LCD 19" - pytanie o Funai

Data: 2009-03-06 14:13:16
Autor: radekp@konto.pl
LCD 19" - pytanie o Funai
A kokretnie o model LT6-M19BB.
http://www.nokaut.pl/telewizory-lcd/tv-lcd-funai-lt6-m19bb.html

Obejrzałem go, jest OK.
I mam pytanie jako, że jest to TV 16:9. Czy przy wyświetlaniu obrazu 4:3 TV ten
potrafi "inteligentnie" go rozszerzyć na cały ekran jak mój 10-letni Thomson
(czyli trochę utnie z góry i z dołu, środek ekranu mniej poszerzy, a boki
bardziej) -- czy rozszerza po prostu proporacjonalnie i postacie będą niskie i
grube?

Ewentualnie wskazanie innych wad mile widziane. :)

Data: 2009-03-06 19:22:16
Autor: crazy
LCD 19" - pytanie o Funai
radekp@konto.pl pisze:

[...]

Zapewne będzie można skonfigurować TV co ma robić z tym obrazem.

Ewentualnie wskazanie innych wad mile widziane. :)

Kontrast statyczny: 800:1

Data: 2009-03-07 16:24:52
Autor: radekp@konto.pl
LCD 19" - pytanie o Funai
Fri, 06 Mar 2009 19:22:16 +0100, w <gorpku$fsl$1@inews.gazeta.pl>, crazy
<crazy.crazy-- wytnij-- @gazeta.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:

> [...]
> grube?

Zapewne będzie można skonfigurować TV co ma robić z tym obrazem.

OK, mogę napisać parę słów po 1 dniu użytkowania.

TV niestety nie potrafi sam rozpoznać formatu obrazu (kablówka analog), więc
niestety trzeba ustawić format kinowy i przy standardowych kanałach 4:3 ucina
górę i dół obrazu. Ewentualnie bawić się w ręczną zmianę przy różnych kanałach.
Mój 10-letni Thomson potrafi to sam :).

> Ewentualnie wskazanie innych wad mile widziane. :)

Kontrast statyczny: 800:1

Na TV kuchenny wystarczy, gdyby miał być do sypialni to mocno bym się
zastanawiał. Obraz ogólnie OK, bez rewelacji, ale dobrze odszumia.

Największą jego wadą jest jednak dźwięk -- niesamowicie płaski i praktycznie
bez możliwości regulacji (można podnieść wysokie i niskie tony, to wszystko,
jakaś przestrzenność? zapomnij...).

Pilot dosyć długi, ale dobrze rozplanowany. OK, choć "lustrzana" powierzchnia
mnie nie odpowiada.

No i długo zmienia kanały.

To wszystko. Do kuchni nadaje się za 800zł (lub 750 z wysyłką w sklepach
netowych).

Data: 2009-03-17 08:26:44
Autor: jQ
LCD 19" - pytanie o Funai
Dnia sobota, 7 marca 2009 16:24, człowiek imieniem radekp@konto.pl
<radekp@konto.pl> zamieścił wiadomość
<m345r4d8oao2d6qj9dom28m18li9hepoul@4ax.com> o treści:

Największą jego wadą jest jednak dźwięk -- niesamowicie płaski i
praktycznie bez możliwości regulacji (można podnieść wysokie i niskie
tony, to wszystko, jakaś przestrzenność? zapomnij...).
A czego się spodziewałeś, że kino domowe będziesz miał?

Data: 2009-03-20 14:56:53
Autor: Pan Peresada
LCD 19" - pytanie o Funai
jQ <jq@spam.pl> napisał(a):

[...]

A rozrozniasz stopnie pomiedzy kinem domowym a dzwiekiem
jak ze sluchawki telefonicznej?

Data: 2009-03-12 13:04:01
Autor: Pan Peresada
LCD 19" - pytanie o Funai
crazy <crazy.crazy-- wytnij-- @gazeta.pl> napisał(a):

Kontrast statyczny: 800:1

Porownaj to do kontrastu 30000:1  np. Samsunga.
Nic nie mozna wywnioskowac.

LCD 19" - pytanie o Funai