L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktor a?

Data: 2009-05-11 13:52:59
Autor: neelix
L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktor a?

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtpfav$23o$1inews.gazeta.pl...
Hej.

Miałem przed chwilą w drodze powrotnej niezłą zagadkę. Jechała przede
mną L-ka. Kit, że jechała jak skończona pierdoła, że hulajnogą bym
pojechał szybciej, ale co mnie najbardziej przeraziło, to fakt, że
instruktor uczył 200 metrów przed rondem włączać kierunkowskaz W LEWO.
Sprawdzone na 2 rondach, więc to nie przypadek.

Czy ja jestem kurde jakiś zacofany i zmieniło się coś i nagle bum
i mrugamy kierunkami w lewo? Bezmiar.

Jesteś zacofany, bo nie czytasz PoRD. Miganie nie jest unormowane, a poza tym bardzo dużo zależy od konstrukcji ronda. Nie jestem zwolennikiem dyskoteki na rondzie, ale nasi drogowcy potrafia odpierdzielić takie figury, że nic nie jest jasne. Często jest tak, że jak zjeżdżasz to nawety prawym nie migasz bo to już jest prosta i sygnalizacja oznaczałaby zmianę pasa na prawy, a jesteś już na prawym, jazdę pod prąd w dolot do ronda, albo chęć zjazdu na pobocze. Jest też tak, że zawracając cały czas migasz lewym, bo zjazdy masz proste, a Ty permanentnie skręcasz. Takie są np. ronda "egzaminacyjne" w DC.

neelix

L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktor a?