LASER+SKANER- tani/uzywany?

Data: 2011-03-28 16:56:25
Autor: Maver
LASER+SKANER- tani/uzywany?
Ja mam Lexmarka X2250. Gdyby nie drobne, doranze problermy z tuszem móglby go polecic.

Pozdrawiam, M.

--
Tak, czasem cytuje u góry, bo w ten sposób odpowiadam na e-maile. Robie to z przyzwyczajenia. Zlinczujcie mnie za to, spalcie mój dom i wymordujcie znajomych, zgwalccie wszystkie moje kolezanki i zony znajomych, a potem wyklnijcie na wieki, zeby pamiec o mnie i moich zlych uczynkach przetrwala na wieki!

LASER+SKANER- tani/uzywany?