L2TP po GPRS/EDGE/3G

Data: 2009-07-25 22:08:52
Autor: Wild Root
L2TP po GPRS/EDGE/3G
Witam,

Mam dość dziwny problem. Nie mogę zestawić IPsec/L2TP po przez sieć GSM. Na
początku myślałem, że mój router ma problemy z dogadaniem się z IPHone, ale
Windows zestawiający taki tunel bezproblemowo z dowolnego łącza kablowego
za pośrednictwem sieci GSM także nie potrafi tego zrobić. IPsec zestawia
się w ułamku sekundy, L2TP niestety na serwerze dostaje time out. Aby
zrobić to po sieci komórkowej trzeba dodać (zmienić) jakieś parametry
serwera IPsec/L2TP?

Wild Root

L2TP po GPRS/EDGE/3G