LB BP550 - opinie, problemy, uwagi

Data: 2016-05-09 17:17:03
Autor: maripoza
LB BP550 - opinie, problemy, uwagi
Hellou,

Zyje tu kto¶ jeszcze? ;)

BD Player LD BP500 to chyba jaki¶ marny krewniak tego co kiedy¶ było - BD550.

Urz±dzenie niby fajne, i może to ja marudzę, ale...

....odtwarzanie materiałów videło z dysku USB to jaki¶ koszmar, pomijam interface, który jest jaki¶ "niedrobiony" to w "filmy" pokazuje filmy (pliki avi, mp4, mkv) czyli ok, oraz pokazuje pliki napisów (txt, srt, itp) i prawdopodobnie to jest dramat...

Zainstalowany aktualny firmware.

A przy odtwarzaniu, gdy w katalogu jest:

film1.avi
film1.txt
film2.avi
film2.txt

gdy konczy sie film1.avi to urzadzenie się wiesza. Doszedłem do tego, że durny player próbuje odtwarzać plik film1.txt jako film, wiec robi zwieche. Zamiast przeskoczyc do kolejnego avi.

Muszę powiedzieć, ze pod k±tem obsługi i odtwarzania plików filmowych z napisami to zwykly tuner DVB-T WIWA HD90 bije to LG BP550 o głowę. Mało kiedy zwiecha (raz na 3 miesi±ce się zdarza), odtwarza wszystko w jakimkolwiek formacie (LG się wydupczył na testowych plikach DIVX z divx.com - pomijajac to co pisalem o plikach z napisami ;)

Do tego BP550 z serwera DLNA to jako¶ tak nie zasysa thumbnaili. Niby nic ale wkurza.

Do tego BP550 jest powolny niczym żółwik w majonezie. Zanim "odkryje" serwery mediów czy podpięcie dysku USB to mozna i¶ć na kawę i wrócić.

I pytanie - ten LG BP550 to po prostu taki feler, czy może mam za duże oczekiwania od takiego low-endowego odtwarzacza?

A może co¶ u mnie jest skopane - felerny model, czy có¶...

Bo niby działa ;) Płyty DVD czy BD - odtwarza ¶licznie. Ale reszta to jaki¶ maszkaron inżyniera...

PozdrawiamJA

--
Maripoza

LB BP550 - opinie, problemy, uwagi