LC4 '95 - ile oleju do lag i jaka gestosc?

Data: 2009-05-06 20:26:17
Autor: Spider A.J.
LC4 '95 - ile oleju do lag i jaka gestosc?

"de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote

W wymianę sprężyn, co byłoby optymalnym rozwiązaniem, nie chce mi się bawić, więc pomyślałem, że zaleję gęstszym olejem.

To znaczy ze jak? W lodowce bedziesz go trzymal przed zalaniem?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-06 20:30:35
Autor: de Fresz
On 2009-05-06 20:26:17 +0200, "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> said:

W wymianę sprężyn, co byłoby optymalnym rozwiązaniem, nie chce mi się
bawić, więc pomyślałem, że zaleję gęstszym olejem.

To znaczy ze jak? W lodowce bedziesz go trzymal przed zalaniem?

"O wyższej lepkości". Teraz dobrze psze pana?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-07 09:58:21
Autor: Spider A.J.

"de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote in message news:gtsl0c$9ga$1inews.gazeta.pl...
On 2009-05-06 20:26:17 +0200, "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> said:

[...]

Pana sobie mozesz darowac, ja to jestem zwykly cham.
A co do lepkosci i gestosci to roznica jest na tyle
znaczaca, ze IMHO warto uzywac poprawnej
nomenklatury gdyz to eliminuje
niepotrzebne dyskusje i pomylki.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-07 09:00:23
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Spider A.J. napisał(a):
To znaczy ze jak? W lodowce bedziesz go trzymal przed zalaniem?

Przy okazji mu sie kolanko wyprostuje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

LC4 '95 - ile oleju do lag i jaka gestosc?