LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu

Data: 2009-04-13 22:40:40
Autor: Cavallino
LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
Użytkownik "Arman" <armanicki@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:

zacząłem tęsknic za moim starym CRT i chyba go naprawie... a może
mam coś zrobić innego jakoś ustawić, ktoś wie?

Zmienić źródło sygnału.
Najlepiej na hd, a jak się nie da to chociaż na wysokiej jakości cyfrowe SD.
Artefakty znikną od razu, a i większość problemów z kolorami i skalowaniem obrazu również.

Data: 2009-04-14 08:16:11
Autor: z
Cavallino pisze:

Zmienić źródło sygnału.
Najlepiej na hd, a jak się nie da to chociaż na wysokiej jakości cyfrowe SD.
Artefakty znikną od razu, a i większość problemów z kolorami i skalowaniem obrazu również.

I bądź tu mądry człowieku
Normalnie wskazane 26" :-(

U mnie w grę wchodzi ewentualnie tnk lub ucp cyfrowe. Jak u nich z sygnałem?

Data: 2009-04-14 10:19:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

U mnie w grę wchodzi ewentualnie tnk lub ucp cyfrowe. Jak u nich z sygnałem?

Pewnie zdecydowanie lepiej niż na kiepskim analogu, ale cudów bym się nie spodziewał.
Że to nie hd to dalej będzie widać.

Data: 2009-04-14 10:24:52
Autor: @dams

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gs1h1b$b5l$1news.onet.pl...
[...]

w upc masz hd - tylko trzeba jakieś 20 zeta dopłacać bodajże jak pamiętam. Bez HD też jest ok ale cyfrowa

pzdr

Data: 2009-04-14 10:29:27
Autor: @dams

Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:gs1h8n$mjd$1achot.icm.edu.pl...

[...]

ja płacę 179zł w upc za tv cyfrową z nagrywarką (bez hd na ten moment) wraz z canal+ oraz internetem 10-o megowym więc tragedii nie ma

pzdr

Data: 2009-04-14 10:44:44
Autor: Cavallino
LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:

w upc masz hd - tylko trzeba jakieś 20 zeta dopłacać bodajże jak pamiętam.

A co w tym HD jest?

Data: 2009-04-14 11:21:38
Autor: @dams

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gs1ig2$fpa$1news.onet.pl...
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:

w upc masz hd - tylko trzeba jakieś 20 zeta dopłacać bodajże jak pamiętam.

A co w tym HD jest?

tvn hd
tvs hd
national hd
history hd
polsat sport hd
c+ sport hd
c+ zółty hd
hbo hd

całe nic - ale piła w hd jest miodna

pzdr
@dams

Data: 2009-04-14 11:25:15
Autor: @dams

Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:gs1kj4$q70$1achot.icm.edu.pl...

[...]

 a ten tvs to nawet nie wiem co to w warszawie chyba nie ma ale mogę się mylić
pzdr

Data: 2009-04-14 11:28:29
Autor: Cavallino
LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:

a ten tvs to nawet nie wiem co to

Silesia zapewne.
Badziew.

Data: 2009-04-14 11:27:58
Autor: Cavallino
[...]

Jak za 20 zł to nieźle.
A nawet bardzo dobrze.
Warto zdecydowanie.

Jakieś dodatkowe warunki trzeba spełnić (typu najdroższy pakiet etc)?

całe nic - ale piła w hd jest miodna

Nie musisz mnie przekonywać.
Dla niej głównie mam HD.

Data: 2009-04-14 11:36:19
Autor: @dams

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gs1l15$ph0$1news.onet.pl...
[...]

szczególnych warunków nie - inny dekoder - bodajże aktywacja jest droższa .... tylko nie pamiętam ile się dopłaca za hd ale jest to bodajże 20 - 24 zł

całe nic - ale piła w hd jest miodna

Nie musisz mnie przekonywać.
Dla niej głównie mam HD.

:)

głównym atutem cyfrówki w upc jest to że za zetaka bodajże zostawiają ci analog! czyli mam w jednym tv analog a wdrugim cyfrowe upc - idealnie

pzdr

Data: 2009-04-14 11:42:00
Autor: @dams
[...]

w roli wyjaśnienia żeby mieć c+HD musisz mieć c+  podobnie z hbo

pzdr

Data: 2009-04-14 12:00:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:gs1lpa$r7c$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Aha, no to już faktycznie wychodzi mniej różowo.
Bo w samej C+ dopłata do HD kosztuje 5 zł.
Promocyjnie połowę tego.

Data: 2009-04-14 12:07:17
Autor: @dams

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gs1mtu$r7$1news.onet.pl...
[...]

z ciekawości zapytam ile płacisz za cyfrę miesięcznie z hd i c+ ?

pzdr

Data: 2009-04-14 12:11:08
Autor: Cavallino
LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:

z ciekawości zapytam ile płacisz za cyfrę miesięcznie z hd i c+ ?

Obecnie 27,50 (C+ i OrangeSport).
To jest połowa normalnej stawki za ten pakiet, po kilku miesiącach promocja się skończy.

Data: 2009-04-14 12:13:00
Autor: @dams

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gs1nje$3h7$1news.onet.pl...
[...]

to za tyle można mieć cyfre?? szok a jakie jeszcze kanały wchodzą w skład pakietu?

Data: 2009-04-14 12:16:48
Autor: @dams

Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:gs1njf$slh$1achot.icm.edu.pl...

[...]

ale wiesz to mnie trochę zdziwiłeś bo jak jakieś kilka miesięcy temu dzwoniłem bo kumpel chciał cyfrę to nie dość żed umowa na jak pamiętam 3 lata a cena promocyjna przez rok... widać poszli po rozum do głowy

pzdr

Data: 2009-04-14 12:48:17
Autor: Cavallino
[...]

Na multipakiet umowa jest na 12 miesięcy, a 50% obowiązuje przez maks. 5 miesięcy.
Czyli tylko 7 miesięcy bulisz pełną stawkę.

No chyba że w międzyczasie Cyfra coś zmieni w regulaminie lub cenniku, co Cię uprawnia do wypowiedzenia umowy.
Poprzednio nawet mi się nie zdążył skończyć okres promocyjny i już umowę dało się wypowiedzieć. ;-)
A potem od nowa Polska Ludowa.

widać poszli po rozum do głowy

Postanowili większy kawałek tortu sobie z rynku wykroić.

Data: 2009-04-14 12:45:31
Autor: Cavallino
[...]

Żadne, to tylko Canal+ (we wszelkich możliwych odmianach) i Orange Sport - czyli oferta Multipakiet.
Za to zwykły pakiet Powitalny możesz mieć w promocji już od 9,50.
Oczywiście w nim nie ma Canal+, musiałbyś dopłacić 14,50 za Canal i 2,50 za opcję HD.
I takie ceny miałbyś przez 10 miesięcy.

W październiku i listopadzie Canal+ dodawali nawet gratis (ale do nieco wyższych pakietów), na cały okres umowy.

Kablówki ze swoją jakością (a raczej jej brakiem) są już od dawna bez sensu, również cenowo.

Data: 2009-04-14 18:48:22
Autor: @dams
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Kablówki ze swoją jakością (a raczej jej brakiem) są już od dawna bez
sensu,
również cenowo.

wiesz cenowo to mając łącze internetowe 10MB z cyfrową kablówką i C+ jest nie do przebicia - biorąc pod uwagę że na dwóch tv nie muszę oglądać tego samego

Data: 2009-04-14 23:06:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "@dams" <adams_wawa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs2lpm$25e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zakładając że ktoś potrzebuje tyle.

 z cyfrową kablówką i C+ jest
nie do przebicia - biorąc pod uwagę że na dwóch tv nie muszę oglądać tego
samego

Ja też nie, od tego mam videostradę i dvb-t.
Za 60 zł miesięcznie w sumie (razem z netem).

Data: 2009-04-15 07:45:43
Autor: @dams

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gs2tu3$1lr$1news.onet.pl...
[...]

teraz to kilka mega to standard ale niektórzy szaleją na 512 kilo i sobie radzą

[...]

zawsze coś - najważniejsze że jesteś zadowolony i super że masz kanał orange sport

pzdr

Data: 2009-04-15 10:38:45
Autor: Krzysiek
LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
wiesz cenowo to mając łącze internetowe 10MB

Zakładając że ktoś potrzebuje tyle.

teraz to kilka mega to standard ale niektórzy szaleją na 512 kilo i sobie radzą

to i tak byłoby dobrze, ja w domu mam 256 i nie chcę więcej bo do 512 trzeba dopłacić 10 zł :)

Data: 2009-04-15 10:48:41
Autor: @dams

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek@zmuda.com.pl> napisał w wiadomości news:gs46ie$1tf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

za 10 więcej się nie opłaca ;D

Data: 2009-04-15 11:37:13
Autor: Cavallino
LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:

teraz to kilka mega to standard ale niektórzy szaleją na 512 kilo i sobie radzą

Ja na przykład.
I niczego więcej zazwyczaj nie potrzebuję.

[...]

W videostradzie nie mam, używam jej tylko jako źródła bajek dla córki, ewentualnie tvn dla teściowej.
Orange Sport mam w Cyfrze, bo tu jest tańszy. ;-)

LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu