L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktora?

Data: 2009-05-06 12:05:04
Autor: Funaki
L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktora?
Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Miałem przed chwilą w drodze powrotnej niezłą zagadkę. Jechała przede
mną L-ka. Kit, że jechała jak skończona pierdoła, że hulajnogą bym
pojechał szybciej, ale co mnie najbardziej przeraziło, to fakt, że
instruktor uczył 200 metrów przed rondem włączać kierunkowskaz W LEWO.
Sprawdzone na 2 rondach, więc to nie przypadek.
Czy ja jestem kurde jakiś zacofany i zmieniło się coś i nagle bum
i mrugamy kierunkami w lewo? Bezmiar.

Mnie lata temu uczyli tak, by w mieście włączać kierunkowskaz już na znakach poziomych (strzałkach na jezdni). Uważam to za dobry zwyczaj i stosuję do tej pory.
Na trasie szybszego ruchu włączam znacznie wcześniej na wypadek gdyby ktoś siedział mi na ogonie lub by inaczej rozplanował ewentualne wyprzedzanie mnie.
Nie widziałem w PORD wyznacznika, na ile metrów przed skrzyżowaniem/zakrętem sygnalizować, ale instruktor powinien uczyć kursanta myśleć wyjaśniając dlaczego tak a nie inaczej należy postępować.

--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.

Data: 2009-05-06 13:43:14
Autor: .Peeter
Użytkownik "Funaki" napisał:
Mnie lata temu uczyli tak, by w mieście włączać kierunkowskaz już na znakach poziomych (strzałkach na jezdni). Uważam to za dobry zwyczaj i stosuję do tej pory.

Też tak robię. Wolę, żeby jadący za mną wcześniej wiedzieli co zamierzam
zrobić. :)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-17 15:30:43
Autor: neelix

Użytkownik "Funaki" <TNIJcoolmaster@vp.pl.TNIJ> napisał w wiadomości news:gtrncf$6v9$1news.task.gda.pl...
[...]

Kierunkowskaz włącza się dostatecznie wcześnie, by było wiadomo co będziemy robić. Uczy się tak, że kierunkowskaz jest głównie dla innych. Dla nas też, bo ktoś poinformowany zareaguje i nasza dupę też uratuje.

neelix

L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktora?