LCD Sony Bravia

Data: 2009-07-13 07:55:05
Autor: nom
LCD Sony Bravia

Użytkownik "Ireneusz" <irek6311wytnij@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:h39nus$dkk$1news.onet.pl...
Kupilem LCD 37V4000 i po tygodniu sprawzilem kodem serwisowym czas używania ... 1650 godz ,

Przynajmniej jest sprawdzony i nie ma tzw. "choroby wieku dziecięcego". :-)

Ja kupiłęm plazmę Panasonic 42" i "padła" po 3 dniach (jakieś 30 godzin pracy). Jakby była testowana to nie musiałbym jej wymeiniać w sklepie. Nową też dostałem z czasem 15 minut pracy, ale 20minut testowałem na sklepie i na razie działa 4 miesiące. :-)

LCD Sony Bravia