LCD Sony Bravia

Data: 2009-07-22 16:44:27
Autor: Robert Pytajnik
LCD Sony Bravia

Użytkownik "Ireneusz" <irek6311wytnij@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:h39nus$dkk$1news.onet.pl...
Kupilem LCD 37V4000 i po tygodniu sprawzilem kodem serwisowym czas używania ... 1650 godz ,
telewizor z MIX-ELECTRONICS jak zapewnil sprzedawca gral max 100 godzin ,
czy taki przebieg w sklepie ma jakiś wplyw na matryce lcd ?

mozesz podac ten kod ?
co prawda kazałem przytachac z magazynu nieotwierany egzemplarz (troche sie wnerwili ) ale zawsze mozna sprawdzic

Data: 2009-07-23 18:12:44
Autor: Ireneusz
LCD Sony Bravia

Użytkownik "Robert Pytajnik" <Rob_nowspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h478kd$m0s$1inews.gazeta.pl...

[...]

standby TV a potem  potem ? (gorny z lewej pilota), 5 (numer z klawiatury), 1 raz glosnosc i wlacz TV .

Data: 2009-07-25 18:55:08
Autor: JaC
LCD Sony Bravia

Użytkownik "Ireneusz" <irek6311wytnij@spam.op.pl> napisał w wiadomości news:h4a24i$88v$1news.onet.pl...

[...]

Wie ktoś co znaczą poszczególne pozycje serwisowego menu?
JaC

LCD Sony Bravia