: 2010-03-08 09:08:29
Autor: Irokez
Kyocera FS-C5100DN - warto?
U¿ytkownik "Andrzej" <droni@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f8cec0c6-554a-40e0-98b3-784471b289eft20g2000yqe.googlegroups.com...
PrzemekM <pma...@wp.pl> wrote:
> [...]

serii lexmarka LEXMARK COLOR C782 DTN - wa¿y trochê, ale jest bardzo
ekonomiczna. Choæ sam posiadam ju¿ leciw± lexmark optra color 1200 nie

Tylko jak pamiêtam to kolega Przemek nie chcia³ kloca pod którym za³amie sie pó³ka, a widze ten Lexmark to pud³o 60kg
Bo jak waga nie gra roli to jeszcze Xerox Phaser 6250DT jest fajny

--
Irokez

Data: 2010-03-08 01:20:05
Autor: zen3x
Kyocera FS-C5100DN - warto?
On 8 Mar, 09:08, "Irokez" <nie....@email.pl> wrote:
U ytkownik "Andrzej" <dr...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:f8cec0c6-554a-40e0-98b3-784471b289eft20g2000yqe.googlegroups.com...> PrzemekM <pma...@wp..pl> wrote:
> [...]

Ma a, wydajna drukarka lexmark c510, bardziej wydajne rozwini cie
serii lexmarka LEXMARK COLOR C782 DTN - wa y troch , ale jest bardzo
ekonomiczna. Cho sam posiadam ju leciw lexmark optra color 1200 nie
narzekam na  jako wydruku.

Tylko jak pami tam to kolega Przemek nie chcia kloca pod kt rym za amie sie
p ka, a widze ten Lexmark to pud o 60kg
Bo jak waga nie gra roli to jeszcze Xerox Phaser 6250DT jest fajny

--
Irokez

Du¿a waga podyktowana jest tonerami na 15 tys wydruków (lexmark
c782dn).  Co do kyocery ten model jest bardzo podobny osiagami i
wizualnie do hp lj5550

Kyocera FS-C5100DN - warto?