L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktora?

Data: 2009-05-06 13:45:51
Autor: ::[TOOMAS]::
L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktora?
..Peeter pisze:
Hej.

Miałem przed chwilą w drodze powrotnej niezłą zagadkę. Jechała przede
mną L-ka. Kit, że jechała jak skończona pierdoła, że hulajnogą bym
pojechał szybciej, ale co mnie najbardziej przeraziło, to fakt, że
instruktor uczył 200 metrów przed rondem włączać kierunkowskaz W LEWO.
Sprawdzone na 2 rondach, więc to nie przypadek.

Czy ja jestem kurde jakiś zacofany i zmieniło się coś i nagle bum
i mrugamy kierunkami w lewo? Bezmiar.

Pierwsza zasada - na rondzie nie skręca się w lewo..Na rondzie zawsze zjeżdża się w prawo.

Data: 2009-05-06 14:28:45
Autor: .Peeter
Użytkownik "::[TOOMAS]::" napisał:
Pierwsza zasada - na rondzie nie skręca się w lewo..Na rondzie zawsze zjeżdża się w prawo.

Ja to wiem, Ty to wiesz...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-06 14:52:22
Autor: ::[TOOMAS]::
..Peeter pisze:
Użytkownik "::[TOOMAS]::" napisał:
Pierwsza zasada - na rondzie nie skręca się w lewo..Na rondzie zawsze zjeżdża się w prawo.

Ja to wiem, Ty to wiesz...

Pozdrawiam
.Peeter
no masz racje...to tak ja wiedza, że na wjeżdzie na drogi szybkiego ruchy/autostrady i inne nie zatrzymujemy sie na pasie włączającym..ale to chyba wiedza tajemna :)

Data: 2009-05-06 15:22:54
Autor: .Peeter
Użytkownik "::[TOOMAS]::" napisał:
no masz racje...to tak ja wiedza, że na wjeżdzie na drogi szybkiego ruchy/autostrady i inne nie zatrzymujemy sie na pasie włączającym..ale to chyba wiedza tajemna :)

Coś w tym jest, niektórzy z tym wjazdem się tak ślamazarzą, że zanim
włączą się do ruchu na prawym pasie, ja już dawno jestem na lewym
z właściwą prędkością na liczniku. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-08 13:20:54
Autor: Sebastian Kaliszewski
::[TOOMAS]:: wrote:
.Peeter pisze:
[...]

Zwłaszcza jak masz pasy wyznaczone jak na większości rond w centrum DC :)

\SK

Data: 2009-05-08 14:05:45
Autor: .Peeter
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał:
Zwłaszcza jak masz pasy wyznaczone jak na większości rond w centrum DC :)

W takich przypadkach wykonuje się manewr zmiany pasa, a nie lewoskręt.

Pozdrawiam
..Peeter

L-ka - gdzie zgłosić źle uczącego instruktora?