LCD / PLAZMA

Data: 2009-02-22 20:51:30
Autor: a402

Data: 2009-02-22 21:05:49
Autor: Mirek

Data: 2009-02-22 22:24:09
Autor: MiszMasz
Mirek pisze:
Jeste¶ kretynem?
On nie wiem, ale ty zapewne TAK!!!
PLONK

MiszMasz

Data: 2009-02-23 09:03:25
Autor: JarekM
LCD / PLAZMA
Ja mam plazmê 50cali (Samsung) z Cyfr± +
i jestem bardzo zadowolony.

Jarek

Data: 2009-02-23 11:02:56
Autor: atman
LCD / PLAZMA

U¿ytkownik "JarekM" <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gntlp4$ngn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ja mam plazmê 50cali (Samsung) z Cyfr± +
i jestem bardzo zadowolony.

   Pr±do¿erne to musi byæ baaardzo

Data: 2009-02-23 11:48:31
Autor: glang
LCD / PLAZMA
Ja mam plazmê 50cali (Samsung) z Cyfr± +
i jestem bardzo zadowolony.

  Pr±do¿erne to musi byæ baaardzo

w±tpiê
pzdr
GL

Data: 2009-02-23 13:52:51
Autor: z
LCD / PLAZMA
Data: 2009-02-23 15:40:12
Autor: glang
LCD / PLAZMA
glang pisze:
  Pr±do¿erne to musi byæ baaardzo
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HD_czy_Full_HD._Plazma_czy_LCD._37_czy_42_cale._Poradnik_dla_kupujacych_HDTV-1172/strona/3326.html

widzê ¿e odpowiadasz na mój post ale chyba nie do mnie :)
pzdr
GL

Data: 2009-02-23 13:58:09
Autor: z
LCD / PLAZMA
glang pisze:
Ja mam plazmÄ™ 50cali (Samsung) z CyfrÄ… +
i jestem bardzo zadowolony.

  PrÄ…dożerne to musi być baaardzo

"
Następnie muszę jeszcze wyjaśnić kwestię wypalania oraz zużycia energii. Są to, zdaniem wielu, najważniejsze wady telewizorów plazmowych i od pewnego czasu zdążyło narosnąć kilka mitów na forach internetowych, które warto obalić. Zacznijmy od prądożerności. Według wielu użytkowników plazmy zużywają o wiele więcej energii elektrycznej niż LCD. Dla przykładu, plazma o przekątnej 37 cali będzie potrzebowała ok. 260 W, podczas gdy taki sam LCD zużyje ok. 170 W. Mało kto jednak wie, że tyle energii pobierane jest wtedy, gdy cały ekran jest biały – wszystkie piksele świecą. Podczas normalnego użytkowania zużycie energii jest zatem znacznie mniejsze. Dlatego pobór mocy przez plazmę nie jest tak duży jak może się wydawać i możemy nawet zaryzykować twierdzenie, że jest porównywalny do tego z ekranów LCD.
"

zch

Data: 2009-02-23 22:53:02
Autor: nom
LCD / PLAZMA
Ze względu na pobór energii TV dzielimy na:
1) dużej mocy
2) małej mocy
Przy czym np. taka plazma 50" pobiera średnio 163W (Panasonic TH-50PZ850U)
a LCD JVC LT-47X898 "tylko" 300W średnio.

:-)

dane ze strony http://reviews.cnet.com/4520-6475_7-6400401-3.html?tag=rb_content;rb_mtx

LCD / PLAZMA