LCD 46 -47 cali?

Data: 2009-03-04 11:57:38
Autor: gawel
LCD 46 -47 cali?
witam
prosze o porade szukam LCD-ka w cenie 5-7 tys.
myslalem o LG LG 47LG7000 ( duzy plus 5 lat gwarancji) lub o Samsungu LE 46A786.
znalazlem tez Samsunga 52 cale z koncowka 756 za mniejsze pieniasze niz 786.
Moze macie jakies inne sugestie co wybrac.
wymagania to 100Hz,Full HD.
Samsung ma tez PIP zcego nie ma LG.
bede wdzieczny za wszelka pomoc.
dzieki
pzdr

Data: 2009-03-02 12:03:43
Autor: pawell32
LCD 46 -47 cali?
gawel pisze:
[...]

SONY, pierwsi wprowadzili 5 lat gw.
od LG wole już Samsunga.

pawell

Data: 2009-03-04 14:39:23
Autor: gawel
LCD 46 -47 cali?
co do Sony to porownywalem obraz z Samsunga i Sony.
Sony wypadal znacznie gorzej,dopieromodele powyzej 9 tysiecy powalaly obrazem.

Data: 2009-03-04 18:48:33
Autor: pawell32
LCD 46 -47 cali?

pawell32 pisze:
gawel pisze:
[...]

każdy ma inne spojrzenie na obraz. dla mnie samsung nie ma polotu w niczym, a sony pewno jest trochę przereklamowane.
moja bravia ma 2 lata i nie widzialem samsunga co by miał bardziej naturalny obraz. po to każdy ma wybór, i ja uważam, że samsung ostatnij serii - 6 - można mówić o dobrym obrazie.
znam takich, którym się podoba synowa i znam takich którym się teściowa podoba ;-)

pawell

LCD 46 -47 cali?