LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?

Data: 2010-06-26 08:37:54
Autor: Konrad N.S.
LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?
Lazienka. Co mozna w niej dac na sciany zamiast plytek? Gdyby zrezygnowac z plytek, kamieni, blokow marmuru, podobnych materialow... co mozna dac w lazience na sciany?

Lazienka gdzie nie leje sie woda po scianie (wanna, brak kabiny, jeden powazny uzytkownik). Mala lazienka, 1,5*2,5m.

Pewnie płytki/gres/terakota beda na podlodze, na jedenj scianie zewnetrznej wanny, moze obuduja dolnopluk.
Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?

Znacie lub widzieliscie takie inne aranzacje?

Data: 2010-06-26 09:35:16
Autor: Boombastic

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezyWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00001194.4c25a042newsgate.onet.pl...
[...]

Tapeta, drewno, kombinacja tapety i drewna w stylu amerykańskim (część ściany u dołu wyłoóżna drewnem ze zdobieniami, górna część wyłożona tapetą), tynki strukturalne, tynki wykonane z takich drobnych ziaren kwarcowych czy też szklanych (nie wiem jak to się fachowo nazywa), farby emulsyjne, panele ścienne, płyty laminowane. To chyba wszystko co mi teraz przychodzi do głowy co widziałem.

Data: 2010-06-26 09:46:36
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i04ajn$q5v$1news.onet.pl...

[...]

Mam taki sam problem, jak autor wątku.
Ograniczyłem wybór do: płytki zwykłe, wielkie lub mozaika, parkiet lub mozaika z drewna egzotycznego, lana przezroczysta podłoga z tworzywa lub żywicy (tylko jakiej?).

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-26 10:46:47
Autor: Boombastic
[...]

Podłoga to nie problem, ale alternatywne wykończenie ścian takie jak opisałem to w większości są bardzo trudne do utrzymania w czystości, szczególnie w rejonach muszli klozetowej. Może wyglądać inaczej, ale są często niepraktyczne.
Co do podłóg to muszisz szukac drewna odpornego na wilgość. Nie wiem czy teak nie będzie dobry. Na pewno podpowiedzą fachowcy w sklepach z takim drewnem by podłoga nie puchła. No i oczywiście odpowiednie jej zabezpieczene..

Data: 2010-06-26 11:35:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 26 Jun 2010 08:37:54 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

Pewnie płytki/gres/terakota beda na podlodze, na jedenj scianie zewnetrznej wanny, moze obuduja dolnopluk.
Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?

Tapetę zmywalną, panele. W sumie farba olejna też może być, choć paskudnie
wygląda ;)

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-06-27 21:19:43
Autor: Marex
Konrad N.S. <najswiezyWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
[...]

     Widziałem  ściany ovłozone tynkiem mozaikowym.Kolry były nawet ciekawe, zywica wydaje sie odporna na wilgoć , mopzna probowac kombinacji..

Data: 2010-06-27 21:21:15
Autor: Marex
Marex <marksv.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Konrad N.S. <najswiezyWYTNIJTO@op.pl> napisał(a): > Lazienka. Co mozna w niej dac na sciany zamiast plytek? Gdyby
zrezygnowac
z > plytek, kamieni, blokow marmuru, podobnych materialow... co mozna dac w > lazience na sciany?
> Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?
     Widziałem  ściany obłozone tynkiem mozaikowym.Kolory były nawet
ciekawe,
zywica wydaje sie odporna na wilgoć , można probowac kombinacji..

--

LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?