LCD HD Ready + laptop

Data: 2009-07-28 19:35:28
Autor: Sebek
LCD HD Ready + laptop
Witam.
Podlaczal ktos z Was laptopa o natywnej rozdzielczosci 1280x800 kablem HDMI do TVka  HD Ready (1366x768)?  Jak wygladaja wtedy proporcje obrazu? Da sie to jakos rozsadnie ustawic, zeby nie ucinalo obrazu, ale zeby i obraz zachowal proporcje? Albo porosciagac wszystko tak, zeby zagospodarowac caly ekran TVka z zachowaniem proporcji?
Przymierzam sie do zakupu LG 32LH2000, ale wolalbym wczesniej wiedziec, czego moge sie spodziewac po podlaczeniu do siebie tych dwoch urzadzen :)

BTW czy ktos z grupowiczow jest posiadaczem tego TV i moze cos krotko o nim napisac (co mu sie w nim podoba, a co nie)? Czytalem jego recenzje na HDTVmania i musze sie przyznac, ze to ona mnie zachecila do kupna, mimo iż nigdy  nie przekonywaly mnie TV od LG :) Wczesniej mialem na celowniku Sharp LC-32D44E-BK i Samsung LE32B450. TV mam zamiar wykorzystywac do ogladania filmow HD z lapka, do grania na X360 i moze czasem  troche tv analogowej ;)

Pozdrawiam.

Data: 2009-07-28 21:16:20
Autor: Adam Dybkowski
LCD HD Ready + laptop
Sebek pisze:

Podlaczal ktos z Was laptopa o natywnej rozdzielczosci 1280x800 kablem
HDMI do TVka  HD Ready (1366x768)?  Jak wygladaja wtedy proporcje
obrazu? Da sie to jakos rozsadnie ustawic, zeby nie ucinalo obrazu

:-o Ale co ma do rzeczy natywna rozdzielczość matrycy laptopa? Przez
HDMI i tak nie przepchniesz do telewizora obrazu 1280x800. Jeżeli laptop
ma wyjście HDMI to możesz zapewne bez problemu wybrać rozdzielczość na
tym złączu, np. 1280x720 (HD Ready) lub 1920x1080 (Full HD). Reszta
zależy od konkretnego telewizora. Np. mój Samsung 26" 1366x768 nie umie
pokazać obrazu 1280x720 w odwzorowaniu 1:1 (z czarną ramką) i zawsze
skaluje do pełnej matrycy. Inne telewizory mają taką opcję.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-07-29 07:33:03
Autor: BigT
LCD HD Ready + laptop

Sebek pisze:
[...]

Ja podlaczalem HP Paviliona, ale do fullHD. I w momencie wetkniecia
kabla hdmi notebook wygasza swoja matryce i przelacza sie na
rozdzielczosc fulHD pokazujac obraz na tv...
Jakosc obrazu - MNIODZIO!!!

       TT

LCD HD Ready + laptop