LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?

Data: 2010-06-27 21:19:43
Autor: Marex
LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?
Konrad N.S. <najswiezyWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
Lazienka. Co mozna w niej dac na sciany zamiast plytek? Gdyby zrezygnowac
plytek, kamieni, blokow marmuru, podobnych materialow... co mozna dac w lazience na sciany?

Lazienka gdzie nie leje sie woda po scianie (wanna, brak kabiny, jeden
powazny
uzytkownik). Mala lazienka, 1,5*2,5m.

Pewnie płytki/gres/terakota beda na podlodze, na jedenj scianie
zewnetrznej
wanny, moze obuduja dolnopluk.
Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?

Znacie lub widzieliscie takie inne aranzacje?
     Widziałem  ściany ovłozone tynkiem mozaikowym.Kolry były nawet ciekawe, zywica wydaje sie odporna na wilgoć , mopzna probowac kombinacji..

Data: 2010-06-27 21:21:15
Autor: Marex
Marex <marksv.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Konrad N.S. <najswiezyWYTNIJTO@op.pl> napisał(a): > Lazienka. Co mozna w niej dac na sciany zamiast plytek? Gdyby
zrezygnowac
z > plytek, kamieni, blokow marmuru, podobnych materialow... co mozna dac w > lazience na sciany?
> Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?
     Widziałem  ściany obłozone tynkiem mozaikowym.Kolory były nawet
ciekawe,
zywica wydaje sie odporna na wilgoć , można probowac kombinacji..

--

LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?