LACHOWICE

Data: 2011-03-02 16:01:46
Autor: pl.rec.gory
LACHOWICE
Wygrzebałem ostatnio stare foty z pierwszego spędu pl.rec.gory z
listopada 2002 w Lachowicach.
Czy ktoś z tej pionierskiej ekipy jeszcze aktywnie udziela się w
grupie??

Pozdrawiam
Jackun

Data: 2011-03-03 00:47:11
Autor: Slawomir Gorniak
LACHOWICE
On Mar 3, 2:01 am, "pl.rec.gory" <jack.pru...@gmail.com> wrote:
Wygrzebałem ostatnio stare foty z pierwszego spędu pl.rec.gory z
listopada 2002 w Lachowicach.
Czy ktoś z tej pionierskiej ekipy jeszcze aktywnie udziela się w
grupie??

Moze juz nie udziela tyle co by chcial, ale czyta.. :)

S.

Data: 2011-03-03 07:07:18
Autor: Wojciech Wierba
LACHOWICE
W dniu 2011-03-03 01:01, pl.rec.gory pisze:
Wygrzebałem ostatnio stare foty z pierwszego spędu pl.rec.gory z
listopada 2002 w Lachowicach.
Czy ktoś z tej pionierskiej ekipy jeszcze aktywnie udziela się w
grupie??

Ależ oczywiście! Niejeden (a).
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-03-03 08:43:27
Autor: Basia Z.
LACHOWICE
[...]

Nie pytaj, tylko pokaż zdjęcia  :)

B.

Data: 2011-03-03 09:01:32
Autor: Marcin Kysiak
LACHOWICE
[...]

Pozdrowienia!

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii:        http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2011-03-03 13:32:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
LACHOWICE
pl.rec.gory, Wed, 2 Mar 2011 16:01:46 -0800 (PST), pl.rec.gory:
Wygrzebałem ostatnio stare foty z pierwszego spędu pl.rec.gory z
listopada 2002 w Lachowicach.

A ja ostatnio na Adamach będąc widziałem... Hm... Rzeźbę z napisem
"pl.rec.gory" :-) --
Pozdrowienia,

Data: 2011-03-03 14:37:01
Autor: Basia Z.
LACHOWICE
[...]

Jest tam od wtedy.
Właściwie to jest płaskorzeźba.

Na Adamach bywam kilka razy w roku, aczkolwiek ostatnio rzadziej niż dawniej.

B.

Data: 2011-03-04 17:27:13
Autor: Lukasz Aranowski
LACHOWICE
Cześć!

Wygrzebałem ostatnio stare foty z pierwszego spędu pl.rec.gory z
listopada 2002 w Lachowicach.
Czy ktoś z tej pionierskiej ekipy jeszcze aktywnie udziela się w
grupie??

Aktywnie czytam.
Nie piszę nic od wielu lat...

Pozdrawiam,
Łukasz vel Mendel

Data: 2011-03-05 07:12:29
Autor: Slawek Wozniak
LACHOWICE
pl.rec.gory <jack.pruski@gmail.com> napisał(a):
Wygrzebałem ostatnio stare foty z pierwszego spędu pl.rec.gory z
listopada 2002 w Lachowicach.
Czy ktoś z tej pionierskiej ekipy jeszcze aktywnie udziela się w
grupie??

Czytać, to czytam, ale na pisanie rzadko starcza czasu :-/

p.s.
http://pasik.brb.pl/lachowice

;-)

pozdrav.
Sławek "Beneq" Woźniak

Data: 2011-03-05 20:21:59
Autor: CC
LACHOWICE

Generalnie rzecz biorąc, mnie tam bardzo żal starego, dobrego usenetu z przełomu wieków. Teraz ludzie porozpełzali się na dziesiątki różnych forów o podobnej tematyce, które z założenia są rozfragmentowane i dlatego dużo trudniej na nich znaleźć odpowiedź na pytanie albo chętnych do dyskusji. Niby internet się rozwinął, ale usenet albo irc upadają - a tak naprawdę, nic ich nie zastępuje.

Lesiek

Data: 2011-03-17 00:32:53
Autor: Pawel Brzozowski
LACHOWICE
On 2011-03-05 20:21, CC wrote:
Generalnie rzecz bior�c, mnie tam bardzo �al starego, dobrego usenetu z
prze�omu wiek�w.

Oj, niestety z usenetem jest chyba tak jak z fotografią analogową - powoli ginie, dostępna dla coraz węższego i specjalistycznego grona osób - pamiętających jeszcze "dawne" czasy :(

Pozdr.
--
Paweł Brzozowski
brzoza.net

http://foto.brzoza.net :: fotoblog
http://fotowarsztaty.com :: warsztaty twĂłrczej fotografii
http://www.e-gory.pl :: najwyĹźszy poziom gĂłrski

Data: 2011-03-12 18:40:15
Autor: Ryszard Seweryn
LACHOWICE
Od czasu, do czasu bywam i czytam.

rychu

Data: 2011-03-14 00:39:10
Autor: August
LACHOWICE
On 3 Mar, 01:01, "pl.rec.gory" <jack.pru... wrote:

[...]

Juz nie, choc bardzo rzadko zagladam ;)

pozdrav,
August

LACHOWICE