LAL-CLE

Data: 2011-01-12 15:03:44
Autor: Tomasz Radko
LAL-CLE
A zastanawiałem się (czysto platonicznie), czy handicap -15 nie jest
przesadÄ…, wziÄ…wszy pod uwagÄ™ rozchwianie emocjonalne Lakers.
Najwyraźniej nie był. Kojarzycie jakiś nowożytny mecz NBA, w którym
zabrakłoby jednego kosza do zdublowania?

Data: 2011-01-12 18:09:11
Autor: wiLQ
LAL-CLE
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A zastanawiałem się (czysto platonicznie), czy handicap -15 nie jest
przesad±, wzi±wszy pod uwagę rozchwianie emocjonalne Lakers.
NajwyraĽniej nie był. Kojarzycie jaki¶ nowożytny mecz NBA, w którym
zabrakłoby jednego kosza do zdublowania?

Oj, korci by napisac "use basketball-reference.com Luke"... ;-)
A nie trzeba daleko szukac by wyszperac wiecej niz zdublowanie:
http://www.basketball-reference.com/boxscores/199802270IND.html

--
pzdr
wiLQ