L4 - czas doręczenia pracodawcy

1 Data: Kwiecień 10 2012 07:54:39
Autor: Budzik
L4 - czas doręczenia pracodawcy
Cześć
W jakim terminie muszę dostarczyć pracodawcy zwolnienie L4?
Czy mogę wysłać je pocztą i czy wtedy za czas doręcznie będzie uznana data
stępla pocztowego?

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

2 Data: Kwiecień 10 2012 10:05:37
Autor: spp
Re: L4 - czas doręczenia pracodawcy
W dniu 2012-04-10 09:54, Budzik pisze:
Cześć
W jakim terminie muszę dostarczyć pracodawcy zwolnienie L4?
Czy mogę wysłać je pocztą i czy wtedy za czas doręcznie będzie uznana data
stępla pocztowego?

7 dni, tak i tak.

--
spp

3 Data: Kwiecień 10 2012 09:54:38
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail spp-to-ja@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

W jakim terminie muszę dostarczyć pracodawcy zwolnienie L4?
Czy mogę wysłać je pocztą i czy wtedy za czas doręcznie będzie uznana
data stępla pocztowego?

7 dni, tak i tak.

Dopytam jeszcze tylko czy to jest 7 dni roboczych czy kalendarzowych?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

4 Data: Kwiecień 10 2012 16:10:13
Autor: spp
W dniu 2012-04-10 11:54, Budzik pisze:

[...]

Kalendarzowych. Dnia wystawienia nie liczy się.

--
spp

5 Data: Kwiecień 10 2012 22:54:37
Autor: Budzik
[...]